Ga naar inhoud

Birdie : 16 oktober 2014 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Zat nog weer even naar jouw foto's te kijken. Denk dat ik de hele serie zou meenemen naar het gesprek, want dan zie je ook hoe ze gezakt zijn. Als je jouw voorfoto naast de laatste legt lijkt de plooi onder je borst wel bijna net zo lang, je hebt alleen meer vulling. Het is dan net of de hele lift niet heeft plaatsgevonden.

Op jouw 2,5 week foto lijkt het al behoorlijk over de borstplooi gezakt. (kwam je daar nog door de potloodtest? of ben ik de enige die zo hysterisch is om dat steeds te checken :D )

Vd Weij heeft dat allemaal opgemeten voor je operatie, dus je moet dat zo kunnen vergelijken. Ben benieuwd wat hij zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Succes met je gesprek morgen. Ik snap wat je bedoelt, je neemt een lift om van de hang af te zijn, ze zijn zeker mooier als daarvoor, maar jammer dat ze toch weer die hang vertonen... Hoop dat je chirurg t morgen niet wegwuift, kom voor jezelf op. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteravond controle gehad. Ik heb aangegeven dat ik veel onderdelen van de operatie goed geslaagd vind: littekens mooi, grootte goed, ziet er natuurlijk uit en mooi soepel. Maar dat ik helaas wel het idee had dat er van de lift zelf niet zoveel meer over was. vd Weij meette eerst de centimeters op: 23 cm van sleutelbeen n tepel (3 cm hoger dan voor de operatie) en van tepel naar borstplooi 6 of 7 cm (dat hoort bij een C of D-cup volgens hem).

In de eerste instantie leek het alsof hij niet heel erg reageerde op mijn 'klacht'. Het is niet eens zozeer een klacht als wel dat ik het jammer vind dat de lift niet is geworden wat ik ervan hoopte. In de tweede instantie zei hij dat hij wel een beetje begreep wat ik bedoelde, maar dat dit waarschijnlijk het best haalbare resultaat was met mijn borsten.

Hij gaf aan dat een lift en vergroting ineen eigenlijk de moeilijkste soort operatie was omdat er twee tegengestelde bewegingen ineen operatie vervat zitten: zowel zo compact mogelijk maken als een expansie. Hij zei dat je de borsten opnieuw hoog zou kunnen vastzetten. Maar toen ik vroeg:"Waarom heeft u dat dan niet gedaan in de operatie?" Zei hij dat hij dat ook gedaan had. Dus ja, dan ben ik na drie maanden even ver als nu, dat dat schiet niet op.

Hij ging met mij verschillende opties af: zou je een kleinere prothese willen? (Maar dat kon eerder ook al niet vanwege de breedte van mijn borst, anders zou je soort bal-in-een-zak-effect krijgen) Een lift zonder prothese? Maar ik ben juist wel blij met dit nieuwe formaat.

Mijn suggestie om een prothese onder de spier te plaatsen vond hij met een slappe borst teveel risico geven op een 'double bubble', een risico dat hij alleen wil nemen als de huid te dun is om de prothese voor de spier te plaatsen. En ik heb toch ook nog best wat eigen weefsel, dus het risico van een double bubble zie ik ook wel.

Een lift zonder prothese zou volgens vd Weij meer stevigheid opleveren. Met eventueel een vergroting later. Ja doei, dat is het me ook allemaal niet waard. Al met al heb ik echt helemaal geen zin om nu weer opnieuw opengehaald te worden, met nieuwe littekens, nieuw herstel en nieuwe risico's met als grootste risico dat het resultaat hetzelfde is of lelijker dan ervoor. Plus dat Bruin de Beer dat financieel ook allemaal niet trekt en het was inderdaad niet zo dat de dokter zei: weet je wat, de volgende is 'on me', dat had ik overigens ook niet verwacht.

Dusssss, ik heb besloten dat ik hier gewoon blij mee ga zijn en laat het lekker voor wat het is.

En als het me echt een doorn in het oog wordt ga ik mss wel eens onder het mes waarbij ik eigen weefsel laat vervangen door een grotere prothese, zoals Nio bij de intake voorstelde. Maar vooralsnog is dat het me niet waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid..

Hm oke... Het verhaal klinkt plausibel.. en de opties die hij gaf.. Zit natuurlijk allemaal wat in...

Zoals eerder gezegd, je borsten zijn mooi, het volume is mooi, maar de hang is niet wat je ervan verwacht had...

Zei van der Weij nog iets over dat hij niet verwacht had dat je huid zo snel weer wat zou gaan zakken? Want als hij het wel verwacht had, had hij het moeten aangeven in je consult denk ik?

Maar goed.. gedane zaken nemen geen keer en op zich is hij goed met je 'klacht' omgegaan... Denk ik? Je voelt je niet aan de kant gezet, toch?

Hopelijk kun je toch genieten van je boobs :)

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank Newbie!

BB, hij zei niet zo direct dat hij niet verwacht had dat mijn huid weer zo snel zou gaan rekken. Hij wees er vooral op dat de afstand tussen tepel en onderplooi normaal was. En dat het een moeilijke operatie was en ieder lijf zn beperkingen heeft.

Tja, ik weet ook niet precies wat zijn meest ideale antwoord was geweest. Als hij had gezegd 'Ogottogottogot, wat vre-se-lijk voor je, zoals dit eruit ziet kan écht niet!' Dan had ik me er vermoedelijk helemaal ongelukkig mee gevoeld. Waarschijnlijk veel meer dan nu het geval is.

Zoals gezegd heb ik nu al helemaal geen zin in een nieuwe operatie met alle risico's vandien, dus als hij dat had aangeboden (al dan niet betaald), dan was ik daar ook niet heel gelukkig van geworden. Dus tja, behalve als hij had gezegd 'oh mevrouwtje dat is zó opgelost, sim salabim, twee plakkers eraan en klaar!', was er niet echt een ander goed antwoord geweest denk ik.

Plus dat het echt bepaald niet allemaal vreselijkverschrikkelijk is. Onder de streep ben ik echt wel blij met de nieuwe boobs. (Daar vroeg hij ook nog naar, of ik er dan ongelukkig mee was. Dat is niet zo) Maar qua lift had ik me er gewoon meer van voorgesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...

Hey meid hoe is het nu? Ben je beetje zekerder van je borsten? Eerlijk gezegd ik vind ze mooi, ik wil die van ook liften en vergroten maar dan met 400cc of 450cc ben al bij 2 pc op consult geweest maar ben nog niet overtuigd, ik ga nog naar Plovier en Oelbrandt het wordt zeker 1 van die 2. Hopelijk ben je nu tevreden want je borsten zien er echt natuurlijk uit en dat is wat ik wil ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey hallo, Sorry voor mijn hele trage reactie. Ik kom hier eigenlijk weinig meer. Mijn borsten spelen ook niet zo'n grote rol in mijn leven meer.

Tja, met mij eigenlijk prima. Ik ben blij met mijn borstoperatie nu ruim een jaar na dato. Voor mij is het belangrijkste dat ze mooi zitten in bh en bikini, want eerst waren het van die lege theezakjes waar echt niets mee te beginnen viel. Ik had echt zo'n gerimpeld decolleté. En nu ben ik wel 40, maar zó oud is dat ook weer niet :-).

Ik heb wel nog steeds een soort hangplooi vanaf de zijkant bezien. Dat komt echter niet omdat de borst zo laag hangt, maar omdat het vel dun is, de positie van de borst is op zich goed. Het ziet er dus wat 'hangender' uit dan het daadwerkelijk is. Weet je, sommige borsten die hier voorbij komen zijn echt prach-tig! Met name borstvergrotingsborsten doen het leuk. Ik ben gewoon wat meer beperkt door het dunne, slappe vel en toch nog een redelijke hoeveelheid eigen borstweefsel, waardoor ie niet onder de spier kon zonder een double bubble te riskeren. Dit resultaat is ongeveer het maximale wat er uit mijn boobies te halen was en ik ben heeeeel blij dat ik dat eruit gehaald heb! Teleurstelling van eerst is dus redelijk weg en heeft plaats gemaakt voor tevredenheid en berusting, het is goed zo.

Het enige is dat ik nu regelmatig met een sportbh aan slaap. In combinatie met een knarsbitje en een knot op mn kop niet bepaald stoeipoes-negligé-material ;-)

Ik zal ff kijken of ik nog een fotootje geplaatst krijg. het is tov januari niet erg veranderd hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh haha, birdie!! Sexy idd! (je nachtelijke escapades ;) )

Maar wat fijn om te horen dat je toch tevreden bent over hoe het er nu uitziet. Het is altijd lastig om tot dit punt te komen, maar het geeft wel de meeste rust voor jezelf.

Geniet er ook maar lekker van, want voor iemand van 40... haha, nee gekheid, ben zelf ook 37 en steek ook regelmatig de draak daarmee :P

Hoop dat je echt kan genieten van de keuze die je destijds gemaakt hebt, om je borsten deze boost te geven!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.