Ga naar inhoud

zweten tussen de borsten en andere geur


Aanbevolen berichten

hey Lady's,

ik heb een vraagje over het zweten tussen de borsten. hebben meer dames daar last van? het lijkt zweten maar geloof niet dat het dat is hoor.

daarbij is ook de geur is niet normaal,ruikt niet naar zweet maar heeft een heel aparte geur.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu heb ik niet zulke grote borsten als jou patries,maar zweten ertussen doe ik wel,maar dat is echt puur tijdens het sporten,dan zit het middenstukje van me sportbh vol hahahaha

bij mij ruikt het naar niks,ja het heeft geen geur ofzo

maar datis logisch dat men zweet tijdens sporten.

maar ik denk dat jij gewoon tussendoor bedoeld?

je hebt natuurlijk grote borsten,en die liggen een hele dag tegen lkaar aan,ingepakt in een bh,denk dat dat de oorzaak van je zweten is,kan ook nog is aan de stof liggen van de bh

en dan kan het goede kwaliteit bh zijn,maar je lichaam zelf kan er net anders op reageren,zweten in jou geval.

dat word van de zomer nog wat dan patries....

kan je niet van die matjes erin stoppen?van die zweetopvangmatjes?die je ook onder je oksels kan doen?

ja heb er zelf geen ervaring mee,roep maar wat.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries

Nu ik herken het leel goed ik had dat namelijk ook voor mijn borstverkleining mijn borsten zaten ook tegen elkaar en vooral met warm weer rook ik het het ruikt niet naar zweet maar ik vond het stinken nu na mijn borstverkleining heb ik het absoluut niet meer maar net wat moontje zegt ik denk dat het komt dat de borsten tegen elkaar liggen.

marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ marijke en Moontje;

Ja heeft nix met bh te maken want heb verschillende merken bh's en heb het bij elke bh. en tis niet zo zeer van sporten Moon,tis idd ook als ik nix.

maar voorheen zaten ze ook tegen elkaar en toen had ik er geen last van. dus ik neem maar aan dat het toch van de siliconen komt,die geur.??

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe is het als je met een lekker geurtje lotion je borsten insmeert en goed droog laat worden? bh's spoelen in een lekker wasverzachtertje

het kan onmogelijk liggen aan de siliconen, ik zou daar bijna mijn eigen siliconen voor zweren!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar Kaat en Excella,

voorheen droeg ik ook een 80D dus zaten ze ook tegen elkaar! dusja? daar alleen van kan het niet! zijn.... en mams heeft die geur ook tussen haar borsten hahaha. tenminste,een andere geur dan zweetgeur.

en dat doe ik al Kaatje... niet dat het overheersend is ofzo maar vroeg het me af of er dat meer hebben? ik spuit wel wat extra parfum :38: is het ook ff weg haha..

vanavond weer tennisles gehad,en heb nu dus ook zweettieten wahahaha :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik een koelkast gewonnen door met 'zweettieten' te komen? Plz plz voor de uitzet :4:

Enne, tijdens het sporten hang ik meestal de handdoek om mijn nek, en de punt van de handdoek stop ik tussen mijn borsten. Het ziet er misschien stom uit maar dat scheelt alweer

Alleen dat is tijdens het sporten, zou niet weten hoe je overdags dat weg moet deppen, idd, ff papiertje ertussen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.