Ga naar inhoud

Kimmy : 26 april 2010 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Wow,das snel meid! leuk!!! heb je topic aangepast :D

en ja dat kan de huisarts ook hoor!

liefs Patries

heeey,

bedankt voor het aanpassen!!

dus de huisarts kan dat ook gewoon, das egt perfect!!!!

hoeft mijn lieve mammatjuh geen vrije dag te nemen.

Ow dat is egt super!!! :63:

groetjess Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Haaay,

ik zie het nu ook dat er juli staat, oepsie verkeeerde datum doorgegeven.

zal het meteen even laten aanpassen :blush:

ik heb ook nog eens even die stite bekeken en gezien dat 275 cc eigelijk niet zooooo ongelovelijk veel is. MORGEN IS HET ZOVER!!! en ik heb der super veel zin in!

Een aantal weken na mijn Bv ga ik op stage en ik weet niet precies wat voor een winkels er in de buurt zijn dus heb ik afgelopen vrijdag alvast maar een bh en bikini gekocht. Niet al te duur want het zal toch wel niet goed passen, maar dan heb ik ze alvast. Heb een 75B bh gekocht en een bikinitopje maat 40 echt super leuke van de H&M, volgens mijn ma zou die goed moeten passen. De bh maat was een egt gok, dus we zullen zien.

Mega koowl om gewoon een mooie bikini te kopen en er zeker van te zijn dat het er veel beter uitziet dan nu.

En het ziet er groot uit :101: whahaha kan niet wachten!!!

Het is egt spannend, morgen vroeg om kwart over 6 al weg, want het is anderhalf uur rijden en misschien komen we wel files tegen.

Nu ik dit zo aan het typen ben vin ik ut egt super spannend! :o

Als een kleine c er natuurlijk uitziet, waarom niet. En het zou zonde zijn als je het niet doet en het blijkt dat je nieuwe boobies veel kleiner zjn dan je hoopte en spijt zou krijgen. Hup geld weg en een operatie voor 'niets'.

ik heb ook geen pasprothese gehad. vond ik ook een beetje raar.

Ik heb gekozen voor een merk en toen liet ze de prothese zien. ze vroeg welke maat ik wou en that's it. binnen 10 minuten was het klaar.

Maar gelukkig hoor ik ook niets anders dan goede verhalen over de PC.

Groetjes kim -_-

Nou meid!

Heel veel succes morgen!!!!

En ja de hechtingen kunnen idd bij de huisarts verwijderd worden. Dat werd mij al bij het consult verteld, gezien ik anders weer naar Belgie moet tuffen!!!

Ben benieuwd hoe die C jou staat ( vast prachtig).

Laat snel wat van je horen en zal aan je denken morgen!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hey meis,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Want je bent al geopereerd en mag vast bijna naar huis! Het zal vast en zeker perfect gelopen zjn bij Dr. Visser en hoop dat de komende dagen ook mee mogen vallen...

Ik ben ook 3 dagen geleden door haar geopereerd en heb amper last! Zou het zo weer doen!!

Een heel goed herstel gewenst en geniet van je nieuwe ik!

Liefs Ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!!!! Ik ben zooooo mega happy

:43:

mijn verslagje:

vanacht heb ik vreselijk slecht geslapen, steeds weer wakker.

Om kwart over zes stapten we in de auto richting Venlo. Ik heb gelukkig in de auto nog wat kunnen slapen.

toen we daar aankwamen werden we hartelijk ontvangen en moesten we even wachten.

En toen kwam het: mijn betaling is nooit ontvangen! :24:

Ik zit bij de ING bank en heb het via internet overgemaakt, gelukkig had in de TAN-Code nog bewaard en kon ik laten zien dat ik toch egt betaald had. Maar als hun het geld niet hebben, wie dan wel?? :16:

Ze maakten er verder helemaal geen probleem van. Als ik thuis was moest ik even een kopietje van mijn rekening maken en naar hun opsturen.

Iets over half negen ben ik meegelopen naar de behandel ruimten.

Ik kreeg een lekkere badjas en de PC kwam fotos en een tekening maken. De verdovigsman kwam en legde het een en ander uit. Nog eve zijn papieren tekenen en op naar de OK.

De tafel was egt super lekker warm en iedereen erg vriendelijk.

Eerst kreeg ik een pijnstiller en mee lag ik in mijn kamertje onder een lekkere warme deken. Het was zo voorbij.

Je gaat wel rare dingen doen als je aan het bijkomen bent. Heb een smsje gestuurd naar huis, maar dat is absoluut niet te lezen. Toen heb ik me heel slim bedacht dat er niemand thuis was en heb ik er een naar mijn ma gestuurd. Die geeft teruggebelt, dat kan ik me wel herrineren. Mar wat er gezegd is, geen idee??? :152: hahahha volgens mijn mammie klonk ik ook heel slapperig.

Ik kreeg een lekker koppie thee en een beschuit, egt wel beter! Ik en niet eten dat is nooit zo een goede combinatie, gegarandeerd dat ik flauwval als ik niet genoeg eet.

Om 11 uur mocht ik weer naar huis. In de auto een lekkere eierkoek op, egt heel lekker tot ik bijna thuis was en :99: wel netjes in een zakje dat we mee hadden genomen, gelukkig!!!

En nu zit ik hier aan de achterkamer tafel met spierpijn net onder mijn oksels. Maar het beste nieuwes:

Mijn nieuwe boobies zijn super!!!!!

Volgens de zuster zien ze er heel mooi uit.

En ze zijn helemaal niet groot!!

gelukkig want ik was bang dat ze veel te groot waren maar dat is niet zo!

ben heel benieuwd hoe ik aankomende nacht doorkom, heb gelukkig een zetpillen gekregen dus dat helpt.

Groetjes Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimmy, wat super! En na 4 uur PO al een verslag getypt, knap hoor! Wat fijn dat het je tot nu toe is meegevallen. Wel je pijnstillers nemen he, liever voorkomen dan genezen.

Denk je dat het een mooie B/C wordt? Precies zoals je wilde. Je hebt ze toch dual plane? Nou, iniedergeval heeeel erg veel plezier en succes met het herstellen!

Liefs, Boobie87

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verslagje dag 2:

Heb dankzij pijnstiller heerlijk geslapen.

Wel vervelend zo op je rug liggen, waarneer kan ik weer gewoon op mijn zij slapen???

Vanmorgen lekker in de zon gezeten en toen heeft de klniek gebelt om te vragen hoe het ging.

Prima, want het valt me erg mee. Ik had veel meer pijn verwacht.

Vooral ook omdat ze onder de spier zijn geplaatst. Misschien komt het nog.

Gisteren heb ik niet durven kijken, weet niet waarom het is toch een beetje een raar idee. Maar vandaag mocht ik weer kort douchen en ik moest beginnen met smeren dus die bh moest toch echt uit. Zonder bh zijn ze opeens een stuk groter :4: , maar toch vind ik dat ze er 'redelijk' uitzien. Heerlijke douche genomen en toen gaan smeren, wel raar gevoel.

Mijn linker borst doet het meeste pijn vooral aan de zijkant.

Mijn rechter borst doet alleen pijn aan de zijkant verder heb ik bijna geen gevoel meer in die borst en in mijn tepel helemaal geen gevoel meer. Dat is ook een heel apart gevoel, geen gevoel :75:

Ook heb ik een beetje een raar gevoel in mijn buik,

Vooral als ik iets gegeten heb. volgens mijn ma is dat heel normaal omdat je lichaam toch een beetje vanslag is.

Ik moest even een schoon t-shirt pakken uit mijn kast, van de bovenste plank, dat doe ik dus niet meer. Het knarste gewoon :blink: . Dat heb ik ook als ik aan de bovenkant erover heen wrijf, op het papier dat ik heb meegekregen staat dat dit lucht is en gewoon vanzelf wegtrekt, het is zo een mega raar gevoel en je hoort het ook egt, heel vaag. :4:

Mijn linkerborst is wel iets kleiner als ik het goed heb gezien, maar dat was voor de operatie ook al zo. ze zijn nu wel een stuk gelijker, dokter Visser heeft bij de linker de plooi iets verlaagd.

Ik heb al fotos gemaakt en ik denk dat ik die er morgen opzet. Ondertussen verveel ik me dood. Er is niets zinnigs op tv en je kunt bijna niets omdat je armen bewegen egt een rot gevoel is. Zelf opstaan van de bank is al een karwei.

Groetjes Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi hoi,

Gister was egt een K*T dag :30: .

Mijn rechterborst deed opeens meer zeer dan de linker

en aan beide borsten had ik een stekende pijn. :85:

Niet de hele tijd, maar steeds met vlagen.

Ik denk dat ik teveel bewegingen heb gemaakt.

Omdat het eingelijk geen pijn deed ga je al snel meer doen dan eigenlijk goed is.

Heb nu alleen nog maar last van de blauwe plekken aan de zijkant en af en toe drukt de band van mijn bh op mijn hechtingen.

Vanmiddag gaan we lekker een paar dagen op vakantie,

als ik terug ben (zondag) zal ik weer even een updateje schrijven.

Owjaah, ze hebben mijn geld alweer gevonden, gelukkig!! :76:

Fijn weekend en een leuke koninginnedag!

Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmy

Gelukkig is je geld terecht! haha zou toch wat zijn he ;)

Gefeliciteerd met je nieuwe voorgevel :D

Ben benieuwd naar je foto's :D

Veel plezier dit weekend, maar neem je rust he!

Ik lees zoveel verhalen over dat het even pijnloos was en dat ze dan toch teveel doen, maar daar word je later weer voor gestraft :(

We lezen je wel weer als je terug bent :D

Fijn weekend en een gezellige koninginnedag!

Liefs Sunny :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi,

Daar ben ik weer, hahaha.

Ik ben nu 7 dagen PO en morgen mogen hopelijk de hechtingen eruit.

Hopelijk want mijn moeder heeft gekeken en die denkt dat ze nog niet helemaal dicht zijn.

We waren dus op vakantie. Vrijdag zijn we naar de koninginnedag viering geweest. was ongeveer 15 minuten heen lopen en dus ook weer 15 minuten terug. Een ENORME fout. dat was egt nog teveel. Pijn was het niet, meer een sterk zeurderig gevoel en ik was kei moe toen we weer terug waren.

had mijn nieuwe schoenen aan, dus ook nog eens een blaar, TUURLIJK. <_<

Vrijdag heb ik ook de grote pleisters eraf gehaalt, dat moest eigenlijk al voordat ik de eerste keer ging douchen (dinsdag, 1 dag PO) maar dat durfde ik echt niet. Heb toen we een stukje losgemaakt maar toen ik een stuk hechtdraad zag heb ik hem weer snel dichtgeplakt haha :blush:

De pijn aan de zijkant is ver verdwenen maar nu heb ik weer spierpijn, iedergeval dat denk ik. Het is vooral de linkerkant en heel soms de rechter. In mijn rechtertepel zit nu een prikkeld gevoel en als ik er over heen wrijf doet het zeer.

Gisteren heb ik mijn bh gewassen want die jodium lucht is smerig, en gaat er heel slecht uit. je ruikt het nu nog steeds een heel klein beetje. Ondertussen heb ik mijn nieuwe bh aangetrokken. whahaha dat is een 75B en hij was te klein. Maar ik ga er vanuit uit dat ze nog iets zullen slinken.

de beugels duwde iets op mijn hechtingen dus ik was blij dat ik de sportbh weer aankon. Die is trouwens super snel droog. Even op de verwarming en binnen no time kun je hem weer aan. :43:

Ben benieuwd morgen, of de hechtingen eruit mogen

Groetjes Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouw de hechtingen zijn eruit hoor!!

De assistent heeft ze eruit gehaalt en

volgens haar zijn ze mooi dichtgegroeit.

De Bh zit nu ook veel lekkerder, het drukkende gevoel

op de hechtingen is verdwenen :)

Groetjess Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooooi,

Zoals bij iedereen gaat na een tijdje het gewone leven weer beginnen, zo ook bij mij!

Vanaf 12 mei ben ik op stage en zal daarom niet meer zo vaak online zijn. Eind Augustus ben ik weer terug en dan kan ik hopelijk hele mooie zomerfotos laten zien!! :123:

Ik heb tijdens mijn stage niet ontzettend veel tijd maar ik hoop dat ik toch nog veel kan lezen op het forum!

Ik lees met veel plezier de topics en heb ontzettend veel tips en informatie gekregen!!!

Ik wens iedereen een hele mooi zomer en een erg goed herstel!!

Veel liefs,

Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

en jij een fijne stage Kim!

kijk je nog wel uit!!!!! want je bent nog niet zover po.

weet niet wat je allemaal moet doen daar maar pas op he?!

en ook een hele fijne zomer toegewenst!

liefs Patries

Dank je wel!!

Ik zal zeker voorzichtig zijn!! :36:

Ik zit als het goed is alleen in de receptie dus met de inspanningen en tillen zal het allemaal meevallen.

Liefs,

Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hooi iedereen,

ik ben nu 23 dagen PO en ik eigenlijk voel ik er niets meer van.

alleen af en toe nog met slapen, ik slaap al weer een tijdje, weekje denk ik ongeveer, op mijn zij. En dan voel ik ze soms nog wel. vin ut ook nog best een beetje eng om zo te slapen.

Mijn linker borst is nog steeds iets hoger dan rechts,

en dat irriteert me behoorlijk, :121: hahaha.

verder zijn ze toch wel een stuk kleiner geworden, ze passen nu goed in mijn bh cupmaat 75 B, eerst puilden ze eruit, :wub: .

de zwelling is volgens mij helemaal verdwenen, alleen links moet nog een beetje naar beneden zakken.

ik heb 2 nieuwe foto's geuploade. zo zien mijn borsten er nu uit in mijn Bh. tijdens het werken heb ik normaal mijn sportbh aan, dat geeft toch nog een beetje extra ondersteuning.

veel liefs vanuit een koude camping in Oostenrijk!

-_-

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.