Ga naar inhoud

Kale poes


Vienna1981

Aanbevolen berichten

Ooh wat zielig lieve caro,dit hoort helaas bij het leven...maar dat maakt het niet makkelijker he... veel sterkte....xxx

Dank je lieve barb, ja hij houdt het nog lang uit, Hij heeft zwaar suikerziekte en is bijna blind , maar

ach zijn bot nog in de lucht gooien om er vervolgens nog mee te spelen is toch knap en grappig om te

zien . pittig hondje .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Misschien hoort het niet hier maar omdat jullie over honden en poezen hebben,schrijft ik het toch maar even van mij af.

Wat een rot week maandag belden mijn dochter zij vond haar kat buiten en kon nog amper bewegen,zij dacht dat hij was aangereden.

Om het verhaal kort te houden bij de DA zijn foto's genomen en toen bleek dat hij beschoten was door een luchtbuks en heeft hem in toen moeten laten slapen.

En wat er nog bij kwam ,mijn dochter en ik gingen naar mijn zwager die niet meer lang te leven had.

Komen wij daaraan was de lieverd in de morgen overleden, ik had nog een cadeau bij me (want hij was deze week jarig) een yoko die staat voor diepere betekenis.

Maar wat is het toch intens verdrietig om mijn zuster en kinderen en kleinkinderen zo mee te maken,ik had de jongste van drie op mijn schoot en zij was zo aan het huilen.

Dan breekt je hart gewoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien hoort het niet hier maar omdat jullie over honden en poezen hebben,schrijft ik het toch maar even van mij af.

Wat een rot week maandag belden mijn dochter zij vond haar kat buiten en kon nog amper bewegen,zij dacht dat hij was aangereden.

Om het verhaal kort te houden bij de DA zijn foto's genomen en toen bleek dat hij beschoten was door een luchtbuks en heeft hem in toen moeten laten slapen.

En wat er nog bij kwam ,mijn dochter en ik gingen naar mijn zwager die niet meer lang te leven had.

Komen wij daaraan was de lieverd in de morgen overleden, ik had nog een cadeau bij me (want hij was deze week jarig) een yoko die staat voor diepere betekenis.

Maar wat is het toch intens verdrietig om mijn zuster en kinderen en kleinkinderen zo mee te maken,ik had de jongste van drie op mijn schoot en zij was zo aan het huilen.

Dan breekt je hart gewoon

Mag ik jou een virituele dikke knnuffel geven!! Wat erg allemaal.

Heel veel sterkte Ank!! Ik denk aan je

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

schijn bedriegt... zo lief is die niet :P

nee ff serieus ik zou hem niet willen missen hoor.. maar ik neem hierna nooit geen herder meer! wat een jaloerse zenuwlijer.....

Hij is scherp en waakzaam , ach.. aard van het beestje .. Hij moet geen vreemde lui .. wordt hij pislink van ..

Mag dat ras wel ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.