Ga naar inhoud

Prothese doorgezakt


NewbeeH

Aanbevolen berichten

Er staat een foto in mijn galerij.

Mijn probleem? Mijn rechterborst.

Ik had mijn twijfels al eerder omschreven op het forum over mijn borsten.

Van de week heb ik de pc, dr Nio gemaild met foto's en mijn vragen.

Bij deze mijn vragen en zijn antwoorden

Vraag: Ik voel de protheses bovenin mijn borsten zitten

Antwoord: Dat is normaal, ze moeten nog zakken, je zit tenslotte pas in week 5

Vraag: Ik heb een flinke deuk in mijn rechterborst

Antwoord: Dat heeft tijd nodig. De een heeft deuk, de ander heeft een bobbel.

Geef het nog twee maanden en dan is het weg.

Mijn belangrijkste vraag was

Vraag: Volgens mij is mijn rechter prothese doorgezakt. Op de foto is dit duidelijk te zien

Antwoord: Stop maar met de sport bh en begin met een beugel bh.

Draag de beugel strak tegen de onderzijde van de borst en trek aan de kant waar u de plooi hoger wilt hebben de bh schouderband strak aan zodat de borst gelift wordt en in die positie geneest.

Ik vraag me alleen af of een beugelbh nog wel helpt?!!!Ik zit nu op week 5

Ik zoek iemand met of iemand die dezelfde ervaring heeft als ik.

Ik maak mij toch wel zorgen.

(Help!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zou dr. Nio een kans geven en uitproberen wat hij zegt. Is het na twee maanden nog steeds zo, ga dan terug en niet mailen. Volgens mij is dr. Nio niet het type die zomaar iets weg wuift, als het echt zo blijft dan komen jullie daar samen wel uit.

Voor nu gewoon doen wat hij zegt en niet teveel stressen! Ook niet teveel naar kijken, dan wordt het voor je gevoel elke keer erger. Sterkte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Balen dat je je rot voelt over je borsten.

Ik zou inderdaad gewoon ff 2 maanden afwachten en het advies van die beugelbh. Opvolgen. Ik denk zelf ook dat als het over 2 maanden nog niet goed is huj je gewoon gaat helpen. ;)

Volgensmij is het niet zo raar hoor dat je je prothese voelt aan de bovenkant.. Denk indrdaad dat je ze over een tijdje niet meer voelt..

Ik voel ze juist aan de onderkant heel goed ik kan ze zo beetpakken zeg maar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie meiden. Ik schat dr Nio zelf ook niet zo in,dat hij het zou wegwuiven.

Het is er ook wel 1 die zijn naam hoog wilt houden.

Ik kan nu alleen maar hopen dat het weer goed komt. 3 oktober mag ik weer bij hem langskomen voor een checkup;-)

Er zit 1 voordeel aan(positief blijven denken...) Ik mag bh's gaan shoppen!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis, ik heb je even toegevoegd als vriendje want kan je foto's niet zien. Maar mijn borst zag er ook anders uit in het begin. Uiteindelijk is het goedgekomen die deuk gaat misschien wel weg als ze wat meer zakken. Succes! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis, hoe waren je borsten hiervoor? Ongelijk of precies het zelfde? Het lijkt alsof de borst met de verzakking wat groter is of misschien lijkt dit zo door de verzakking? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps heb nog even naar je foto's gekeken en ik snap wel wat je bedoeld met verzakking, maar hopelijk trekt het nog bij :) ik denk het wel! Er gaat nog zoveel veranderen dat zeker! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker!! En hoe makkelijk het gezegd is en hoe moeilijk gedaan, geef het nog even de tijd! Er kan/gaat nog zoveel veranderen. En als je het na 2 maanden niet vertrouwd, meteen terug naar je PC. Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hai Boho! Lees je bericht nu pas. Het wordt alleen maar erger Je ziet nu ook duidelijk dat myn rechter kleiner is. Prothese lijkt wel een soort can verlengt en dus platter Komt denk door het doorzakken... Zit nu byna op de twee maanden Soms denk ik dat ik gek word...sjonge Hoest met jou buubs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Boho! Lees je bericht nu pas. Het wordt alleen maar erger Je ziet nu ook duidelijk dat myn rechter kleiner is. Prothese lijkt wel een soort can verlengt en dus platter Komt denk door het doorzakken... Zit nu byna op de twee maanden Soms denk ik dat ik gek word...sjonge Hoest met jou buubs?

Oh dat is echt kut.. heb je al contact gehad met Nio of moet je tot 3 maanden wachten? Met mij gaat het prima, heb nog wel last van links maar dat kan geen kwaad volgens de verpleegster. Dus nog even rustig aan doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er weinig te denken meer valt hihi

Nio zal ook inzien dat hij dit zal moeten verhelpen, en ik neem aan dat die beugelbh niet meer geholpen heeft?

Wanneer moet je terug naar Nio?

Heb er misschien overheen gelezen :)

xx BBB

Zoiets dacht ik ook al BB, toen ik het las van die beugelbh. Ik denk ook dat Nio gewoon fouten heeft gemaakt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, hoeft geen fout te zijn.

Als je weefsel niet stevig genoeg is, dan kan een prothese doorzakken.. Helaas....

Uiteraard kan het ook liggen aan een lager geplaatste incisie, waardoor hij wat weefsel aan de onderkant los heeft moeten maken en daarbij een heel klein beetje te ver gegaan is.. Dit is zo een miniscuul precisiewerkje, dat dit kan gebeuren.

Ik probeer het niet goed te praten hoor, maar dit is de theorie die erachter zit, en dit kan elke chirurg gebeuren helaas. Ook de supergoede.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.