Ga naar inhoud

Prothese doorgezakt


NewbeeH

Aanbevolen berichten

Hey newbeeh,

Heb je ondertussen nog iets ondernomen?

Ik ben vandaag langsgeweest bij mijn pc en hij zei me dat ze niet doorgezakt is maar dat het komt door mijn voorsituatie (vind ik heel vreemd, volgens mij klopt dit niet) en zei me dat als ik wou er wel iets aan gedaan kon worden, maar zei erbij dat ze dan harder zal aanvoelen en dat je de prothese zal voelen..

Blijkt dat mijn situatie toch helemaal anders is dan de jouwe :) maar sta toch eigelijk weer geen stap verder ..

Hoop voor jou het beste!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai lady's!!!! Ik draag inmiddels drie weken een beugelbh en kan niet anders zeggen dan dat het kak is.... Zit nu op de twee maanden en heb op 6 oktober een afspraak. Moet geduldig zijn... Het wordt er niet beter op Alleen maar slechter M'n borsten gaan ook meer uit elkaar staan,kortom Voel me doodongelukkig. Maar alles komt vast weer goed Momenteel heb ik alleen maar spijt van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet ook zoizo nog minstens 3 maand wachten zei hij .. maar aangezien hij het uit men hoofd probeerde te praten weet ik het niet goed. Ik overweeg binnenkort een second opinion om te zien wat een andere arts zegt.

Pff wat rot voor jou .. maar kop op meid. Even lastige situaties, maar binnen even hebben we ook zo'n stel mooie perfecte borsten! We moeten alleen iets geduldiger zijn =)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

Zoals in andere onderwerpen van mij te lezen is, is dat ik niet happy ben met m'n borsten.

Ik heb er 10 jaar over nagedacht en voor gespaard.

Tijdens mijn consult vroeg ik of mijn borsten ver uit elkaar kwamen te staan en ik heb hem ook een foto laten zien wat ik absoluut niet wilde.

De pc zei toen: Zij komen wel iets uit elkaar te staan ja. Maar zo worden ze niet hoor.

Mijn nachtmerrie is uitgekomen.

Er zit een ruimte tussen mijn borsten van circa 5 cm(vanaf het borstbeen af gemeten) en mijn rechterborst is doorgezakt.

Ik ben pas twee maanden PO.

De verzakking verhelpt hij kosteloos.

En verder heeft hij twee oplossingen om de ruimte Ih midden te verminderen....:

1. Veel kleinere protheses plaatsen zodat de diepte tussen de borsten minder opvalt.

2. De tepels naar het midden verplaatsen met als gevolg dat ik tepellittekens krijg en de protheses op de spier plaatsen zodat mijn decolleté mooier wordt Maaaar dan heb ik wel een kans van 80% dat ik plooivorming krijg en de randen van de protheses zichtbaar worden.

Wat moet ik hier nou mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleinere protheses? Dat lijkt me niet de juiste oplossing!

Ik zou denken neem juist grotere, die ook iets breder zijn en maak de ruimte tussen de borsten iets kleiner.

Ik weet van dr Plovier dat hij in zo'n geval de huid iets losmaakt zodat de protheses dichter bij elkaar komen..

Wat vervelend voor je!

Liefs Linny♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

grote borsten zeggen niet altijd dat het mooiier is..... met die verplaatsing van je tepels krijg je weer meer littekens... ( ga je je daar ook niet aan ergeren ?) en die plooivoriming worden ze daar moooier van ...?

ik heb gisteren ook zo gezeten.... allen overwogen....

maar eerlijk is eerlijk littekens zijn ook maar van die lelijke dingen....

als je dan echt moooie borsten wilt zal ik kleiner gaan.... geen plooien en geen extra littekens

maaar dat zal mijn keuze zijn

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk heel naar als het niet is geworde zoals je in je hoofd hebt. Maar eerlijk waar, jeborsten zien er echt mooi uit! Vergeet niet dat je borst is zoals ie is. Als je dun stijl haar heb kan de kapper ook niet ineens dik bruin ervan maken, wel verven en krullen,het blijft jou haar.

Die verzakking is een ander verhaal, dat moet gecorrigeerd worden. Veel succes met je beslissing, nogmaals ik vind ze prachtig mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten staan van nature ook meer uit elkaar. Dat is iets wat met een borstvergroting niet veranderd kan worden. Wel had mijn PC geadviseerd om de bredere, plattere prothesen (dus geen high profile) te nemen, zodat ze wat meer naar elkaar zouden komen. Ik vind zelf dat dit goed gelukt is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga niet kleiner er ik laat m'n tepels ook niet verplaatsen Die vind ik nl wel leuk staan zo;-)

Ik heb niet voor niets een BV genomen...Ik zou eerder groter gaan haha

Dit is zo'n enorme domper

Ik heb net zo'n gigantische spleet als de foto die ik aan hem liet zien Hetgeen ik Echt niet wilde!! Dat had ik ook tegen hem gezegd! Ik zei nog:als ze zo worden dan wil ik het niet..

Ik ben momenteel erg in dubio Moet ik het zo laten? Of zal ik voor een second opinion naar een andere arts gaan. Schiet ik er iets mee op?

All we wish here on this forum are the most pretiest breasts!!

Ik wil ook mooie borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had en heb ook vrij ver uit elkaar staande borsten (toch ook 4cm), op m'n foto's zie je dat het mss nog iets erger is dan bij jou. Voor de BV was dit al zo.

Nu is het zo dat de prothese altijd gecentreerd wordt tov de tepel. Bij mij is dit ook gedaan, en ik heb veel ruimte tussen de borsten, maar tegelijk zitten de protheses ook al redelijk naar buiten.

Met andere woorden, als ik ze dichter bij elkaar wou, dan zou er niet alleen volume naar binnen zijn gekomen, maar moet er ook nog volume bij langs de buitenkant, anders wijzen je tepels naar buiten. Dus dat verklaart de oplossing van de PC.

Kleinere prothese kan ook helpen, maar is jouw wens niet. Een van de andere PC's waar ik op consult ging gaf ook aan dat ze alleen maar klein wou plaatsen, anders ging dat 'breed staan' teveel opvallen.

Dus beide opties ken ik ook.

Je kan ook ze iets meer naar het midden zetten, maar dan moeten ze inderdaad voor de spier (ik heb bvb ook een erg breed borstbeen, nja daar pel je niet zomaar de huid vanaf). Met alle eventuele nadelen van dien, want ik vermoed dat er wel een reden is waarom je ze in eerste instantie dual plane kreeg?

Ik heb ervoor gekozen me niets aan te trekken van het uit elkaar staan: ik wou extra high profiles en mooie borsten, en eens ze soepel zijn kan ik ze in BH dichter bij elkaar brengen. Voila, ideaal, en met zo weinig mogelijk gesleutel aan m'n eigen lijf :-).

Had ik dat decollete spleetje gewild? Ja tuurlijk!! Maar soms moet je aanvaarden dat je geen ideale voorsituatie hebt, of andere redenen...

Doorzakken moet wel verholpen worden, maar zoals de PC aangaf kosteloos, ideaal dan... :-)

Ik bedoel niet dat jij per se ook zo moet denken he! Wou maar even aangeven dat je het misschien kan proberen te relativeren :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm....

vind optie 1 & 2 beiden niks :17: ....

1. lijkt me toch juist dan je beter bredere kan nemen???

2. oooow ga ze echt niet op de spier plaatsen als je 80% kans hebt op plooivorming... dan zit je met hetzelfde als mij en dat ga je echt never nooit leuk vinden!! en plus je zit dan ook nog met littekens van je tepelcorrectie :(

kan je niet vragen dus om bredere protheses te nemen????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh neee dat meen je niet!!! Ik vind inderdaad beide opties ook geen goed idee. Ik vind het zo erg voor je meid :(

Mij lijkt het inderdaad ook logischer om dan grotere te nemen, dan komt er toch meer volume naar beide kanten toe, ook naar het midden? Hmm..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het gewoon even niet meer. Dit was niet wat ik wilde en dat had ik ook meer dan duidelijk kenbaar gemaakt. De beide opties zijn geen optie voor my. Dan laat ik ze eerder helemaal verwijderen. Ik heb de nrs van Plovier en Koeiers opgeschreven. Er moet toch een andere oplossing zijn lijkt me... Ik kan hier niet mee leven daar dit tegenstrijdig is met wat Ik wilde en de pc zei,snap je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid

Eigenlijk ben ik het volledig eens met wat Evanka zegt... De pc kijkt naar jouw situatie en bepaalt daar de prothesen op... Helaas is het niet geworden zoals je wilde, al vind ik wel dat hij je dat duidelijker had moeten maken voor de operatie..

Het verder losmaken van de spier, bij Plovier, bedenk je wel dat daar ook risico's aan kleven he... Symnastia (uniboob) is iets dat dan wel vaker voorkomt.. Dus lees je daar goed over in..

Over het bottoming out, het verzakken van je prothesen, ik weet dat dr. Paris Melis daar een goede oplossing voor heeft. Je moet er maar eens op googlen, dan kom je hem tegen.

De oplossingen die nio aandraagt, zijn waaarschijnlijk de enige goede opties, in jouw situatie, als je niet meer risico wilt nemen. En idd, je tepels gaan flink naar buiten wijzen als je de prothesen meer naar het midden plaatst.. Dat zou misschien nog een optie zijn als je dat niet erg zou vinden.. Maar weet niet of Nio dat zomaar zou willen doen....

Bedenk je goed wat je wilt en hoe je het wilt, maar ook wat de evt. gevaren zijn van meer risico's... :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de reactie BB!!!Vakantieganger;-)

Ik kreeg gisteren spontaan een nieuwe mail van de pc met andere oplossingen...

1. Zeer grote protheses ( 800cc). Dan worden de borsten in hun geheel groter en komen dan dichter bij elkaar. Maar ook aan de buitenzijde komt er meer borst onder de armen zeg maar.

2. De tepels niet verplaatsen en accepteren dat ze aan de buitenkant van de meer naar binnen gezetten protheses komen te zitten. Wel vreemd gezicht.

3. Zelfde cupmaat met bredere plattere protheses. Deze komen ook dichter in het midden maar ook weer meer onder de armen. Je krijgt dan beetje platte borsten

Ook deze 3 opties verminderen mi het uiteindelijke cosmetisch resultaat, met wel een smallere afstand tussen je borsten.

Nou....hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is in ieder geval wel heel fijn dat hij uit zichzelf een mail stuurt met meer oplossingen... dus een oplossing is er zeker!

Ik denk zelf dat je met 800 cc nog makkelijk kan sporten, maar goed je moet je er zelf goed bij voelen en ervan houden natuurlijk...

een second opinion zou inderdaad makkelijker zijn voor je keuze. ik zou zelf persoonlijk niet voor optie 2 gaan... lijkt me niet zo leuk als je tepels raar gaan staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.