Ga naar inhoud

Stellie : 28 juli 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Het is eindelijk gelukt om een account aan te maken. Ik ben 21 jaar, en ben ook op 28 juli ook geopereerd door Dr. Schiettecatte in het Amstelveen Kliniek. Ik ben 1.63 lang en ben 58 kilo. Mijn borsten waren maar 10/10,5 cm breed, dat heeft hij opgemeten. Ik had dus maar een AA cup. Ik wilde graag op 75C uitkomen. Bij mij kon er maar 300cc maximaal in, als ik meer deed ging het langs mijn lichaam staan, en werden de risico's groter, dat wilde ik ook niet, en ik wilde het wel zo natuurlijk mogelijk, omdat ik ook heel smal ben. Ik heb Mentor High Profile COH 1 gekregen. Met 300cc zou ik ook op een 75C uitkomen dus ik was helemaal blij. Bij Diana Gabriels had ik 350CC gepast, dus ik baalde eerst wel een beetje, maar nu totaal niet meer. Ik heb bij de hunkemoller een sport BH gekocht, met een ritssluiting aan de voorkant. zit erg lekker trouwens, en ze moesten mij echt proppen in een 75C. Ik krijg hem zelf ook niet dicht zonder hulp. Ik vind ze erg mooi, en groot zat. Was wel super zenuwachtig voor de operatie natuurlijk, maar dat viel uiteindelijk allemaal mee. Volgens mij heb ik jou nog gezien Iris toen ik op het bed moest wachten tot ik opgehaald werd, jij was al geholpen, en het verhaal met je bril komt mij bekend voor haha.

Ik heb alle dagen al hele gespannen borsten, en dat het ook ontzettend strak staat. Afgelopen nacht heb ik eindelijk beter geslapen op mijn rug, slaap normaal nooit op mijn rug, en ik moest ook in het begin steeds naar de wc of pijnstillers innemen. Dit was de eerste nacht dat het niet nodig was.

Voor de borstvergroting heb ik natuurlijk heel lang op internet gezocht, naar een goeie chirurg, want je hoort zoveel verhalen. En toch ook wel een beetje bang dat het verkeerd gaat. Maar ik vind Dr. Schiettecatte echt een hele aardige vent. En ook heel eerlijk wat het beste is voor je.

@Stelllie; Wat gek dat bij jou wel de witte pleisters eraf mogen. Ik heb Diana Gabriels kliniek en Amstelveen Kliniek gebeld en zei zei de tegen mij, je moet alles erop laten zitten, Die witte zijn ook voor als er eventueel water op komt want dan kan je het eraf deppen.

Als jullie meer willen weten dan hoor ik het graag.

hoi hoi ! zou je niet beter een eigen topic starten ? anders gaat het allemaal door elkaar :)

en dat je borsten gespannen zijn is normaal hoor, heb 'k ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi! Welkom op het forum MsLady1993 en gefeliciteerd met je boobs! Leuk om ook jouw verhaal te lezen. Schiettecatte was bij mij ook heel duidelijk en eerlijk dat groter dan 350 cc niet ging passen. Ik heb de keus bij hem gelaten en het is 325 cc geworden. Ik wil echt geen risico lopen op randen of rimpels!

Wbt die pleisters, tja maf, ik weet t ook niet. Ik zorg echt dat mn pleisters niet nat worden.. Ik zal Diana nog wel even bellen straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

@luxuryboobs; bedankt voor de tip. Ja vervelend is dat hè.

Bedankt Stellie! Nee inderdaad, dat is ook niet mooi. Die kans kon ik ook krijgen als ik meer dan 300cc wilde hebben. Maar ik ben benieuwd wat voor een BH ik uiteindelijk zou moeten hebben, wat ik moest 75C aan omdat het extra strak moest zitten, ze moesten hem met ze 2e daar dicht maken, ik dacht daar gaat mijn BH haha.

Ja ik las het van jou dus ik ging gelijk bellen. Nee idd ik ook niet hoor, ben te bang dat het dan mis gaat met douchen of iets. Dus dan maar een uur bezig om mij een beetje op te frissen met hulp haha.

Ik ben benieuwd wat ze zegt, van welke kliniek heb jij het gehoord dat het eraf moest? tegen mij zei de ze gelijk NEE alles laten zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee inderdaad dat is heel vreemd.

Als het goed is, is het alleen voor het douchen de pleisters, dus is het waarschijnlijk niet zo erg, als je het niet nat maakt daar. Maar wel raar van de medewerker in Amstelveen. Ben benieuwd wat Diana zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat prima! Alles is me zo ontzettend meegevallen, ik heb nauwelijks pijn gehad. Nu alleen af en toe een beetje last van het trekken van mijn hechtingen maar verder echt amper! Ben wel errug moe van de narcose en het slechte slapen. Maar ja, als dat het is? Boobies worden elke dag mooier, ze zijn erg natuurlijk vind ik. Zet morgen wel weer een fotootje erop. :-)

Hoe ist met jou? Al een beetje je keus gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee inderdaad dat is heel vreemd.

Als het goed is, is het alleen voor het douchen de pleisters, dus is het waarschijnlijk niet zo erg, als je het niet nat maakt daar. Maar wel raar van de medewerker in Amstelveen. Ben benieuwd wat Diana zegt.

Ook ik ben geopereerd in Amstelveen en kreeg te horen dat die pleisters er gewoon af mochten. Alleen de grote witte die eronder verwijderen hun als ze de hechtingen eruit halen.

Die grote witte pleisters jeukte bij mij ook als een gek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben geopereerd in Amstelveen en kreeg te horen dat die pleisters er gewoon af mochten. Alleen de grote witte die eronder verwijderen hun als ze de hechtingen eruit halen.

Die grote witte pleisters jeukte bij mij ook als een gek.

Oh wat gek! Ik heb oplosbare hechtingen, misschien zit daar het verschil? Heb het nagevraagd bij Amstelveen Kliniek en Diana Gabriels Kliniek, en zij zeiden beide dat ik alles erop moet laten zitten, dat zei de plakkers precies 2 weken na de operatie zelf eraf halen, en kijken of mijn hechtingen mooi opgelost zijn, en hoe mijn borsten staan etc. Miss dat er knoopjes zijn achtergebleven en die moeten ze dan wel doorknippen.

Dat is vervelend inderdaad! bij mij voel ik de hechtingen wel is jeuken, maar wordt steeds minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een nieuwe foto online gezet, vandaag alweer 1 week po! Ze veranderen echt elke dag en ik vind ze steeds mooier. Grootte past goed bij mijn lichaam en de vorm is ook heel mooi.

Ik heb nog steeds amper pijn, alleen het trekken van de pleisters en de hechtingen is wat vervelend. Slapen gaat slecht maargoed ik ben niet meer zo moe als van de week. Ik ben gister zelfs al een dagje weggeweest. Had ik echt niet verwacht haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb al een keus, schiettecatte in Boxtel , datum is 20okt en heb van mijn werk toestemming, ze gaan nog kijken of het via de ziekte wet kan.. Nu mijn man nog voor 2-3 wk vrij zorgen en dan kan ik akkoord gaan! Vind het wel doodeng en twijfel echt elke dag,,,maar dat zal iedereen wel hebben.....toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb al een keus, schiettecatte in Boxtel , datum is 20okt en heb van mijn werk toestemming, ze gaan nog kijken of het via de ziekte wet kan.. Nu mijn man nog voor 2-3 wk vrij zorgen en dan kan ik akkoord gaan! Vind het wel doodeng en twijfel echt elke dag,,,maar dat zal iedereen wel hebben.....toch??

Gefeliciteerd met je datum Leonie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend allemaal!

ik word 15 sept geopereerd door dr. schiettecatte in Boxtel. Hele aardige man en kijkt heel goed wat er bij je lichaam past.

ik ga ook voor 325 cc wou ook groter maar ging niet zei hij ivm randen enzo eigenlijk het zelfde als jou @stellie.

op welke maat ben jij nu uit gekomen?

ben benieuwd op welke maat ik uit ga komen?

ik ben 1,70 en 54kg heb nu een 75 A.

top dat je herstel zo goed is verlopen.

veel succes nog !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend allemaal!

ik word 15 sept geopereerd door dr. schiettecatte in Boxtel. Hele aardige man en kijkt heel goed wat er bij je lichaam past.

ik ga ook voor 325 cc wou ook groter maar ging niet zei hij ivm randen enzo eigenlijk het zelfde als jou @stellie.

op welke maat ben jij nu uit gekomen?

ben benieuwd op welke maat ik uit ga komen?

ik ben 1,70 en 54kg heb nu een 75 A.

top dat je herstel zo goed is verlopen.

veel succes nog !!!

Spannend! Ik denk dat ik op 75C of 75D uitkom, ik heb nog geen gewone bh's gepast maar mijn Fila sportbh is een 75D en die is strak gevuld. Ik ben wel wat langer dan jij dus ik denk dat jij wel op 75D uitkomt. Ik ben nu heel blij met mijn maat, hij heeft het goed gezien dat dit echt het beste voor mij is. Jij succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je foto's gezien en ze zijn al aardig aan het groeien ;) vind ze super mooi!

en fijn dat je gewoon je 75D bh aankan :P is toch wel erg schrikken als je vlak na de operatie een 70B aangereikt krijgt.. maar ik dacht gelijk al die gaat binnen 2 dagen niet meer passen :)

maar ff over die witte pleister... ik heb die 2 weken opgehouden :blink: mij is helemaal niet verteld dat die eraf MOEST... heb zelfs bij de drogist nieuwe pleisters wezen kopen omdat die na een weekje behoorlijk grijs zag :134::134: nou ja dan weet ik dat voor de volgende keer :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

WOOOO hahah dr schiettecatte zei dat ik op een volle C uit zou komen.

ik moet mijn sportbh's nog bestellen hun zeiden dat bij carefix emdaplast moest bestellen Post-op beha Anna maat S

wat hebben ze jou precies aangeraden ??

succes met je herstel nog:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, heb niet gezien dat je wat had gestuurd! Gaat super goed. Hechtingen zijn eruit en alles ziet er goed uit. Ik mag alles doen behalve zware boodschappen, sporten, hardlopen en zwaarder dan 10 kilo tillen. Stofzuigen en dweilen laat ik ook achterwege al heeft hij daar niks over gezegd. Mijn rechterborst zit wel nog een stuk hoger dan de linker maar dat heeft gewoon tijd nodig. Ik heb echt bijna geen pijn gehad en heb nu helemaal geen pijn. Ik kon na 10 dagen al op mijn zij slapen in mijn voedingskussen. Ik raad iedereen een voedingskussen aan, die heeft me echt gered in de nachten. Maandag moet mijn man weer werken en moet ik alles alleen doen thuis. We hebben gister onze dochter gewogen en ze weegt 11 kilo dus dat moet goedkomen. Ik heb een heupdrager gekocht en daarmee ga ik haar dragen. Ik zal vandaag nieuwe foto's online zetten. Ik ben nog steeds heel gelukkig er mee en heb vrede met de grootte. Het is nu een 75C maar ik denk dat het 75D gaat worden. Alles staat ook gewoon leuker, truitjes, jurkjes, rokjes etc. Echt 1 van mijn beste keuzes geweest om dit te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat je tevreden bent nu! Ja ze hebben nog even om te zakken , je heb geen borstband?

De pijn is dus te doen?

Wat is zijn heupband dan voor je kleine? Hoe oud is je kleine?

Zal idd even wennen zijn alles alleen doen, Maarja dat tillen he......

Voedings kussen heb ik ook nog, dus die kan dan zo van zolder ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoiiii hoe,gaat ie? Worden ze al mooier?

Ben nog erg benieuwd naar die draag/heupband,,,

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Gaat goed, beetje afstand genomen van het forum omdat het me allemaal heel onzeker maakt. Als ik hier teveel kijk ben ik gewoon niet blij want dan vind ik ze te klein en die van anderen veel mooier en als ik hier niet ben en er niet mee bezig ben vind ik ze gewoon goed. Ik had hiervoor helemaal niks en het gras is altijd groener.

Heupband is echt een aanrader, ik heb m bij de wehkamp gekocht. Verder gaat t prima, herstel gaat goed. Geen pijn en de littekens zijn mooi. Ze zijn nog niet helemaal gelijk en nog best hard maar dat komt wel!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4,5 week alweer, gaat best snel of niet?

Werk je of ben je nog thuis,

Jammer dat je nog zo onzeker of ontevreden bent, vind ze er mooi uitzien hoor! Groter kan altijd nog toch? Te groot heb je weer kans op complicaties, zit je ook niet op te wachten neem ik aan ;)

Ik wou dat ik ze al zo groot als jij had ....haha.

Oké ga ff kijken voor die heupband, klinkt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Gaat goed, beetje afstand genomen van het forum omdat het me allemaal heel onzeker maakt. Als ik hier teveel kijk ben ik gewoon niet blij want dan vind ik ze te klein en die van anderen veel mooier en als ik hier niet ben en er niet mee bezig ben vind ik ze gewoon goed. Ik had hiervoor helemaal niks en het gras is altijd groener.

Heupband is echt een aanrader, ik heb m bij de wehkamp gekocht. Verder gaat t prima, herstel gaat goed. Geen pijn en de littekens zijn mooi. Ze zijn nog niet helemaal gelijk en nog best hard maar dat komt wel!

Xx

Laat je ook niet gek maken , jou borsten zijn prachtig , ze horen bij jou .

Natuurlijk kan je je zelf met iedereen gaan vergelijken , maar dat is toch niet rieëel ?

Zoals je ook aangeeft zonder het forum vind je je borsten goed .

Ga daar maar van uit ! En ze worden nog mooier .

Beterschap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.