Ga naar inhoud

zweten tussen de borsten en andere geur


Aanbevolen berichten

Ik heb in de verste verte geen decolete hihi :66: maar wat ik wél heb sinds de BV, zijn vele kleine pukkeltjes (puistjes) tussen m'n borsten - geen idee waar die vandaan komen (ben al gestopt met bodymilk omwille van die reden, dus dat kan het niet zijn)...

Ik lijk wel een puber. :39:

Soms denk ik, zou dat een reactie op de siliconen zijn, maar dat kan natuurlijk niet (hoop ik :17:)!

Heeft nog iemand hier last van gekregen na de BV?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb nu ook last van die uitslag! Het lijk wel een reactie op warmte opzo...net zoals je uitslag van de zon kan krijgen! Heel vreemd en ik hoop maar dat het snel weer wegtrekt want het ziet er niet echt mooi uit! M'n huid is op en boven mijn borsten ook vetter dan normaal. Misschien omdat het nog aan het oprekken/soepeler worden is?

Liefs Steef

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sarah, ja hoor heb ik ook nog steeds last van, lijk ook net een puber, maar ik smeer er nu echinaforce creme op van Dr. Vogel, helpt goed bij mij, moet je misschien ook eens proberen. Denk ook dat het een reactie is op de siliconen. 't Is al wel vermindert.

@Yasmin, whaahahahaha, de geur van Barbies, die vind ik goed! :45:

Nog effe wat anders, ik heb geen last van zweten, maar ik heb geregeld ijskoude boobs, net of ze in de koelkast hebben gelegen! Nog iemand die dat heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

aha ja die pukkeltjes,hier nog een,bij de eerste keer gehad,trok ook echt pas na 3a4maanden weg,werd langzaam minder.en nu na de 2de keer zelfde verhaal :130:

ik heb als tip,strooi een klein beetje mentolpoeder in je bh,mits je littekentjes dicht zijn(na verwijderen hechtingen) en je ziet dat ze uitdrogen,na uitdrogen,weg pukkeltjes,ik ben nu 2,5 week po,haast is alles al weg :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, allemaal bedankt voor de tips ivm de pukkeltjes! Ik ga vanaf morgen de strijd met ze aan! :104:

Eefje, wat die koude boobs betreft, de mijne zijn ook vaak ijskoud :65: Heel bizar... Koude boobs met pukkeltjes ertussen, wie had dat ooit gedacht hihi?! :124:

Ik ga zodadelijk maar eens slapen denk ik, m'n oogjes vallen dicht... Slaapwel allemaal! :132:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, vandaag eens navraag gedaan ivm de pukkeltjes bij m'n pc, zou niet door de siliconen komen, maar door de bezenuwing. Ook de zweet en talgproduktie wordt door de zenuwen geregeld, en door de bv zijn die dus wat ontregeld.

Hahaha Sarah ook ijskoude boobs, al wat uitsteekt heeft koud zeker, hahaha :154:(bij mij ook m'n neus, voeten, handen en zelfs m'n bibs dus ja, waarom ook niet de boobs dan) :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Eefje om het na te vragen! :116:

Toch een geruststelling dat het niet door de siliconen komt (ik blijf dat toch beetje eng vinden die siliconen).

En ja bij mij is ook alles wat "uitsteekt" koud, inderdaad ook mijn billen wat vreemd he :152:

"De gouden raad van tante Kaat Eefje" hihi, al zal Kaat zeker en vast ook veel goede raad hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi, ja zoals 'de gouden raad van tante Kaat' (kennen jullie ook wel zeker in Ned., ze is alleszins nederlandse van oorsprong, Elma Dalhuijsen). Neen neen, heb geen ambities in die richting hoor!:blush:

(o, Sarah was me al voor zie ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.