Ga naar inhoud

jenjen : 10 oktober 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

had ik ook voor mijn bv, nu nog steeds helaas.
het was mij wel een beetj eopgevallen maar nie theel erg. mijn pc zei bij het consult eerst dat het verschil minimaal was om er wat aan te doen,

bij de operatie is er toch 25cc meer ingegaan. Ik vind het wel jammer dat je toch nog het verschil ziet,

maarja idd wat hierboven al eerder is gezegd, niemand is symmetrich!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Laurakrijgtboobies

@Laurakrijgtboobies nee nog niet! nog 2 weekies wachten. Waar ben jij op consult geweest?

Ik heb trouwens morgen een nieuwe pas afspraak gemaakt @ Nio

Ik ben op consult geweest bij Dr. Koeijers - via Diana Gabriels. :) en 2 jaar geleden ooit bij het ACCZ en daar werd max 320 gezegd. Dus ben al blij dat het nu 450 is haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik ben op consult geweest bij Dr. Koeijers - via Diana Gabriels. :) en 2 jaar geleden ooit bij het ACCZ en daar werd max 320 gezegd. Dus ben al blij dat het nu 450 is haha

Dan past 500 ook wel lol.. Ik heb 700 en was van mezelf helemaal plat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Dan past 500 ook wel lol.. Ik heb 700 en was van mezelf helemaal plat.

Oh echt? Ik heb eergisteren nog gebeld met mijn pc om aan te geven dat ik graag 500 wou maar hij gaf aan dat de prothese dan te breed is. Dat er max 450cc in past. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar, die twijfel!

Bij de eerste keer bij het passen kwam ik uit op 500cc/550cc en daar werd ik wat onrustig van.

Na totaal 3x passen, ben ik sinds vandaag uitgekomen op 450cc !

Ik vind t best spannend wat t uiteindelijk echt als cupmaat gaat worden...

Heb nu 75A

58 kilo en 1.63

9 okt is mijn dag! Bij Nio

succes met jouw beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn eerste consult bij Nio kwamen we uit op 400 cc... Tweede passessie toch 500 cc hp dual plane geworden.. En die zitten er nu al bijna een half jaartje in... Super blij met de keuze! Hadden niet kleiner gemoeten, maar zeker ook niet groter!

Ik ben 1.69 en weeg nu (incl 1 kg Boobs) 59,6 kg

Succes met je keuze!!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Laurakrijgtboobies nee nog niet! nog 2 weekies wachten. Waar ben jij op consult geweest?

Ik heb trouwens morgen een nieuwe pas afspraak gemaakt @ Nio

Hoe groot worden ze met 500cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar, die twijfel!

Bij de eerste keer bij het passen kwam ik uit op 500cc/550cc en daar werd ik wat onrustig van.

Na totaal 3x passen, ben ik sinds vandaag uitgekomen op 450cc !

Ik vind t best spannend wat t uiteindelijk echt als cupmaat gaat worden...

Heb nu 75A

58 kilo en 1.63

9 okt is mijn dag! Bij Nio

succes met jouw beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry reactie hoorde er onder ahaaha dan maar ff zo.

Ik begrijp precies wat je bedoeld. ik kwam eerst uit op 400 cc. toen ik mij hier in verdiepte dacht ik van nee... er moet wat bij! vandaag weer gepast bij Nio en ik ga lekkervoor de 450 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo allemaal, ik lees net pas dit topic en inmiddels ben je dus al geopereerd JenJen. Hoe gaat het met je? Heb je het verschil opgelost door een verschillend aantal cc's te laten plaatsen? Of heb je het zo gehouden?

Ik word de 21e geopereerd. En zit zoals heel veel andere vrouwen met een (minimaal) verschil tussen beide borsten. Het is voor mij altijd al duidelijk geweest dat er een verschil is en heb mij er nooit aan gestoord. Op mijn eerste consult bij Nio heeft hij dit verschil natuurlijk ook gezien en ik heb hem gevraagd of dit recht te trekken is.

Zijn antwoord (na opnieuw kijken, meten en voelen) was dat ik nu kleine borsten heb en daardoor het verschil minimaal te zien is. Op het moment dat je een BV laat uitvoeren, dan wordt het verschil voor het oog minder. HIj maakte de vergelijking van 1 en 2 appels.

Stel er ligt 1 appel links op tafel en 2 appels rechts. Dan is het duidelijk dat de ene appel in de minderheid is. Leg je links 48 appels en rechts 50 appels, dan zie je echt niet dat er rechts 2 meer liggen!

Een duidelijk voorbeeld vond ik! En als de PC het zo uitlegt en er zelf niets aan zou veranderen om een groter verschil te voorkomen, dan vind ik het prima.

Vraag je PC dus duidelijk naar het wat en hoe en wat hij/ zij zelf zou doen/ adviseren!

Ik laat dus aan beide kanten evenveel cc's plaatsen (op hoop van zegen ;) ).

Succes dames X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, ik lees net pas dit topic en inmiddels ben je dus al geopereerd JenJen. Hoe gaat het met je? Heb je het verschil opgelost door een verschillend aantal cc's te laten plaatsen? Of heb je het zo gehouden?

Ik word de 21e geopereerd. En zit zoals heel veel andere vrouwen met een (minimaal) verschil tussen beide borsten. Het is voor mij altijd al duidelijk geweest dat er een verschil is en heb mij er nooit aan gestoord. Op mijn eerste consult bij Nio heeft hij dit verschil natuurlijk ook gezien en ik heb hem gevraagd of dit recht te trekken is.

Zijn antwoord (na opnieuw kijken, meten en voelen) was dat ik nu kleine borsten heb en daardoor het verschil minimaal te zien is. Op het moment dat je een BV laat uitvoeren, dan wordt het verschil voor het oog minder. HIj maakte de vergelijking van 1 en 2 appels.

Stel er ligt 1 appel links op tafel en 2 appels rechts. Dan is het duidelijk dat de ene appel in de minderheid is. Leg je links 48 appels en rechts 50 appels, dan zie je echt niet dat er rechts 2 meer liggen!

Een duidelijk voorbeeld vond ik! En als de PC het zo uitlegt en er zelf niets aan zou veranderen om een groter verschil te voorkomen, dan vind ik het prima.

Vraag je PC dus duidelijk naar het wat en hoe en wat hij/ zij zelf zou doen/ adviseren!

Ik laat dus aan beide kanten evenveel cc's plaatsen (op hoop van zegen ;) ).

Succes dames X

Dat zei mijn arts ook. Alleen heeft hij tijdens de operatie toch besloten om toch in de ene 45cc extra te doen. En nu lijken ze ook echt gelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga 7 november onder het mes bij dr. Nio, en ik heb ook een verschil. Ene borst is iets kleiner en zit iets lager, ook de tepel daardoor. Had het zelf nog nooit zo gezien. Wel gemerkt bij het dragen van BH's, die zitten namelijk nooit perfect. Of de ene kant is iets te ruim of de andere kant iets te krap. Scheelt toch wel een halve cupmaat denk ik. Maar toch stoorde ik me er niet echt aan. Nio constateerde het ook, maar ook dat de ene borst "dieper" ligt omdat mijn ribbenboog daar anders is (minder vooruit steekt/dieper ligt). Daardoor zit mijn kleinste borst ook verder naar achteren. Ook is hij in volume iets kleiner.

Bij het eerste consult werd in eerste instantie gezegd dat er niets aan te doen was. Maar nu bij het laatste consult besloten dat er toch iets meer in de kleine borst gaat. Maar da's maar 15 CC. Hij zei dat de grootste borst hierna ook nog groter zal blijven, maar dat het verschil hiermee wel iets kleiner zou worden. Ik heb daar thuis over nagedacht, en hem gemaild dat als tijdens de operatie bleek dat er meer nodig was om het verschil te verkleinen, ik hem daar de vrijheid in gaf. Een halve cupmaat komt immers eerder neer op 75 CC dan 15 CC. Maar hij mailde terug dat de implantaten op maat worden besteld en dat er tijdens de operatie geen keuze is voor grotere of kleinere. En dat bij mij het risico is dat de rechterborst dan weer groter wordt dan de linkse, vanwege de stand van mijn ribbenboog. Dat volledige symmetrie niet te behalen is bij mij. Hij adviseerde het bij de keuze die we gemaakt hebben, te laten. Dus dat doen we dan maar. Het verschil heeft me tot nu toe niet echt gestoord, dus dat zal me straks ook wel niet doen hoop ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladiesss,

Zoals belooft een verslag!

Helaas kon dit niet eerder, ik had enorm last van stijve armen en gespannen borsten. Ik wilde niets liever dan in bed liggen.

Vrijdag 10 oktober om 09.00 uur aangekomen in het SLAZ. Ik mocht even plaats nemen in de wachtruimte en werd na 10 minuten al opgeroepen. Ik werd begeleid naar mijn kamer, die ik trouwens helemaal voor mij zelf had. De verpleegster kwam mijn bloeddruk opmeten, gaf tips en vertelde wat er allemaal ging gebeuren. Ik mocht me omkleden, kleren opbergen, pijnstillers ingenomen en ik mocht in bed liggen!

Om 10.00 uur werd ik opgehaald door de verpleegster...en ja ik moest er echt aan gaan geloven het was tijd om mijn vriend gedag te zeggen. Ik had het niet verwacht maar toen de verpleegster mij de lift in reed werd ik toch wat emotioneel. Mn vriend gaf me een laatste kus en daar ging ik dan...naar de uitslaapkamer.Hier werd een infuus ingebracht en ook kwam Dr Nio mij nog even aftekenen bbbrrrr wat was het koud in die uitslaapkamer!!

Om 10.30 werd ik naar de operatiekamer gereden en ahaha nu ik er aan terug denk.. het was net alsof ik werd ontvangen door 3 dansende mannen. De muziek stond aan en zij waren super vrolijk..Fijn was dat dit gaf mij een gerust gevoel.

Ik kreeg wat zuurstof en daarna was het toch echt tijd mn ogen dicht te doen. Het laatste wat ik zei was' ik heb alle vertrouwen in jullie'

Rond half 1 werd ik wakker in de uitslaapkamer... ik kan mij niet meer herinneren hoe ik naar mijn kamer werd gebracht maar gelukkig was mijn vriend er:D

Al met al het was zo gedaan! Ik ben tot nu toe heel tevreden met het resultaat. iedere dag pijnstillers innemen is toch echt van belang. Anders was het een marteling geweest. Ik kan het geen pijn noemen wat ik had, de eerste 4/5 dagen maar het was de druk op mijn gespannen borsten dat zo lastig was. OOh ja en het afhankelijk zijn is vervelend want ik voelde mij op een gegeven moment toch echt een last. Gelukkig ervaarde mijn omgeving dit niet zo.

Vandaag ben ik op controle geweest en Nio is tevreden, ik ook en ook zien de littekens er goed uit! Ik zal asap fotos plaatsen.

Nog even een paar weg geef tips:)

1. neem de pijnstillers in. Denk niet na een paar dagen van hey de pijn is weg... de kans is groot dat deze weer terug komt na een dag (uiteraard is ieders lichaam anders)

2. Zorg er voor dat je de eerste week iemand in buurt hebt, lukt dit niet laat iemand dan alles laag zetten zodat je er goed bij kan.

3. Neem minimaal 2 weken vrij. Ik had maar 10 dagen vrij(herfstvakantie) maar ik merk dat dit niet voldoende is.. 2,3 dagen extra zou fijn zijn

4. Pak je rust maar probeer na 3,4 dagen je armen meer te bewegen, en dan bedoel ik niet tillen of handen boven het hoofd maar hou je spieren warm zo voorkom je dat je armen verstijven.

5. Bespreek met je partner hoe jullie het gaan doen met slapen.. mijn vriend slaapt heel wild!! hierdoor heb ik 2x een tik gekregen op een mn borst.

-xXx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi verhaal :D Ik mag morgen bij Drs.NioMio :-) Maar dan in het parkkliniek.....dus i am excited.

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies en nog een heel goed herstel

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen! Ik ga ook bij Nio in het SLAZ. Hoe laat mocht je naar huis? En hoe voelde je je toen, niet naar of misselijk ofzo?

Oeps ik heb ook maar 10 dagen vrij genomen. Ik hoop echt dat dit voldoende is, maar zo nee dan is het niet anders, en neem ik nog meer vrij. We zien het dan wel. Overigens helpt mijn man thuis met de kinderen en brengt hij ze naar school en opvang, maar daarna gaat hij wel weer werken. Dus hij is niet ook 2 weken vrij, maar 2 daagjes. De dagen daarna ben ik alleen thuis, zonder kinderen. Dat kan toch wel?

Bedankt voor de tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de late reactie ladies!!

@Suus1973 Ik mocht rond half 5 weer naar huis. Toen ik opstond om mij klaar te maken moest ik direct kosten.Dit heeft 2 a 3 dagen aangehouden. Alles wat er in ging ging er direct weer uit.Mijn vriend was de eerste 3 dagen vrij Thank god! want dit waren toch de zwaarste dagen.

Heb je verder wel mensen om je heen die langs kunnen komen als je man aan het werk is? Ik had een klein weekje lang iemand die even langs kwam om bijv mn eten op te warmen in de avond enz.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man is ook 3 dagen vrij (weekend zit ertussen). Daarna niemand in de buurt, maar zou de buurvrouw kunnen vragen, doet ze vast :) einde Vd middag komt manlief weer thuis met de kinderen.

Wat had jij om je borsten Jen, verband? Of meteen de sport BH aan?

Wat ontzettend vervelend dat spugen, oh ik vind dat zo ellendig. Hopelijk heb ik dat niet. Weet je hoe dat komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had direct een sport BH aan. Ik had 2 75D sport bh's gehaald. na een paar dagen heb ik 1 geruild voor een 80D die 75D zat te strak waarschijnlijk door de zwelling.

Dat spugen komt denk ik door de narcose :(

Ik probeer foto's up te loaden zodat je ze kan zien maar ik weet bij god niet hoe dat moet ahhah.

Mag ik vragen waarom je hebt gekozen voor de plaatsing via je tepelhof?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.