Ga naar inhoud

Prothese doorgezakt


NewbeeH

Aanbevolen berichten

Ga voor optie 1!

Wist niet dat groter een optie was bij jou, maar als dat zo is, is het de mooiste oplossing.

Dat het wat gaat uitsteken onder de armen, daar heb je alleen maar last van in het begin als alles nog zacht moet worden. Naderhand trek je een superstevige sportbh aan, eentje die je boobs wat bij elkaar duwt en dan kun je gewoon sporten (volgens mij )

Optie drie wordt te breed in verhouding met de projectie: ga je niet blij mee zijn!!!!!

Niet te lang twijfelen haha!

( en nu ga ik naar het Vaticaan)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Have fun BB!!! Doe hem de groeten en niet gelijk z'n neus tussen je borsten duwen hehhhhh??!!!!!!;-)

Ik ben gisteravond naar dr Nio geweest

Ja echt!

Gisterochtend probeerde ik een afspraak bij zijn assistente te maken, maar hij bleek tot half sept vol te zitten. Ik heb hem hierna gemaild dat ik hem dan wel zou zien op mijn controle afspraak(stond al gepland op 6 okt)

Omstreeks 1600uur kreeg ik een mail trg: Of ik rond 1800u kon komen!!

(Erggggg netjes,niet?!!)

Daar stond ik gister dan Op een kruk Voor de spiegel

Hij gaf het advies om een half jaar af te wachten(ivm het zachter worden vd implantaten Die van mij schijnen nog Erg strak te zitten terwijl ik ze zelf al soepeler vond...)Als ik dan nogsteeds niet tevreden zou zijn met de plaatsing( lees teveel ruimte tussen de borsten) dan is zijn oplossing om dus meer cc te nemen En wel tussen de 600(cup F)en 800(cup g)cc.

Toen hij mijn borsten Ih echt zag, snapte hij helemaal wat ik bedoelde en zei letterlijk:

Met meer cc zie ik al dat er ook niks aan je tepels hoeft te gebeuren. Het kan ook duallplane blijven, je borsten zullen met meer cc meer naar elkaar toekomen. Ik had dit eerder kunnen vertellen.

Ik had veel eerder langs moeten gaan... Had een hoop gezeur en getreuzel van mij op het forum gescheeld;-)

Ben best opgelucht zeg.

Oja Over de prijs wilde hij niet ingaan maar het zou me geen 3100eu meer kosten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.