Ga naar inhoud

jenjen : 10 oktober 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi Jen Jen,

Ik lees dit nu pas, sorry!

Kreeg jij ook drains?

Plaatsing via de tepel lijkt mij mooier. Als het litteken goed geneest dan zie je er later absoluut niets meer van.


En wat voor medicijnen moet je slikken, en krijg je die mee? Of moet je met een recept eerst langs de apotheek op weg naar huis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb nu 2 Lipo Elastic PO-BH's maat M besteld. En ik heb ook een L liggen, overgenomen van iemand, maar die is nu echt nog veeeeel te groot (en te wijd). Maar voor de zekerheid neem ik die dus wel mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Suus1972

Nee ik kreeg zelf geen drains. Wat spannend zeg via de tepel! Hoop idd dat je er niet meer van gaat zien.! Ik kreeg na afloop een recept. De medicijnen moest ik afhalen bij de apotheek van het ziekenhuis. Ik moet hier eigenlijk 30euro voor betalen. Maar de verpleegster had mij al maag pillen mee gegeven..ik heb uiteindelijk maar 7 euro betaald. (Scheelt weer he!)

Ik heb Diclofenac gekregen dit zijn ontstekingsremmers(deze heb ik echt iedere dag icm paracetamol geslikt) Ik heb Diazepam gekregen(een valium soort) dit dien je in te nemen voor het slapen gaan. Ik heb het 1x geprobeerd maar ik werd er zo beroerd door. En ook heb ik Tramadol gekregen (Morfine achtige pillen) ook deze heb ik maar 2 x ingenomen.

Paracetamol 100mg en diclofenac waren mijn beste vriendjes:d
En idd neem voor de zekerheid die grootte mee. Zij kijken dan wel welke je aan moet. Hoe gaat het met de zenuwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joyce1988 Thanks for asking :) het gaat hartstikke goed! ze zijn nog heel gevoelig en hard. Maar ik heb mijn dagelijkse leven weer kunnen oppakken. Na een lange dag wel last van rugpijn en wat wennen ze snel!! Ze zijn mooi aan het zakken en niet meer zo vierkant als de eerste paar dagen. Weten jullie hoe je een foto kan plaatsen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.