Ga naar inhoud

Stellie : 28 juli 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Ook ik wil me even voorstellen. Ik ben Stellie en 30 lentes jong. Trotse mama van een kleine meid en verloofd met mijn jeugdliefde. We gaan volgend jaar trouwen. Ik wil een mooie boezem in mijn trouwjurk.

Ik heb vorige week mijn eerste consult gehad bij een bekende kliniek. Ik wil al 15 jaar een bv maar heb hier nu pas de financiële middelen voor. Ik vond het passen heel lastig. Op dit moment wordt het 360 cc rond dual plane maar ik twijfel of ik dat te klein vind. Ik zou graag tips ontvangen of je ergens 'pas' borsten (ik heb echt geen idee hoe die dingen heten haha) kan kopen? Dezelfde dingen als die je gebruikt bij het passen bij de pc. Verder staat mijn rechter tepel ietsje naar buiten. De pc zei dat je dat echt gaat zien. Hoe groter mijn borsten, hoe erger het zichtbaar is. Ik vind dat wel jammer natuurlijk en hij zei ze eventueel mijn tepel kunnen verplaatsen maar dan heb ik een litteken. Ik weet niet wat ik wil. Iemand dezelfde ervaring? Ik hoop dat dit forum mij gaat helpen om de juiste keus te maken. Ik heb nu cup 80 A/B en aan beide kanten een borst die pas net onder mijn tepel begint. Ik mis de helft zeg maar ;-). Ik ben 1.82 lang en weeg momenteel (11 maanden na bevalling) 75 kilo. Volgende week begin ik met een dieet om terug te gaan naar 67 kilo. Ik woog altijd 67 kilo en wil voor mijn 2e pas afspraak die 8 juli is mijn oude gewicht terug hebben zodat ik de juiste grootte kies.

Is het handig om een foto te plaatsen van mijn borsten zoals ze nu zijn?

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal en ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

je kan 360cc water in boterhammenzakjes doen en dan in je bhtje stoppen.. (zou er wel 2 over elkaar doen als je niet nat wilt worden ;)) sommige dames doen het ook met gekookte rijst..

krijg je een beetje een beeld..

de ervaring van de meeste dames hier is dat ze met de pas sessie groter lijken dan het uiteindelijke resultaat en dan spijt hebben dat ze niet groter zijn gegaan!

je went er erg snel aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk

het is idd dat je toch enigzins een vertekend beeld krijgt met pas protheses, maar wacht nog even de volgende pas sessie af, en kijk dan of je tevreden zou kunnen zijn met 360 cc, vind je dit echt te klein,en zou je toch meer cc willen, dan zou je in overweging moeten nemen wat je erger zou vinden, een litteken of een tepel die meer naar buiten gaat staan.

Heb je voor jezelf al wel enigszins in je hoofd wat voor cupmaat je graag zou willen?

Ik heb zelf een lift gehad, ook met littekens rondom mijn tepels, en ik moet zeggen dat ik mij niet stoor aan de littekens, het zijn dunne witte lijntjes, en het is best heel mooi geworden.

heel veel succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dat met water en / of gekookte rijst eens proberen! Haha mijn vriend ziet me al staan!:-D

Ik wilde voorheen altijd een grote C maar ik wil nu misschien zelfs wel een kleine of grote D. Wat mijn fijn lijkt is dat ik kan zien hoe het er in mijn eigen kleding, bikini etc er uit ziet.

Ik neig nu toch om voor 400 cc te gaan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ik zou even bij wat andere meiden kijken die ongeveer dezelfde voor situatie hebben en ongeveer hetzelfde aantal CC dan kan je het denk ik beter vergelijken. Je ziet trouwens heel vaak dat de tepels niet precies gelijk staan hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Ja het blijft toch altijd lastig en spannend om het aantal cc te kiezen. Wat straks je maat evt zal worden heeft niet alleen met de hoeveelheid cc te maken. Het profiel is bijvoorbeeld ook heel belangrijk. Krijg je high profile ipv medium bijvoorbeeld dan heb je meer projectie terwijl je hetzelfde aantal cc heb. Tijdens het passen zien ze er vaak inderdaad groter uit. Als je nu al twijfelt zou ik zeker wat groter passen straks bij je volgende afspraak. Je went zo snel aan je nieuwe borsten dat je niet te voorzichtig moet zijn ;)

Veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Esmiralda! Dat van het profiel heb ik inderdaad hier geleerd, dankje. Ik ga dat de volgende keer zeker vragen!

Rokkie ook jij bedankt voor je fijne woorden. Ik dacht echt dat ik een uitzondering was met mijn tepel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allemaal,

Ik maak toch ook maar even een eigen topic omdat ik toch wat vragen heb. Vandaag mijn bv gehad en tot nu toe valt het me mee. Ik was om 13.00 in de kliniek en zou om 14.00 geopereerd worden maar mocht meteen mee naar boven. Omgekleed en drs Schiettecatte gesproken. Hij vroeg me welke protheses ik wilde, 325 cc of 350 cc. Ik ben heel smal vanboven maar wel 1.80 cm lang en weeg 67 kilo. Ik heb hem verzocht om zijn expertise te laten bepalen. Ik liet de keus dus aan hem over. Daarna kreeg ik een infuus en mocht ik door naar de OK. Om 14.00 was ik weg en 45 min later werd ik wakker. Het eerste wat ik vroeg was; 'hoeveel zit er in?' 325 cc was het antwoord, meer paste niet. Maar nu komt het. Ik had sportbhs gekocht: carefix anna in maat m en fila maat 75 d op aanraden van de chirurg. Ik deed de deken omhoog en het eerste wat ik dacht, wat zijn ze klein! Argghh haha maarja ik had geen keus, anders was de kans op randen en rimpelvorming te groot. Ik heb nu dus een sportbh aan in maat 70B. Dit maakt me wel verdrietig. Kan het zijn dat ze nog naar voren komen en dat ik dan een grotere maat heb. Aan de voorkant vind ik ze wel heel mooi maar ben zo bang dat ze gaan krimpen....

Iemand advies of ervaringen??

Ik ben nu thuis en heb amper pijn zolang ik stil lig. Ik bereid me maar voor op morgen want de ervaring is dat het toch wel erger wordt. Hebben diegenen die mij voor zijn gegaan ook de ervaring dat de pijn veel erger wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

Het is zo dat als ze dual plane zijn geplaatst ze nog wat kunnen "groeien".

Op dit moment houden je borstspieren ze nog tegen, maar als die straks wat meer gaan ontspannen dan komen ze naar voren. Maak je dus nog niet druk en geef het wat tijd allemaal. Doe lekker rustig aan dan komt het helemaal goed hoor.

Maaruh? Had je nog geen eigen topic? :56:

Ik ga nog wel even je titel aanpassen zodat deze gelijk is met de andere meiden.

Fijn herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid, moi dat het achter de rug is voor je! Erg jmmr dat

Het tegen valt qua grote.. Waarom paste het niet? Ze meten

De breedte van de borst toch ook altijd tijdens Consult?

Zie je de dokter voor en na OK?

Dus tot nu toe weinig pijn? Heb je flinke pijnstillers ?

Succes he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis! Hoe is het nu met je?

Ik las al dat jij ook zo stoned wakker werd.. Heerlijk he?! Haha

Probeer je nog niet zo druk te maken dat ze wat klein lijken, ze moeten ook nog zakken en settelen... Die van mij zijn echt 2 bakstenen zonder gevoel echt heel raar...

Was de Anna in M te klein of heb je die nu aan?

Heb je een beetje kunnen slapen? Ik werd elke keer wakker van de rugpijn... Maar verder qua pijn gaat het gelukkig wel :)

Ik hoop voor je dat je een heel fijn herstel hebt meis! Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid, moi dat het achter de rug is voor je! Erg jmmr dat

Het tegen valt qua grote.. Waarom paste het niet? Ze meten

De breedte van de borst toch ook altijd tijdens Consult?

Zie je de dokter voor en na OK?

Dus tot nu toe weinig pijn? Heb je flinke pijnstillers ?

Succes he!

Hoi!

Ik wist vantevoren al dat groter dan 325 cc niet ging passen. Daar was hij heel duidelijk in tijdens het consult. We hadden afgesproken dat hij tijdens de operatie zou bekijken of 350 cc ging passen. Nou niet dus haha. Hij vond het niet verantwoord ivm rimpels en randen. Dan liever iets kleiner.

Ik heb Schiettecatte ervoor gezien, maar daarna niet meet want ik was de laatste en hij had na mij meteen consulten. Ik vind het wel echt een aardige vent.

Ik heb nog steeds weinig pijn, voelt als stuwing als je stopt met borstvoeding en ik kan me goed bewegen. Ik slik alleen paracetamol en ibuprofen. Ik lig wel op bed en blijf daar de komende 2 dagen. Ik wil niks forceren.

Ik heb foto's in mn gallerij gezet, hoor graag je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis! Hoe is het nu met je?

Ik las al dat jij ook zo stoned wakker werd.. Heerlijk he?! Haha

Probeer je nog niet zo druk te maken dat ze wat klein lijken, ze moeten ook nog zakken en settelen... Die van mij zijn echt 2 bakstenen zonder gevoel echt heel raar...

Was de Anna in M te klein of heb je die nu aan?

Heb je een beetje kunnen slapen? Ik werd elke keer wakker van de rugpijn... Maar verder qua pijn gaat het gelukkig wel :)

Ik hoop voor je dat je een heel fijn herstel hebt meis! Kus

Hoi!

Gaat prima eigenlijk, zit in mn hutje op onze slaapkamer beetje boekjes te lezen en op t forum te neuzen. Ik was echt stoned ja, niet normaal haha. Alleen het scheel kijken vond ik super irritant!

Ik heb foto's in mn gallerij gezet, hoor graag je reactie. De Anna in maat M is gewoon te groot. Echt wel balen maarja ik had geen keus.

Ik heb prima geslapen. Elke 3 uur wakker voor een plasje en even anders liggen.

Jij ook goed herstel!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat scheel kijken vond ik ook irritant, maar dat trok bij mij na een minuut of 10 ofz wel weg :P

Heb even naar je foto's gekeken en ik vind ze echt niet zo klein hoor... Ze zitten ook nog super hoog die zakken nog een stuk... Denk dat het straks echt heel erg mee valt :) denk dat die van mij nu wel even hoog zitten... En ze staan kei gespannen bij mij, tussen me tieten in is het gevoelig omdat ze zo strak staan haha.

Als ik m'n bh durf uit te trekken zal ik ook eens een foto maken.

Maar dat komt echt wel goed hoor! Elke dag foto's maken dan zie je straks ook het verschil :)

Ik werd om de 2 uur wakker, even een rondje gelopen en dan weer verder slapen... Ging wel redelijk maar ben totaal niet gewend om op m'n rug te slapen buhh.

Komt goed! Rustig aan en probeer je niet teveel te focussen op de grootte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken je gevoel ik heb ook veel schrik dat ze nog gaan krimpen maar heb ze ook dual plane, ben 4 dagen PO ennze zakken maar krimpen precies nog niet echt hoop dat het zo blijft haha, staan ze bij jou ook fel gespannen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer moet je voor controle Stellie? Ik op 11 aug om 8uur!

Ik moet om 9.45! Hoe zat het nou met douchen? Volgens mij heb ik jou dat horen vragen? Het staat me alleen niet helemaal bij. Het staat wel in die brief maar je pleisters mogen dus niet nat worden.. En moet je de grote pleister nou laten zitten? Want daaronder zitten ook nog pleisters..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat scheel kijken vond ik ook irritant, maar dat trok bij mij na een minuut of 10 ofz wel weg :P

Heb even naar je foto's gekeken en ik vind ze echt niet zo klein hoor... Ze zitten ook nog super hoog die zakken nog een stuk... Denk dat het straks echt heel erg mee valt :) denk dat die van mij nu wel even hoog zitten... En ze staan kei gespannen bij mij, tussen me tieten in is het gevoelig omdat ze zo strak staan haha.

Als ik m'n bh durf uit te trekken zal ik ook eens een foto maken.

Maar dat komt echt wel goed hoor! Elke dag foto's maken dan zie je straks ook het verschil :)

Ik werd om de 2 uur wakker, even een rondje gelopen en dan weer verder slapen... Ging wel redelijk maar ben totaal niet gewend om op m'n rug te slapen buhh.

Komt goed! Rustig aan en probeer je niet teveel te focussen op de grootte!

Dankjewel, ik krijg er al wat meer vertrouwen in haha. Ik ben benieuwd naar jouw foto's! Doe maar lekker rustig aan!

Ik ken je gevoel ik heb ook veel schrik dat ze nog gaan krimpen maar heb ze ook dual plane, ben 4 dagen PO ennze zakken maar krimpen precies nog niet echt hoop dat het zo blijft haha, staan ze bij jou ook fel gespannen ?

Ja ze staan bij mij ook helemaal strak. Alsof ze platgedrukt worden. Hoe verloopt jouw herstel verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet om 9.45! Hoe zat het nou met douchen? Volgens mij heb ik jou dat horen vragen? Het staat me alleen niet helemaal bij. Het staat wel in die brief maar je pleisters mogen dus niet nat worden.. En moet je de grote pleister nou laten zitten? Want daaronder zitten ook nog pleisters..

Ja je mag na 24 uur douchen maar je moet de pleisters droog houden. Ik heb het net dus gewoon met een washandje gedaan (aan de bovenkant) en vanaf mijn navel naar beneden gewoon in de douche. Hahahahaha tis niet anders!! Mijn moeder heeft ooit ook een borstoperatie gehad en had haar litteken toch nat gemaakt. Die zijn dus niet zo mooi genezen. Dus ik probeer ze echt droog te houden tot de 11ste. Ik laat alles er gwn op want ik heb echt geen idee wat daar allemaal onder zit. Haahhaah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Het is eindelijk gelukt om een account aan te maken. Ik ben 21 jaar, en ben ook op 28 juli ook geopereerd door Dr. Schiettecatte in het Amstelveen Kliniek. Ik ben 1.63 lang en ben 58 kilo. Mijn borsten waren maar 10/10,5 cm breed, dat heeft hij opgemeten. Ik had dus maar een AA cup. Ik wilde graag op 75C uitkomen. Bij mij kon er maar 300cc maximaal in, als ik meer deed ging het langs mijn lichaam staan, en werden de risico's groter, dat wilde ik ook niet, en ik wilde het wel zo natuurlijk mogelijk, omdat ik ook heel smal ben. Ik heb Mentor High Profile COH 1 gekregen. Met 300cc zou ik ook op een 75C uitkomen dus ik was helemaal blij. Bij Diana Gabriels had ik 350CC gepast, dus ik baalde eerst wel een beetje, maar nu totaal niet meer. Ik heb bij de hunkemoller een sport BH gekocht, met een ritssluiting aan de voorkant. zit erg lekker trouwens, en ze moesten mij echt proppen in een 75C. Ik krijg hem zelf ook niet dicht zonder hulp. Ik vind ze erg mooi, en groot zat. Was wel super zenuwachtig voor de operatie natuurlijk, maar dat viel uiteindelijk allemaal mee. Volgens mij heb ik jou nog gezien Iris toen ik op het bed moest wachten tot ik opgehaald werd, jij was al geholpen, en het verhaal met je bril komt mij bekend voor haha.

Ik heb alle dagen al hele gespannen borsten, en dat het ook ontzettend strak staat. Afgelopen nacht heb ik eindelijk beter geslapen op mijn rug, slaap normaal nooit op mijn rug, en ik moest ook in het begin steeds naar de wc of pijnstillers innemen. Dit was de eerste nacht dat het niet nodig was.

Voor de borstvergroting heb ik natuurlijk heel lang op internet gezocht, naar een goeie chirurg, want je hoort zoveel verhalen. En toch ook wel een beetje bang dat het verkeerd gaat. Maar ik vind Dr. Schiettecatte echt een hele aardige vent. En ook heel eerlijk wat het beste is voor je.

@Stelllie; Wat gek dat bij jou wel de witte pleisters eraf mogen. Ik heb Diana Gabriels kliniek en Amstelveen Kliniek gebeld en zei zei de tegen mij, je moet alles erop laten zitten, Die witte zijn ook voor als er eventueel water op komt want dan kan je het eraf deppen.

Als jullie meer willen weten dan hoor ik het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.