Ga naar inhoud

Kimmy : 26 april 2010 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Hooi,

Ik ben Kim en ik ben 20 jaar.

Na ontzettend lang twijfelen en nadenken heb ik besloten om een bv te laten doen.

Ik ben 1.73, weeg 53 kilo en heb nu maatjuh 75A. <_<

Aangezien ik maar een 'licht gewichtjuh' ben wil ik een niet al te grote cup.

Een grote B misschien???

In mijn internet zoektocht ben ik terecht gekomzen bij kliniek Nieuwstraat

en bij Beaucare.

Heeft iemand misschien ervaring met kliniek Nieuwstraat en ervaring met

de kliniek van Beaucare in Belgie??

Groetjesss ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Kim

welkom :1:

als je even in topic operatieverslagen borstvergrotingen kijkt en leest,kom je een berg ervaringen tegen.

ook in topic klinieken,kan je mischien is iets lezen over de klinieken.

sucses met je zoektocht......

greetzzz moontje

veel lees en postplezier toe gewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmy,

ik laat 10 mei een borstvergroting uitvoeren bij Beaucare en nog een paar andere meiden hier op t forum hebben daar ook een operatie gepland de komende tijd.

Heb daar een aantal weken geleden ookal een consult gehad, wat voor mij bevredigend was. Daarnaast goeie reacties gelezen over Beaucare.

Een meisje hier op t forum, Poppy, heeft daar ook een operatie gehad en erg mooie resultaten vind ik! Heb je al een consult gehad of ben je nog aan t afwegen?

Groetjes Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmy,

ik laat 10 mei een borstvergroting uitvoeren bij Beaucare en nog een paar andere meiden hier op t forum hebben daar ook een operatie gepland de komende tijd.

Heb daar een aantal weken geleden ookal een consult gehad, wat voor mij bevredigend was. Daarnaast goeie reacties gelezen over Beaucare.

Een meisje hier op t forum, Poppy, heeft daar ook een operatie gehad en erg mooie resultaten vind ik! Heb je al een consult gehad of ben je nog aan t afwegen?

Groetjes Jes

Hooi,

Wat ontzettend leuk dat het je zo goed is bevallen!!

Ik heb besloten om er niet heen te gaan. vooral omdat ik afhankelijk ben van andere,om mij ergens heen te brengen enz. (Moet toch egt een beginnen aan mijn rijbewijs :36: hahaha)

Ben vooral ook nog aan het kijken en vergelijken. Ben nu weer uitgekomen bij een kliniek in veldhoven, aesthetic. geloof dat dit al nummer 5 is waarvan ik informatie heb opgevraagd, hahaha.

zal ik de titel van het topic even aanpassen, mijn naam weghalen :1: dan kun je ons via dit topic op de hoogte houden!! Wel doen he, ben benieuwd!

Welke maat heb je nu en waar wil je op uitkomen? heb je gekozen voor ronde of anatomische?

Groetjess Kim ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Moontje: ik ben erg blij dat er nu een datum is. Heel gek, maar geeft voor nu toch wel wat rust dat ik me nog even mentaal kan voorbereiden.

Is toch niet niks wat er gaat gebeuren. Heb er wel erg veel zin in hoor!

@ Kimmy: Ik kan me voorstellen dat je het dan iets dichter bij huis wilt zoeken. En is niks mis mee toch om goed rond te kijken!

Ik heb al wel een topic geopend, maar ligt nu even een beetje stil, omdat ik nu toch vooral ook aan t afwachten ben.

Ik heb nu maat 75 a, weeg 63 kilo en ben 1.68m. Ik hoop op een D uit te komen. Ik denk dat dat mooi in verhouding is met de rest van mijn lichaam.

Ben niet heel smal gebouwd, best brede heupen en stevige billen. Niet dik ofzo, maar ook niet super slank, dus denk dat dat wel mooi past.

Ik heb gekozen voor ronde prothesen. Wat ik nu vooral mis is een decolleté. Heb nauwelijks volume aan de bovenkant, dus wil daarom graag ronde.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk!!! op 7 april heb ik mijn eerste consult bij de Arenborghoeve!

SPANNEND!!!!!

Nu al gewoon zenuwachtig, hahahha.

Ben er al zeker van dat ik mijn BV door drs. Visser laat doen,

met Cereform siliconen protheses (met deze protheses hebben ze nu een hele voordelige aanbieding vandaar).

Waarschijnijk ronde en omdat ik behoorlijk dun denk ik dat ik voor de dual plane methode ga.

Ik ben 1.73m en weeg maar 53 kilo, heb nu een 75 A en wil het liefste een grote B, iedergeval dat denk ik.

Tenzij de dokter natuurlijk anders zegt, hahaha.

En als alles een beetje meezit kan ik rond 26 april al geopereerd worden! (toen ik gister belde was er nog plaats, dus fingers crossed)

Owww ik heb er egt super veel zin in!!

Maar wat moet ik aan?? HELP!

Droegen jullie gewoon een bh met vulling en push-up? Zoals ik normaal draag.

En ik las ergens op dit forum dat een strak t-shirt handig is en vooral geen zwarte.

Wat hebben jullie zoals gevraagd??

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Kim!

Leuk en spannend! Ik hoop voor je dat je de 26e al geopereerd kan worden want dat wachten is maar nix!

Ik was ook behoorlijk zenuwachtig toen ik naar consult ging... k had al heel veel info vergaard hier op t forum en had ook al aardig idee wat ik wilde. Alleen het aantal cc's vond ik erg moeilijk. Maar pc's weten wel wat goed bij jou staat.

Ik had geen beha aan (want die moet toch uit:P) en een wit strak hempje zodat je goed kan zien hoe de pasprothese zit in je kleding.

Maak gewoon een lijstje met dingen die je kan vragen als dat niet uitgelegd wordt. Mijn lijst was al volledig beantwoord dus k had m eigenlijk niet nodig maar ik heb hier weleens gelezen dat dr Visser kort maar krachtig te werk gaat met een consult. Dus gewoon vragen stellen! En als iets niet duidelijk is, kan je altijd nog bellen naar de kliniek.

En je kan natuurlijk alles vragen hier :)

Groetjes Jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

dank je voor je snelle antwoord!!

een strak wit hempje, dat zal ik onthouden!

Ik moet eerlijk toegeven dat eigenlijk alles wat ik wilde weten hier ook al beatwoord is. Behalve dat hele verhaal met aantal cc's want dat snap ik voor geen meter, maar dat komt wel goed als ik daar ben. Wil zeker NIET van die grote boobies, omdat dat dus egt niet bij mij zou passen. Een soort Pamela the second hoef ik niet te worden, hahaha.

Zal haar zker vragen welke techniek zij het beste vind, al ga ik ervan uit dat ze daar zelf al over gaat beginnen. Ik weet dat drs. visser een voorliefde voor ronde prothese achter de borstklier heeft. Maar daar zit bj mij egt niet genoeg ruimte hoor!! en ik vin het niet zo mooi als je egt van die rondingen aan de bovenkant ziet.

Ben op internet allemaal fotos aan het verzamelen van wat ik wel/niet mooi vindt. Las dat ergens op dit forum. Maar dat blijkt nogal een lastig iets want ik ben egt een zeikerd (hehehe).

Ik hou wel van kort en krachtig dus dat komt mooi uit.

Groetjesss Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Haha ik had wel honderden boobies bekeken voor mn consult en ik wist precies welke ik daarvan wilde (en welke niet). Ik was echt in eerste instantie in de veronderstelling dat ik het plaatje op tafel kon gooien en kon zeggen 'die wil ik!' Maar dat kan natuurlijk niet :D T blijven jouw borsten, alleen dan niet meer in t miniatuur maar in t groot :)

Maar wel handig dat je al weet wat je ongeveer wilt qua grootte. Gaat helemaal goed komen met je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmy,

ik heb je topics samengevoegd hoor. Zou je het bij 1 topic willen houden? Dat maakt het wat overzichtelijker voor de dames die je volgen.

als er wat veranderd moet worden in je topictitel,spreek een moderator aan en die doet dat graag voor je.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ patries, Dank je!

@B-cupje, Ik heb er nu alle vertrouwen in, heb voor mezelf een lijstje gemaakt met wat ik wil vragen en heb een aantal fotos van wat ik wel en niet mooi vind.

Groetjes Kim ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister was het dus zover, mijn consult.

Wat een aardige mensen werken daar, heb er egt een super gevoel bij!

Mijn vader reed aangezien ik te lui ben om mijn rijbewijs te halen, :blush: anderhalf uur in de auto voor 10 minuten consult!

Eigenlijk was het meer, 10 minuten bij drs. Visser en 15-20 minuten bij de vrouw die het verder afhandelde.

Drs. Visser is egt een aardige vrouw, maar wel snel en geen gezeur.

Als eerste nam ze een lijstje met mij door over mijn gezondheid.

daarna kwam de stift en het meetlint te voorschijn :1:

De plooi van mijn linker borst is iets hoger dan de rechter, maar dat kon ze gemakkelijk symmetrisch maken door mijn de linker borst de snee iets lager te maken.

wat ik eigenlijk al wist en zij ook zag is dat bij mij het volume beneden de tepel zit, waardoor de afstand tussen mijn borstplooi en de tepel groter is dan normaal.Een anatomische prothese is voor mij dus geen optie.

Toen vroeg ze welke maat ik graag welke maat ik zou willen, om daar vervolgens zelf antwoord op te geven. B/C cup. High profile en ik geloof 275 CC. Van het merk Cereform.

en dat was het, consult afgelopen.

Daarna kon ik bij een andere vrouw mijn afspraak maken en verdere vragen stellen.

Heeft er iemand van jullie misschien prothese met high profile, ik zou graag wat fotos zien als dat kan!

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

had je zelf liever een anatomische prothese gehad dan eigenlijk?

je een arts heeft er zat kijk op om te kijken wat het beste en mooiste zou staan bij je.en ik hoor veel goede verhalen over deze arts,dat ze een goede is.

je bent in goede handen dus,heerlijk gevoel toch..?

en nu aftellen maar.....spannend!

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

had je zelf liever een anatomische prothese gehad dan eigenlijk?

je een arts heeft er zat kijk op om te kijken wat het beste en mooiste zou staan bij je.en ik hoor veel goede verhalen over deze arts,dat ze een goede is.

je bent in goede handen dus,heerlijk gevoel toch..?

en nu aftellen maar.....spannend!

greetzzz moontje

Hooi,

ik heb er egt een goed gevoel over en dat is indd een lekker gevoel.

anatomische 'zouden' er natuurlijke uitzien maar ik had zelf ook al

bedacht dat ik ronde wilde. dus ik heb er geen problemen mee.

Groetjess

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

owwww, nu begint het egt op te schieten!!

Volgende week maandag is het zover, heb helaas nog niet mijn tijd doorgekregen :139: Wil het zooo graag weten.

Ook is de twijfel toegeslagen. ik heb der egt super veel zin in maar ik ben zo bang dat het veel te groot is!!

Ik ben van nature egt dun en nu ben ik dus redelijk bang dat het

te groot is.

De chirurg zei zelf meteen b/c cup en dat had ik ook ingedachten.

Maar het klinkt zo GROOT.

Is het eigenlijk groot??? Ik heb natuurlijk veel fotos gezien op internet maar kan me het niet voorstellen bij mezelf.

Ik ben 1.73 m en weeg 51 kilo

Het zal allemaal wel meevallen vooral ook omdat de chirurg meteen al een b/c cup zei. en zij heeft er natuurlijk verstand van.

Ahhhhh ik wou dat het al over was, dat wachten is echt vreselijk!!

Groetjesss -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

owwww, nu begint het egt op te schieten!!

Volgende week maandag is het zover, heb helaas nog niet mijn tijd doorgekregen :139: Wil het zooo graag weten.

Ook is de twijfel toegeslagen. ik heb der egt super veel zin in maar ik ben zo bang dat het veel te groot is!!

Ik ben van nature egt dun en nu ben ik dus redelijk bang dat het

te groot is.

De chirurg zei zelf meteen b/c cup en dat had ik ook ingedachten.

Maar het klinkt zo GROOT.

Is het eigenlijk groot??? Ik heb natuurlijk veel fotos gezien op internet maar kan me het niet voorstellen bij mezelf.

Ik ben 1.73 m en weeg 51 kilo

Het zal allemaal wel meevallen vooral ook omdat de chirurg meteen al een b/c cup zei. en zij heeft er natuurlijk verstand van.

Ahhhhh ik wou dat het al over was, dat wachten is echt vreselijk!!

Groetjesss -_-

Hoi Kimmy,

Ik ben zelf 1.69/1.70 m. en weeg 53 kilo. Ook aan de smalle kant dus en wil eigenlijk voor een kleine C gaan. Maar ben zelf ook bang dat het gauw te groot wordt.

Ik wordt 24 september geopereed bij Beau Care. Moet de dag van de operatie foto's meenemen van wat ik 'wens' en dan kan ik het verder met de pc bespreken.

haha tijd zat dus om er over na te denken. wou inderdaad dat het al zo ver was......

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey A70,

Ik vind een kleine C ook zoooo groot klinken.

Maar ik vertrouw op mijn PC, hoop allen dat ik er niet als

een nieuwe pamela uitzie.

Wat fijn dat je op de dag van operatie nog fotos mee kunt nemen.

Heb je niet alles al vastgelegd bij het consult?

Welke maat, vorm en profile je wilt, of wat het beste bij je staat.

Hier ergens op dit forum staat geweldige site met veel voor en na fotos.

Hij staat bij mijn favorieten, ik zal hem er bij zetten.

Link

Wat heeft je PC aangeraden????

Gisteren heb ik mijn tijd doorgekregen. Maandag moet ik er om kwart over 8 zijn. Om 9 uur staat mijn operatie gepland.

Groetjes kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey A70,

Ik vind een kleine C ook zoooo groot klinken.

Maar ik vertrouw op mijn PC, hoop allen dat ik er niet als

een nieuwe pamela uitzie.

Wat fijn dat je op de dag van operatie nog fotos mee kunt nemen.

Heb je niet alles al vastgelegd bij het consult?

Welke maat, vorm en profile je wilt, of wat het beste bij je staat.

Hier ergens op dit forum staat geweldige site met veel voor en na fotos.

Hij staat bij mijn favorieten, ik zal hem er bij zetten.

Link

Wat heeft je PC aangeraden????

Gisteren heb ik mijn tijd doorgekregen. Maandag moet ik er om kwart over 8 zijn. Om 9 uur staat mijn operatie gepland.

Groetjes kim -_-

Spannend hoor kim, Das al lekker vroeg.

maar word je as maandag dus al geopereed??? Begreep uit je topic titel dat dit pas 26 juli was??????

Super!!!! O, ik wou dat het bij mij al zo ver was! Jij kan van de zomer dus al de show stlen in je nieuwe bikini!!!

Ben je er al uit welke maat?

Ik denk dat ik toch voor de kleine C ga. Ben bang dat ik als ik het te klein doe dat ik later spijt krijg. Ik vertrouw inderdaad ook maar op de pc, zolang hij zegt dat het niet onnatuurlijk is....

Ga zo even bij je link spieken...

Ik had het consult niet met de pc zelf, maar met een andere arts van de kliniek, dr Vrambout.

De pc doet alleen consulten in Brussel, waar hij ook opereerd. ik had het consult in Utrecht.

Dr vrambout vertelde dat er voor de operatie ruim de tijd is om dit te bespreken. Zeker ook omdat we als we het nu vast leggen ik wellicht toch nog van gedachten kan veranderen en nu er goed over na kan denken. Wel is er bepsroken welke prothese (rond), waar de incisie komt (onderaan de borst) en de protheses komen achter de spier.

Ik zei toen ook dat ik twijfelde tussen B en C en of dat wel bij mn lichaam zou passen? Hij zei dat zolang ik niet groter ging dan C het niet snel onnatuurlijk zou ogen. Ze werken met foto's omdat ik dan het beste duidelijk kan maken wat ik wil. Misschien is mijn idee van een grote B, wel anders als dat van de chirurg. Ze werken dus ook niet met pasprotheses.

Mijn 1e reactie was dat ik dit wat vreemd vond, maar toen ik er over na ging denken ook best logisch. Hoor verder hier alleen maar positieve reacties van de meiden die daar hun Bv hebben laten doen. Maar wellcit dat ik toch nog een extra consult aan vraag voor het zover is. Heb tenslotte nog even....

Nou meid, jij heel veel succes, zal aan je denken!! Ben je nerveus??? En laat even wat horen he?!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaay,

ik zie het nu ook dat er juli staat, oepsie verkeeerde datum doorgegeven.

zal het meteen even laten aanpassen :blush:

ik heb ook nog eens even die stite bekeken en gezien dat 275 cc eigelijk niet zooooo ongelovelijk veel is. MORGEN IS HET ZOVER!!! en ik heb der super veel zin in!

Een aantal weken na mijn Bv ga ik op stage en ik weet niet precies wat voor een winkels er in de buurt zijn dus heb ik afgelopen vrijdag alvast maar een bh en bikini gekocht. Niet al te duur want het zal toch wel niet goed passen, maar dan heb ik ze alvast. Heb een 75B bh gekocht en een bikinitopje maat 40 echt super leuke van de H&M, volgens mijn ma zou die goed moeten passen. De bh maat was een egt gok, dus we zullen zien.

Mega koowl om gewoon een mooie bikini te kopen en er zeker van te zijn dat het er veel beter uitziet dan nu.

En het ziet er groot uit :101: whahaha kan niet wachten!!!

Het is egt spannend, morgen vroeg om kwart over 6 al weg, want het is anderhalf uur rijden en misschien komen we wel files tegen.

Nu ik dit zo aan het typen ben vin ik ut egt super spannend! :o

Als een kleine c er natuurlijk uitziet, waarom niet. En het zou zonde zijn als je het niet doet en het blijkt dat je nieuwe boobies veel kleiner zjn dan je hoopte en spijt zou krijgen. Hup geld weg en een operatie voor 'niets'.

ik heb ook geen pasprothese gehad. vond ik ook een beetje raar.

Ik heb gekozen voor een merk en toen liet ze de prothese zien. ze vroeg welke maat ik wou en that's it. binnen 10 minuten was het klaar.

Maar gelukkig hoor ik ook niets anders dan goede verhalen over de PC.

Groetjes kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff een vraagie

zou je je hechtingen ook bij de huisarts kunnen laten verwijderen?

Ik heb dat ergens gelezen, maar weet niet meer waar.

het zou wel in totaal 3 uur reistijd schelen.

iemand een idee???

groetjes Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.