Ga naar inhoud

Kale poes


Vienna1981

Aanbevolen berichten

Ja idd syl,dat zijn ook echte raskatjes he de jouwe,wist enkel niet dat die prijzen ZO hoog lagen amai!!!

Maar zoals je zegt,dat zijn ze zeker waard he :-)

Xxx

Ja een highland fold en Brits korthaar zijn aardig aan de prijs hoor.

Maar het zijn ze echt waard.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahahaha, ik dacht dat het een topic was over je poes scheren na de operatie, zie ik dat beestje haha. Prachtig!

Maar nu we het over een kale poes hebben, ik vond het de eerste keer toch best een uitdaging om te scheren :130:

Ha gaat het toch ineens over het scheren van je poes hahaha...maar stevi,je hebt gelijk hoor...en anders aan je man vragen he!!! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan dit topic gaan veel rukkers hun lul stoten hoor :45:

Ik moest ook even slikken toen ik het zag staan, maar whahahaha, geweldig!

Mooie poes heb je! :P

Het poezen forum ! dat zal heel veel rukkers trekken wahhhhh :154: he bah... Caro toch .. :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wou een foto van me hond erop zetten en dan geeft die error :mad:

nou ja jullie houden zo te lezen toch meer van poezen :163::163:

ik heb ook een hondje , maar die is ziek en heeft niet heel lang meer ... Maar naar omstandigheden

gaat het nog redelijk met hem . En ook ik wilde een foto bijvoegen maar helaas.... De poezen overwinnen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook een hondje , maar die is ziek en heeft niet heel lang meer ... Maar naar omstandigheden

gaat het nog redelijk met hem . En ook ik wilde een foto bijvoegen maar helaas.... De poezen overwinnen !

Ooh wat zielig lieve caro,dit hoort helaas bij het leven...maar dat maakt het niet makkelijker he... veel sterkte....xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.