Ga naar inhoud

Bibiie.x : 30 september 2014 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Oh ok, misschien dat hij mij ook nog foto's vraagt.

Mijn datum ligt pas vast vanaf vandaag en heb het voorschot nog niet overgeschreven omdat ik echt 200% zeker wil zijn.

Ben je van België? En hoe doe je dat dan om die medicijnen op je verzekering te verhalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben van Holland.

Ik heb een nota gevraagd aan de kliniek, die heeft ze mij per post toegestuurd.

Deze heb ik aan mijn verzekering doorgestuurd.

En ik heb het vergoed gekregen.

De operatie heb ik pas betaald op de dag zelf, dat was geen probleem.

Ik zou niet onzeker zijn als ik jou was, je bent bij hem in goede handen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De secretaresse zei me dat ik voor 16 augustus een voorschot van €500 moet betalen.

De rest moet ik dan cash op de dag van de operatie of 2 weken op voorhand overschrijven.

Ik lees veel positieve dingen over hem, dus weet wel dat ik bij hem geopereerd wil worden, maar toch maakt het gedacht van die operatie me wat bang.

Wel spannend, want enkel mijn vriend weet dat ik geopereerd word.

Ik doe de operatie terwijl mijn ouders op vakantie zijn zodat ze er niets van zullen merken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok super.

Weet jij trouwens hoe het zit met de levenslange garantie die je krijgt op je implantaten?

Ik ging er van uit dat je in principe je implantaten nooit meer hoeft te vervangen indien je daar zelf geen nood aan hebt.

Nu lees ik dat je ze sowieso na 10-15 jaar dient te vervangen.

Mij maakt het bijvoorbeeld niet zoveel uit als mijn borsten er zonder bh op mijn 35 jaar niet meer zo mooi uitzien.

Wat ik wel belangrijk vindt, is dat het niet gevaarlijk is om ze nooit te vervangen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nee wel op consult, dag voor jou haha! Begint al op te schieten he :)

Oh, spannend !

Ik heb mijn consult op de dag van de operatie.

Is wel een beetje eng aangezien ik de pc nog nooit gezien heb, maar aangezien ik zoveel positief lees over hem, was ik er wel van overtuigd dat ik in Beclinic geopereerd wou worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, spannend !

Ik heb mijn consult op de dag van de operatie.

Is wel een beetje eng aangezien ik de pc nog nooit gezien heb, maar aangezien ik zoveel positief lees over hem, was ik er wel van overtuigd dat ik in Beclinic geopereerd wou worden.

Whaha gek is dat he, heb hetzelfde :P maar wel beter alles op 1 dag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes, hoe is het met de zenuwen? :D

(l) Plover

De zenuwen beginnen toch wel meer en meer toe te nemen nu.

Ook omdat ik geen idee heb van welke prothese ik krijg, of ik high of extra high profile krijg, hoeveel cc, ...

Maar, heb ondertussen wel de perfecte borsten voor mij gevonden hier op 't forum en heb deze foto's al naar hem doorgestuurd.

Hij heeft me gezegd dat dit zeker en vast mogelijk is bij mij. Was wel 645 cc bij haar, en dat lijkt wel veel haha :3:

Denk toch dat ik wel uitdrukkelijk ga zeggen dat dat absoluut mijn maximum is en dat ik zeker niet meer cc wil dan dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw op deze forum.

Ik heb op 20/10 een consultatie maar nog geen afspraak voor een operatie.

Ik zou dit liefst ergens tussen kerst en nieuwjaar doen.

Nu ben ik ook maar bij Dr. Plovier terechtgekomen via het internet en goede revieuws.

Heb nu een kleine B-cup, was ant twijfelen om naar een grote C kleine D te gaan met druppelvormige implantaten. Ik heb gelezen dat hij een chirurg is dat eerder neigt naar grotere borsten.

Ik ben in elk geval heel benieuwd naar het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok super.

Weet jij trouwens hoe het zit met de levenslange garantie die je krijgt op je implantaten?

Ik ging er van uit dat je in principe je implantaten nooit meer hoeft te vervangen indien je daar zelf geen nood aan hebt.

Nu lees ik dat je ze sowieso na 10-15 jaar dient te vervangen.

Mij maakt het bijvoorbeeld niet zoveel uit als mijn borsten er zonder bh op mijn 35 jaar niet meer zo mooi uitzien.

Wat ik wel belangrijk vindt, is dat het niet gevaarlijk is om ze nooit te vervangen...

Ik kan je vertellen dat je als je 35 jaar zal zijn wel gaat willen dat je borsten er mooi uit zien zonder BH hoor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je vertellen dat je als je 35 jaar zal zijn wel gaat willen dat je borsten er mooi uit zien zonder BH hoor....

Hey, daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Komt misschien wat raar over hoe ik het zei :)

Bedoelde op zich gewoon dat ik niet heel m'n leven lang om de 15 jaar nieuwe prothesen wil laten zetten.

Stel, ik ben 60 jaar, moet ik dan ook nog nieuwe prothesen laten zetten? Of is het dan mogelijk om deze altijd te houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad!

Nu kan ik écht aftellen.

Ben wel benieuwd naar de pijn en hoe snel ik opnieuw eten ga kunnen maken (gewoon stukje vlees bakken en aardappelen koken enz.)

Ook wel een beetje bang voor als het mis zou lopen en dat ik complicaties zou hebben, maar ik weet dat ik het wil, dus ik ga er gewoon voor en hoop op het beste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.