Ga naar inhoud

Kimmy : 26 april 2010 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Hooi iedereen!!

Hier weer even een kleine update.

Ik ben nu iets meer dan 1 maand PO en ik heb nergens meer last van.

Ook zit mijn linker borst nu ongeveer op gelijke hoogte als rechts,

gelukkig!!!! :101:

Omdat ik nu in Oostenrijk zit en stage loop ben ik eigenlijk de hele dag wel bezug met van alles en nog wat.

Grasmaaien ( behoorlijk wat :21: ) is no problem

En ook wandelingen gaat prima. Vandaag hebben we een flinke wandeling gemaakt naar een berg hut en ik heb nergens last van gehad.

Heb mijn gewone BH aangehad.

Slapen op mijn zij gaat nu ook gewoon, voel er niets meer van.

Heb gemerkt dat ik ook een beetje op mijn buik draai en tot nu toe gaat ook dat nog goed. Ze voelen nu gewoon aan als ECHT :wub:

Ik ben egt super tevreden en vin dat een resultaat er zeker mag zijn.

Ik ben al helemaal gewendt aan mijn nieuwe cup. :3:

Toedeloetjuhzzzzz

XXX

-_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Kim!

Wat fijn om te horen dat het zo goed met je gaat zeg! Hoelang duurde het bij jou voordat ze zacht waren? Ik ben nu 2,5 week PO en het voelt nog wel hard en onbeweeglijk aan, maar je zegt dat de jouwe al helemaal echt en van jezelf voelen, dat stelt me wel gerust! Welke maat heb je nu je 6 weken PO bent? Super ook dat je er zo blij mee bent! Zou ik je foto's mogen zien?

Veel plezier in Oostenrijk en ik kijk uit naar je reactie!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim!

Wat fijn om te horen dat het zo goed met je gaat zeg! Hoelang duurde het bij jou voordat ze zacht waren? Ik ben nu 2,5 week PO en het voelt nog wel hard en onbeweeglijk aan, maar je zegt dat de jouwe al helemaal echt en van jezelf voelen, dat stelt me wel gerust! Welke maat heb je nu je 6 weken PO bent? Super ook dat je er zo blij mee bent! Zou ik je foto's mogen zien?

Veel plezier in Oostenrijk en ik kijk uit naar je reactie!

Liefs

Hooi,

Ik draag nu een maat 75 B maar ik heb nu toch het idee dat ik een grotere bh moet :43:

De bh zit verder goed maar ik heb weer het idee dat ze een beetje eruit puilen :11: hahaha. Als ik weer in Nederland ben zal ik eens goed gaan passen!

Ik denk dat ze sinds een week of 2 natuurlijk aanvoelen.

Nu ik dit zo schrijf en check :blush: moet ik toegeven dat de bovenkanten nog iets of wat hard zijn en mijn rechterborst harder aanvoelt dan de linker.

Het heeft bij mij ook iets meer dan een maand geduurd voordat mijn borsten op gelijke 'hoogte' zaten.

Maar verder kan ik me eigenlijk niet meer herinneren hoe het was zonder borsten. Ik ben helemaal gewend aan het hebben van. :)

Hoe bevallen je nieuwe borsten tot nu toe??? Ben je tevreden?

Ik weet dat ik vooral in de eerste weken nog behoorlijk last had van pijntje. hoe is dit bij jouw???

ik heb je mijn inloggegevens voor de fotos gestuurd!

veel liefs -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heey meiden,

Wat ontzettend lang geleden dat ik een berichtjuh heb gepost!!

ik ben nog steeds erg blij met mij nieuwe boobies die nu iets meer

dan 2 maanden oud zijn!! :43:

Heerlijk in bikini aan het zwembad liggen en zwemmen natuurlijk!

Alles gaat prima :35:

Iedere keer sta ik weer super trots voor de spiegel als ik mijn werkkleding uit trek en mijn eigen kleding aan.

Heb geen nieuwe t-shirt hoeven te kopen, alles past nog steeds alleen

ziet het er veel mooier uit.

en mijn strapless jurk. Die blijft eindelijk zitten!! hahah

hij zakt niet meer af!!!!1 egt super.

Een aantal weken geleden heb ik een brief ontvangen van de kliniek

waarin ze vertellen dat de protheses van dit merk bij sommige vrouwen

zijn gaan draaien, mocht dit het geval zijn dan bied de kliniek een wissel

aan tegen een gunstigere prijs.

Daar schrok ik wel van, heb ik weer natuurlijk. Accuut ging ik ook dingen voelen whahaha onzin natuurlijk. Ze kunnen altijd draaien, maar ik schrok

toch behoorlijk!!! :12:

Ik zal weer eens nieuwe foto's maken en erop zetten. Zodra ik ze heb zal ik het weer even melden!!!

fijne avond en GOOOOO ORANGJE!!!! :43:

Kim -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kim

heerlijk he dat je strapless jurkje nu mooi op zijn plek blijft zitten :43:

en ja heerlijk ook de zomer,alleen jammer dat we toch nog kampen met vervelende buien,maar die houden onze vreugde niet tegen qua nieuwe boobs :75:

Go oranje GO......

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.