Ga naar inhoud

Bibiie.x : 30 september 2014 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey,

Na lang twijfelen heb ik een consult ingepland bij dr Visser in de Wellnesskliniek. Ik mag langsgaan op 16 juli!

Op het forum zie ik alleen maar positieve reacties over haar, en heel mooie resultaten!

Nu maak ik mij alleen wat zorgen omdat ik hier gelezen heb dat ze niet echt fan is van grote borsten..

Ik heb momenteel een lege C. Wil vooral een operatie omdat ik mijn borsten voller wil vanboven, maar zou toch op een E-cup willen uitkomen...

Kan ik beter bij een andere pc langsgaan? Of moet ik me geen zorgen maken?

Groetjes,

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Laat het consult even op je af komen en geef daar aan wat je wensen zijn, maar misschien is het handig om ook gelijk een consult bij iemand te plannen die geen moeite heeft met (verantwoord) grotere borsten.

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

Wat grappig, ik zit een beetje met hetzelfde ´probleem´, alleen kom ik van een AA cup af!!! Na 2x borstvoeding is het echt sneu geworden....

Wil ook echt grote borsten nu!! Heb er genoeg van om me mijn hele leven te schamen voor mijn erwten op een plankje!! Maar...dr Visser is echt goed en kundig, ik heb er op zich wel vertrouwen in, maar ik weet dat ze wat gaat zeggen over mijn gewicht enzo...en ik lees dat ze vaak 300 cc doet...ik wil echt het maximale wat kan!!! Ben zeer benieuwd!!

Ik zou geen andere chirurg kiezen, zij weet het echt goed in te schatten, en dan ga je gewoon voor het allermeeste wat kan!! Je wilt er toch ook niet bijlopen alsof het niet ´klopt´ , het moet toch ook wel passen bij je lichaam!!

Maargoed snap je twijfels dus zeker!!

Ik ga 24 Sept. pas op consult bij haar en heb op 10 Okt.mijn operatie, duurt nog erg lang..maar kon niet anders, moet in vakantie van kids!!

x Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Als je je borsten wilt laten opvullen, omdat je nu legere borsten hebt, dan denk ik dat je bij Visser toch wel goed zit. Je kunt zeker op consult gaan, denk niet dat het tijdsverspilling is :)

Laat het idd zoals Sexymama zegt, maar eens eerst op je af komen :)

Heel veel lees- en forumplezier hier!! Zoekbalk ook al ontdekt rechtsboven?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Ik ben heel benieuwd naar mijn consult.

Stessje85 is ook iemand die bij haar geopereerd is, en haar foto's zal ik meenemen als voorbeeld. Dat is het resultaat dat ik wil bereiken.

Nog iets meer dan een week, en dan weet ik wat ze mij zal aanraden.

Ik hou jullie op de hoogte!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat wel goed komen hoor bijdokter Visser. Die van Stessje zijn inderdaad mooi.

Je moet ook eens bij de foto's van Pebbles en Koekie 27 kijken. Die vind ik ook erg mooi en zij zijn ook geopereerd door dokter Visser.

Ik word donderdag door haar geopereerd en ik krijg 485cc dual plane.

Ik zou gewoon op consult gaan als ik jou was en is na afloop je gevoel niet goed of je bent niet tevreden dan kan je alsnog bij een andere pc een afspraak maken toch. Maar ik denk dat het wel Goed komt :D

Liefs lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lotjelot,

Spannend, je bent bijna aan de beurt!

Met 485 cc zal je wel een mooie maat bekomen.

De foto's van Juliette had ik al gezien en ben ook eens naar de anderen gaan kijken. Ziet er inderdaad allemaal heel mooi uit!

Veel succes met je operatie!

Liefs,

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Lotjelot,

Had een vraag gemaild naar de Wellnesskliniek, en ze belde me gelijk op!! Ik vind ze zo aardig aan de telefoon die assistentes!! Misschien stom maar dit stelt me al gerust!!

Heel veel succes meid!! Ben benieuwd naar je resultaten! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Lotjelot,

Had een vraag gemaild naar de Wellnesskliniek, en ze belde me gelijk op!! Ik vind ze zo aardig aan de telefoon die assistentes!! Misschien stom maar dit stelt me al gerust!!

Heel veel succes meid!! Ben benieuwd naar je resultaten! xx

Dit geld ook voor Kaat!!!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben zelf op 4 juli door dr visser geopereerd. Ze is heel kundig en geeft duidelijk haar mening. Op consult liet ze mij eerst 380cc passen, zelf vond ik dit te groot! Ze moest lachen en vertelde dat ze niet snel meemaakte dat iemand t te groot vind. Zelf heb ik voor 330 cc gekozen. Volgens haar zou dit ook natuurlijker ogen. Tot nu toe ben ik dik tevreden!

Voor foto's kun je spieken bij sista33. Dat is mijn tweelingzus. Hebben op de zelfde dag het zelfde aantal cc's gekregen!

Succes!!!

Liefs

Twinnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Suus78; Ik hou je zeker nog op de hoogte! Heb daarnet nog even naar de kliniek gebeld om te vragen of mijn consult goed stond ingepland - is namelijk langer dan een uur rijden - dus wil er niet voor niets staan. Het meisje aan de telefoon was inderdaad heel vriendelijk. Dat geeft me al zo'n geruststellend gevoel.

Twinnie22; Ik heb net naar de foto's van je zus gekeken en dat ziet er inderdaad al mooi uit.

Ben zelf enorm benieuwd hoeveel cc ze mij zal aanraden. Graag zou ik voor de spier laten plaatsen, maar ik heb ergens gelezen dat je dan meer kans hebt dat ze gaan hangen als je veel cc neemt. Zou toch minstens voor 350 cc gaan denk ik...

Heeft dr Visser jou iets gezegd over de vervanging van de implantaten? Want ik heb al bij sommigen gelezen dat het niet altijd nodig is om ze te vervangen na 10-15 jaar.

En moet je de hechtingen bij haar laten verwijderen of mag ik dit ook bij een gewone arts?

Liefs,

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zei ze tegen mij dat het wel verstandig was om ze na vijftien jaar weer te laten vervangen. Nog even navragen voor de zekerheid, ik was niet helemaal helder na de operatie. :D

Draadjes van de hechtingen hoeven alleen maar losgeknipt te worden, de rest lost vanzelf op, en dat mag gewoon bij je huisarts gelukkig.

Ik lees heel af en toe dat dokter Visser voor de spier plaatst maar ze is wel een voorstander van dual plane. Neem een vragenlijst mee want ze kan soms erg snel gaan. Maar ze is wel leuk hoor! En goed, ook niet onbelangrijk :D

Succes, en veel plezier op je consult, laat ons even weten hoe het gegaan is.

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi dames!

Ik had altijd al complexen over mijn borsten aangezien ik nog jong ben en mijn borsten al hangen.

Door de laatste maanden zwaar te fitnessen, is er bijna niets meer over van mijn borsten.

Mijn voorkeur ging altijd al uit naar dr Plovier, dus ik heb een afspraak + meteen operatie bij hem vastgelegd.

(ik kon enkel in de week van 29 september en hij had nog een plaatsje vrij op 30 september).

Nu mijn operatiedatum vastligt, begin ik toch wat bang te worden.

Ik wil namelijk binnen 2 à 3 jaar aan kindjes beginnen met mijn vriend, maar ik wil natuurlijk niet dat mijn borsten dan al lelijk worden...

Ook wil ik niet verplicht na 10 jaar een wissel doen en nog eens zoveel geld betalen.

Weet er iemand of dat echt moet? Of dat dit gewoon gedaan wordt omdat veel vrouwen ze graag nog groter willen?

Is het trouwens normaal dat hij €3000 vraagt voor een borstvergroting?

Ik dacht dat ik gelezen had dat zijn prijs rond de €2600 was...

Sorry voor al m'n vragen en misschien onduidelijke uitleg!

Groetjes,

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een wissel na 10 jaar is echt niet nodig met de implantaten van nu volgens mijn PC, die kunnen er best 15/20 jaar in blijven.

Tegen die tijd af en toe laten controleren op scheuren etc. kan natuurlijk geen kwaad. :)

Ik heb ook wel eens 2600 gelezen, maar volgens mij waren dit posts van een aantal jaar geleden, dus het kan best dat zijn prijs omhoog gegaan is, maar daar kunnen de plovier-klanten hier je vast meer over vertellen haha. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff vraagje..

hoe gaat het dan in zijn werk met consult + operatie in 1 dag?

moet je dan wel gewoon nuchter op het consult verschijnen? (lijkt me wel toch) en krijg je dan gelijk na het consult je operatie of moet je dan nog een paar uur wachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooow dat is eigenlijk dan gelijk achter elkaar.. ik vroeg het me af want lijkt me erug lastig als er een paar uur tussenzit..

maar eigenlijk wel beter alles op 1 dag.. zit je tenminste niet een paar weken in spanning, verschrikkelijk is dat.. ga je heel de tijd zitten piekeren enzo..

dat moet je zelf ff aan de kliniek vragen.. ik mocht bijvoorbeeld nog 3 uur van te voren een glaasje water drinken.. maar voor hetzelfde geld mag jij dat niet en dan heb je kans dat ze je niet willen opereren.. ff vragen dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb een consult om 12 uur en de operatie om 13 uur.

Ik moet me wel nuchter aanmelden, dus zal zwaar zijn om zo lang niets te eten!

Weten jullie of je wel water mag drinken?

Ja dat mag wel, maar ik weet niet precies hoeveel en tot hoeveel tijd van te voren, dus dat zal je even na moeten vragen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest er om 11 uur zijn, was een half uur te vroeg.

Mocht al snel mee en werd om half 12 geopereerd.

Van te voren heb ik wel mailcontact en telefonisch contact gehad voor vragen en om foto`s door te mailen.

Mezelf kennende zal ik ook wel te vroeg aanwezig zijn.

Heb gelezen dat ik mag eten en drinken tot 6 uur voor de operatie (dat is dus 7 uur 's ochtends)

Dan kan ik gelukkig toch nog een beetje ontbijten.

Heb je veel last gehad? En hoe ben je aan zijn mailadres geraakt?

Ik mail altijd met de secretaresse.

Ik heb wel al wat voorbeeldfoto's die ik sowieso meeneem op de dag van de operatie.

Hoeveel dagen heb jij echt pijn gehad dat je niets kon doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mailde ook met haar, maar hij wou foto`s zien van mijn toenmalige borsten.

Ook mijn voorbeeldfoto moest ik doormailen.

Je krijgt genoeg medicijnen mee tegen de pijn (moest ik 50 euro voor betalen), maar je kan dit op je verzekering verhalen.

Het meest lastige en pijnlijke was om overeind te komen , zeker vanaf lighouding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.