jenjen Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Hello ladie's, Ik ben hier nieuw op het forum:) Ik heb hier al zoveel interessante verhalen voorbij zien komen. Ik heb een consult gehad bij het SLAZ met Dr. Nio Wat een fijne man zeg! 3 vriendinnen zijn mij al voorgeweest, ook bij Dr. Nio 2 zijn tevreden en de derde iets minder omdat haar boobies kleiner zijn dan zij had gewild. Hierdoor ben ik zelf enorm gaan twijfelen over de aantal cc dat ik wil. Tijdens het consult kwamen wij tot de conclusie dat het 400 cc wordt. (Niet wetende dat 50cc verdwijnt achter de spier) Dual Plane methode Ik wil niet TE grote borsten hebben maar ik wil wel, dat als ik een normaal truitje aan doe, dat niet heel strak zit ze toch zichtbaar zijn. Ik heb zelf 75 A Lengte is 1.74 Gewicht is 59 kilo Zijn er meiden die in dezelfde dilema hebben gezeten/zitten? P.s mijn BV staat al gepland Ik hoor Graag van jullie Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyLara Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Ik denk dat 450 wel een mooie maat is. Heb zelf 400 ook DP, maar weeg 15kg meer dan jij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Booby Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Ik ben even lang en zelfde gewicht en heb 450cc. Prima maatje Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenjen Posted August 21, 2014 Author Share Posted August 21, 2014 Bedankt voor je reactie LadyLara, vindt je de 400cc wat jij hebt te klein? of ben je er tevreden mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ava Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Ik zou voor de 500 gaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenjen Posted August 21, 2014 Author Share Posted August 21, 2014 Ava: jij hebt zelf 600 cc dual plane he, mag ik vragen wat jou lengte en gewicht is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ava Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Ava: jij hebt zelf 600 cc dual plane he, mag ik vragen wat jou lengte en gewicht is?Yess klopt, ik ben 1,80m en weeg rond de 60kg, dus ongeveer hetzelfde als jou! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenjen Posted August 21, 2014 Author Share Posted August 21, 2014 ava heb je voor en na fotos? zoja, vindt je het goed als ik je toevoeg als friend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ava Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 ava heb je voor en na fotos? zoja, vindt je het goed als ik je toevoeg als friend Een voor-foto heb ik niet, maar wel genoeg na-foto's haha, ik zal je verzoekje even accepteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyLara Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Ik had nog wel iets groter gewild achteraf. Misschien kun je beter naar projectie enzo kijken. 50 of 100 maakt soms echt haast geen verschil DUS 500 is misschien ook nog niet eens raar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stevi Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Ik zou ook voor de 500cc gaan! Ik zit/zat nog steeds met het probleem, vanmiddag belt de pc als het goed is en dan zeg ik ook dat ik toch groter wil... Ik hoor van veel hier dat je beter wat groter kan nemen, en indd wat maakt die 50cc uit, niet heel erg veel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenjen Posted August 21, 2014 Author Share Posted August 21, 2014 Bedankt voor de tips ladies!en idd... wat maakt die 50 cc extra uit. Denk dat het 500 cc wordt I can't wait! nog 1,5 maand te gaan -xXx- @ stevi wanneer ben jij aan de beurt en hoeveel cc had jij eerst in gedachte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jennifer120884 Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 500 doen!! Hihi.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Ja hoor zeker mee eens met mijn voorgangers. Ga voor die 500cc meid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenjen Posted September 2, 2014 Author Share Posted September 2, 2014 Hallo ladies,i need some adviseIk zou graag willen weten of jullie ervaring hebben met ongelijke borsten.Tijdens mijn consult met Dr. Nio in het SLAZ kwam ik (eigenlijk Nio) er achter dat de ene borst iets lager zit dan de andere borst. Het gaat echt om 1 a 2 mm en ook is 1 borst ietsjes groter dan de ander. Voor mijn consult heb ik mij hier nooit aan gestoord omdat het niet opvalt en zeker niet als ik een bh aan heb. Nu de laatste paar weken irriteer ik mij hier toch aan. De ladies die hier ervaring mee hebben. Hoe zijn de borsten nu na de Borstvergroting en hebben jullie tips voor mij? Ik ben namelijk bang dat als ik de BV laat uitvoeren (Datum staat al gepland) je het verschil wel zult zien.Greetsz JenJen Link to comment Share on other sites More sharing options...
watermannetje Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Mij is verteld dat het minimale verschil zichtbaar blijft, bijna iedereen heeft een paar mm verschil. Stoort het je nu niet... Dan denk ik ook niet.Je kan vragen om in de ene Iets meer cc te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariette2 Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Ik had heb ook ongelijke borsten maar bij mij was het verschil minimaal dat in beide borsten dezelfde aantal cc's zijn gegaan.Als het verschil minimaal is en je neemt 2 verschillende protheses kan het zijn dat juist de andere borst kleiner word.Zou gewoon bellen of nog een keer op consult gaan en het dan nog een keertje vragen.Als je bij mijn voor situatie kijkt en de foto direct na de bv vind ik het verschil bij mij meevallen.Nu na 4 dagen is er wel een verschil te zien maar in mn ene borst zit nu nog meer vocht in dan bij de andere.Als je de foto's wilt zien kan je me toevoegen als vriend dan kan je ze zien.Groetjes Mariette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spekkie Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Ik ga dit ff volgen, die van mij zijn ook niet gelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicole1987 Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Mijne waren ongelijk en hebben er aan de linkerkant 50 cc meer in gedaan. . Stoor me er niet aan. . 100 % symmetrisch heeft niemand! Ik zou het aan de arts over laten die heeft er verstand van!Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hello! Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Ik heb hier helaas ook last van, ga dit onderwerp ook volgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leigh-Ann Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Hiii, Ik had ook ongelijke borsten vóór mijn BV. En mij was het daarvoor ook nooit opgevallen Ik heb 25CC meer gekregen in mijn kleinere borst. Mijn chirurg had me gezegd dat er altijd een klein verschil zal blijven. Nu na mijn BV kan je nog steeds een klein verschil in grote zien. Ik ben blij dat ik 25CC meer in mijn rechter borst heb genomen want anders was het verschil nog groter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenjen Posted September 2, 2014 Author Share Posted September 2, 2014 Bedankt voor de reacties ladies Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt met Dr. Nio op 15 september. Ik denk zelf dat het idd beter is om in de ene borst iets meer cc te plaatsen @ Nicole1987 jij hebt er 50cc meer in gedaan.. merk je daar nu zelf iets van? @ Leigh-Ann wat grappig dat jij het eerder ook niet door had. Dr. Nio attendeerde mij hierop was wel ff schrikken ahahah maar hoop dat het verschil uiteindelijk mee zal vallen! Ps. Dit forum is zo verslavend... ik moet er echt even iedere dag op erg hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leigh-Ann Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Bedankt voor de reacties ladies Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt met Dr. Nio op 15 september. Ik denk zelf dat het idd beter is om in de ene borst iets meer cc te plaatsen @ Nicole1987 jij hebt er 50cc meer in gedaan.. merk je daar nu zelf iets van? @ Leigh-Ann wat grappig dat jij het eerder ook niet door had. Dr. Nio attendeerde mij hierop was wel ff schrikken ahahah maar hoop dat het verschil uiteindelijk mee zal vallen! Ps. Dit forum is zo verslavend... ik moet er echt even iedere dag op erg hoor Ja erg he? Ik was nog nooit zoveel met mijn borsten bezig geweest als nu. Bij mij had de chirurg er niks over gezegd tijdens mijn eerste consult. Het was toen ik naar mijn voor foto's (die ik vóór mijn BV maakte) zat te kijken toen het me opviel. Ik had toen ook meteen een 2de afspraak gemaakt. Hij vond het zelf meevallen, maar gelukkig heb ik die afspraak toen gemaakt. Anders was het verschil nu echt zichtbaar. Succes ermee Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenjen Posted September 2, 2014 Author Share Posted September 2, 2014 @Leigh-Ann ahaaa oke okeey!! gelukkig maar dat je er gauw nog achter kwam!De dames met het zelfde probleem die dit topic volgen, Ik laat wel even weten wat Dr. Nio voor advies gaat geven 15 september! -xXx- Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicole1987 Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 ik heb niet echt het idee dat ik het merk.. zijn nu veel gelijker dan voorheen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.