Ga naar inhoud

Stellie : 28 juli 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi Stellie,

Ja, is herkenbaar wat je schrijft ;-)

Bekijk ze elke dag maar eens goed, want ze zien er super uit en dat wordt elke dag, elke week steeds mooier!! Ik vind dat ze heel mooi bij jouw lichaam passen! En inderdaad af en toe terug denken aan je "begin situatie" en dan glunder je vast weer met je nieuwe "cadeautjes"!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Ja ik voel me steeds blijer met mijn boobs. Gisteren laten meten en heb bh maat 70E van hunkemoller mee naar huis genomen. Dat had ik echt niet verwacht met 325cc maar ik ben heel erg afgevallen dus erg smal vanboven waardoor ik meer projectie krijg op de 1 of andere manier. Ik gewone bh vind ik ze geweldig! Ze passen bij me en ik heb geen deuken of rimpels oid. De kans was gering met deze maat zei mn chirurg en daarom ben ik ervoor gegaan. Ze zijn alleen nog keihard. Wilde een maximizer passen maar dat ging echt niet baha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

He stellie hoe gaat het nu? Ben je al helemaal 1 met je boobies en zijn ze mooi?!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

O gelukkig! Jeetje een d/e klinkt al Huge!! Haha

Hoeveel weken ben je nu? Zakken ze nog wel? Of de borstband?

Wil jij evt je heupdrager ook verkopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Welk merk is het, of een foto ervan?

Gaat het verder goed met je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.