Ga naar inhoud

Bibiie.x : 30 september 2014 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Eerst gaat het vocht weg en dan worden ze kleiner, daarna komen ze wat meer naar voren omdat je spier dan mee gaat rekken. Dit heeft allemaal tijd nodig.

En ik lees hier meer verhalen van meiden die ze vinden krimpen en kleiner worden dan andersom, dus no stress ;) het is ook psychisch een aardige verandering, het is heel normaal als je niet gelijk gewend bent of er mega blij mee bent. Je hebt ineens een lichamelijke verandering en het duurt in je hoofd even voordat je daar aan gewend bent.

Het is een beetje hetzelfde als met afvallen, daar merk je ook pas na een maand ofzo iets van terwijl er dan al meerdere mensen zijn geweest die het eerder is opgevallen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Om antwoord te geven op je antwoord...Nooit..

Ik heb ze werkelijk vanaf dag 1 niet mooi gevonden.

Ga dan voor een wissel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, wat is de reden dat je er niet gelukkig mee bent?

Ik ben voorlopig ook nog niet blij, maar ben nog maar 4 dagen po.

Denk dat ik te grote implantaten heb gekregen en wil maximum uitkomen op een 70f in bh maat.

Wanneer gaat je wissel door? Hopelijk ben je nadien wel tevreden.

Ik duim voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Fijn dat je n beetje gerustgesteld bent! Ik heb nu al veel minder zwelling, nu 2,5 wk po, maar zit er nog steeds wel n beetje. Ik hoop dat ze gauw zacht worden denk dat dat ook wonderen doet (ze zijn nu al n stuk zachter hoor!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, nog even geduld hebben dus.

Zie hier sommige fotos na enkele dagen zonder zwelling en bij mij staat de zwelling echt heel hoog. Bovendien is er ook meer cc ingegaan dan verwacht, dus dat was ook wel even schrikken.

605 cc is niet niks he :) heb wel wat opgezocht en het zijn de natrella inspira high profile prothesen. Deze zijn vooral heel breed (heb ook brede borsten) en precies niet extreem dik.

Nog een fijn herstel gewenst!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou je gelooft het niet...

Ik vind ze te klein haha.

Maar ik heb ze vanaf begin af aan niet mooi gevonden.

Ik wil meer dat ballen effect.

Maar weet je wat ik vind...

verklaar me voor gek,

ik had de eerste maanden spijt dat wil je niet weten.

Ik moest echt wennen, op 1 of andr manier moest ik psychisch ook wat doormaken ofzo? Of klink ik nu rijp voor de prozac?

En al die pijntjes maakte mij maar onzeker,

evenals de vage klachten...wat ga je doen..googelen joooo wat fout!

kwam op site's terecht nou ik was vergiftigd en kon m'n 6 planken al bestellen.

Sjee wat zat ik in de rats!

Maar toen ik weer aan het werk ging en de pijntjes minder werden en mijn drukke gezinsleven mij weer opslurpte kon ik weer relativeren.

Op een gegeven moment vergeet je ze bijna.,

nu zijn ze heel actueel de godganzedag zit je er naar te gapen (ik wel tenminste)

Maar echt die dingen hebben een paar maanden nodig om mooi te worden

maar ook een paar maanden om te wennen.

En over mijn wissel, mijn prothese is gaan draaien ze moeten dus vervangen worden,

nu doe ik dat met alle liefde en op z'n minst een keer zo groot..ik ga minimaal voor de 800 cc. Ook ditmaal goed de chirurg overwogen.

Van alle dames wat hier schrijft heb ik maar 1 dame gezien die ze ook te groot vond,

die heeft ook een her gedaan en kleiner genomen.

Maar over het allemaal vinden bijna alle dames hun borsten te klein.

Echt nu denk je wat basseld dat mens maar over een tijdje zul je hoogstwaarschijnlijk denken...oooow het valt wel mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk heb je wel gelijk.

In kleding en met sportbh aan vind ik de maat goed en zou ik ook niet kleiner willen.

Vraag me enkel af of ze veel groter uitvallen als je een gewone bh gaat dragen?

Ik vind ze nu bloot wel echt vreselijk lelijk, maar ze staan echt nog heel hoog en volgens de pc is dit allemaal vocht. Laat ons hopen!

Ik had inderdaad ook al brede prothesen nodig omdat mijn borsten van zichzelf ook vrij breed zijn. Hij zei dat dit de reden is dat er zoveel cc is ingegaan, en dat je dit niet echt in de dikte merkt, maar eerder in de breedte.

Vannacht eindelijk eens zalig geslapen, dus kan er weer wat tegen!

De pijn begint ook eindelijk te minderen.

Ik hoop echt dat je een mooi resultaat gaat hebben na je wissel!

Op welke cup zou je graag uitkomen met 800cc?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schrik hier wel een beetje ben ook 4 dagen po. Maar vind ze dus te klein 500cc dual plane, als het nog gaat slinken ga ik wel balen. Moet je dan denken aan 1 of 2 cupmaten? Ik zit nu op 70f gister zat de bh te los nu iets te strak... Wat kunnen jullie eigenlijk allemaal al zelf? Wanneer gaan jullie werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik denk dat het bij iedereen verschillend is.

Bij mij zie je bijvoorbeeld duidelijk dat ze enorm opgezwollen zijn, maar de ene persoon neemt blijkbaar meer vocht op dan de andere.

Ik weet niet of het bij jou ook zo is?

Ik ga na 2 weken terug werken, maar heb een gewone kantoorjob.

Verder gaat het vanaf gisteren beter en beter met de pijn.

Heb vannacht voor de eerste keer sinds de operatie nog eens heel goed geslapen (wel snachts opgestaan om medicatie te nemen)

Het enige wat bij mij nog pijn doet is om recht te komen uit mijn bed of als ik moet hoesten of niezen.

Hoe zit het bij jou? Heb je niet te veel pijn?

Zal je even een berichtje sturen met hoe mn borsten er nu uitzien, dan begrijp je misschien waarom ik zo verschoten ben en dat er veel vocht in zit.

Succes met je herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond de mijne ook te groot, er zou high profile ingaan en was extra high geworden... Kon er niet aan wennen en heb er dan ook kleinere in laten zetten (diameter zelfs iets breder, maar door het lagere profiel,medium, lijken ze veel kleiner) nu ben ik wel erg tevreden over de maat.

Overigens ook door Plovier. Er is nog iemand op het forum die ze te groot vond en een wissel naar kleiner heeft gedaan, ook door Plovier... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Adem in adem uit, haha ik had precies wat jij ook hebt die zwelling vooral bovenin gaat enorm weg!

In het begin leken het net 2 mega ballonnen , lola ferrari was er niets bij echt enorm!

na 3 weken begon het langzaam weg te trekken.

Nu bijna 6 weken po begin ik ze echt mooi te vinden en krijgen ze vorm!
Dit duurt echt wel even hoor!!

Ik heb de eerste 3 weken ook alleen maar geschreeuwd ze zijn zo groot, had kleiner moeten doen.

Maar nu had ik ze echt niet kleiner gewild!

Liefs xx

Ik heb trouwens 590 CC XHP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gelukkig!

Ik vind die van jou trouwens heel mooi!

De mijne zijn wel dual plane geplaatst en niet voor de spier. Bij dual plane groeien ze soms nadien nog een beetje.

Ik heb wel heel veel last van zwelling zei mijn pc, dus ik hoop dat het goedkomt.

Liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bibiie,

Ik heb de ervaring dat mn borsten behoorlijk zijn geslonken. Ik ben op 29 augustus geopereerd heb ze toen op 19 september gemeten en afgelopen woensdag weer en mijn omtrek is dus vanaf de 19e tot de 1e met 5 cm afgenomen. Ben nu 5 wkn po en ik ben zelf heel erg geschrokken hoeveel ze zijn geslonken en word steeds meer ontevreden over de maat.

Ik hoop dat ze bij jou op het juiste uit gaan komen als de zwelling afneemt.

Maar idd geduld hebben het is heel moeilijk ;)

Hoi Bibiie,

Ik heb de ervaring dat mn borsten behoorlijk zijn geslonken. Ik ben op 29 augustus geopereerd heb ze toen op 19 september gemeten en afgelopen woensdag weer en mijn omtrek is dus vanaf de 19e tot de 1e met 5 cm afgenomen. Ben nu 5 wkn po en ik ben zelf heel erg geschrokken hoeveel ze zijn geslonken en word steeds meer ontevreden over de maat.

Ik hoop dat ze bij jou op het juiste uit gaan komen als de zwelling afneemt.

Maar idd geduld hebben het is heel moeilijk ;)

Ik ben 9 september geopereerd, 520cc wat het maximum was wat ik kon hebben zei mijn pc. Ik vind ze dus ècht niet groot.... Maar durf dat niet te hard te zeggen omdat mijn omgeving me waarschjinlijk voor gek verklaard. Ik zit nu al na te denken over een wissel, maar daar heb ik de eerstkomende 5 jaar geen geld voor en m'n vriend zegt ook dat ik er de komende 10 jaar toch echt mee moet doen. Nu wilde ik ze gewoon 'groot' hebben en ben ik 1.82m. Ik heb best brede schouders dus naar mijn gevoel vallen ze gewoon weg! In bedekkende kleding ziet mijn omgeving niet eens echt verschil, echt vet zonde.... Het went inderdaad zo snel, niet normaal. Als ik nu zou kunnen wisselen zou ik echt voor minimaal 700cc gaan, misschien wel meer. En als ze nu NOG kleiner worden kan ik echt zeggen dat ik gewoon NIET tevreden ben. Ik WOU dat ik ze eigenlijk te groot vond, haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik weet dat veel meiden me gek verklaren dat ik ze te groot vind/vond.

De meesten vinden ze inderdaad te klein.

Ik was ook vooral in paniek omdat ze er heel hoekig uitzagen en ik heb veel zwelling waardoor ze nog groter lijken.

Nu nog veel pijn, maar ik zie wel elke dag verschil.

Mn vriend vind het wel nog eng om naar te kijken, omdat ze zo opgezwollen zijn, maar ik ben morgen pas een week geleden geopereerd.

Heb er nu wel hoop op dat alles nog in orde zal komen.

De kliniek vertelde mij dat ik na 5 weken de meeste zwelling kwijt zal zijn, maar dat is nog een maand en veel geduld heb ik niet :D

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ches,

Ze lijken nog altijd groot, maar wel al beter.

De vorm is nog niet echt mooi, daarom kan ik er moeilijk aan wennen, maar ik ben morgen pas 1 week PO, dus lijkt me wel logisch dat ze nog een heel stuk moeten zakken.

Ik zie wel elke dag verbetering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! Sorry voor mijn late reactie voor acceptatie voor vriendjes... Maar alsnog van harte!!

Ik heb 500 cc dual plane gekregen op 1 mei jl. En tsja...om het maar ff on topic te houden, ik vond ze elke week weer heel anders. En ze veranderen nog steeds! Met 3 weken dacht ik echt....neeeee niet mooi!! Maar dat was het moment dat ze aan het zakken waren...ongelijk en hoekig. Heb helaas al mijn pics verwijderd, mocht je dit willen zien dan kan je me altijd pb'en hoor!

Ennuh ik vond ze zelf ook te groot, maarrrr t went.. Dat zal het wel zijn...van teabags opeens naar vooruitkijkende tepels, volle boobs!

Spoedig herstel meid!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! Sorry voor mijn late reactie voor acceptatie voor vriendjes... Maar alsnog van harte!!

Ik heb 500 cc dual plane gekregen op 1 mei jl. En tsja...om het maar ff on topic te houden, ik vond ze elke week weer heel anders. En ze veranderen nog steeds! Met 3 weken dacht ik echt....neeeee niet mooi!! Maar dat was het moment dat ze aan het zakken waren...ongelijk en hoekig. Heb helaas al mijn pics verwijderd, mocht je dit willen zien dan kan je me altijd pb'en hoor!

Ennuh ik vond ze zelf ook te groot, maarrrr t went.. Dat zal het wel zijn...van teabags opeens naar vooruitkijkende tepels, volle boobs!

Spoedig herstel meid!

Liefs

Hoi,

Ik zal je even een berichtje sturen, dan kunnen we daar verder praten;

Morgen ben ik nog maar 1 weekje PO, dus ze zullen nog wel veranderen van vorm.

Vandaag nog geen pijnstillers moeten nemen, enkel de ontstekingsremmers tijdens m'n ontbijt en avondeten.

Liefs

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze sinds een aantal dagen 'ingezakt' en zachter en minder pijnlijk, NU vind ik ze mooi (ik ben dinsdag 5 weken P.O.). Het oogt nu een stuk natuurlijker en het voelt eindelijk 'eigen' :) Duurt redelijk lang dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.