Ga naar inhoud

Birdie : 16 oktober 2014 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo, nieuwe foto geplaatst. 2,5 wk PO. Herstel gaat goed, ij heb een klein wit speldeknopje bij mn drielandenpunt. Ik smeer er de bactroban van mn zoontje op ;-), voor de zekerheid.

Het enige waar ik me zorgen over maak is dat ik toch teveel getild heb (zoon v 1,5 jr; 12 kilo). Ik probeer ze zoveel mogelijk zelf te laten doen, maar soms ging het niet anders. Borsten voelen nog vrij hard, ik hoop niet dat ik mezelf daar een kapsel mee bezorgd heb.

Ze zijn nog wat vierkant aan de onderkant. Hopelijk trekt dat nog weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is lastig idd birdie.. Daar ben ik ook af en toe bang voor (doe veel te veel boven mn hoofd, til dingen en ook iets te zwaar en heb ook zoon van 5 van klimrek getild) . Helemaal met zulke kleine kids voor jou lastig! Vlgs mij voel je dat toch wel meteen zo een kapsel? Verder alles goed? Ga foto bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boven je hoofd dingen doen is schijnbaar minder een probleem. Gecontroleerd kan het wel. Ze ontraden het met name omdat mensen vaak boven hun hoofd gaan tillen, begreep ik van de verpleegkundige in de kliniek. Nou ja, alles met mate in ieder geval.

Tja, zoon v vijf uit klimrek is ook niet ideaal idd.

Ik merk ook dat nu ik wat minder moe ben, ik het makkelijker vind om met een creatieve manier een niet-til oplossing te vinden. De eerste weken was ik aanzienlijk sneller moe, en dan heb je daar de ruimte niet zo voor in je hoofd. Het helpt ook niet dat mijn man momenteel een drukke periode heeft op werk, 60 u/wk werkt en alleen na uitdrukkelijk verzoek thuis werkt. Normaal geen probleem, maar nu vallen die kleintjes me best zwaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag even langs voor een extra controle ivm een prutgaatje op het drielandenpunt. Het wordt langzaam groter ipv kleiner. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Kan ik ook meteen ff vragen of ik me zorgen moet maken dat mijn borsten nog steeds zo hard zijn. Ik heb met die kleintjes (mn mijn zoon van 1,5 jr) toch meer getild dan mag. Ik zou gewoon niet weten hoe ik dat moet voorkomen. Anyway, hopelijk kunnen ze me een beetje geruststellen dat ik mezelf daar geen schade mee berokkend heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend stukje is dat inderdaad. Bij mij ging daar op een gegeven moment ook de huid weer open, terwijl het eronder al wel naar elkaar gegroeid was (ik zat de hele tijd super voorzichtig te doen maar vd Weij prikte er gewoon keihard een vinger in om te kijken hoe ver het al dicht zat :22: ) Geduld doet veel voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, sjezus Wiske, wat een actie.

Nou hier helemaal gerustgesteld: ik hoef alleen te smeren met betadinezalf en regelmatig schoonspoelen met de douchekop.

Kleine ontsteking, maar geen infectie dus.

Ik heb nog ff kunnen vragen over het tillen, maar daar maakte hij zich helemaal niet druk over. Ik dacht dat dat vooral vanwege de protheses was, maar blijkbaar ook om het drielandenpunt te ontlasten? Nou goed, als het moet dan moet het. Dus dat is ook een hele geruststelling, dat ik niet mn eigen herstel heb lopen verstjeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe foto's online gezet! Ik ben er blij mee, al lijke n ze toch wat 'zwaar', het hangt toch een beetje ofzo. Nou ja, het is een super-verbetering tov de uitgangspositie; het decolleté is weer mooi vol ipv bejaard. Bovendien: ik ben bijna 40, het mag ook wel bij mn leeftijd passen. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, weet iemand wanneer je weer gewoon op je zij mag slapen? Ik ben heel klaar met dat op ke rug tukken!

Geen idee wat van der Weij daarvan zegt.. Volgens mij was hij, meen ik een keer gehoord te hebben van een lid hier, voorstander van 6 weken op je rug.. Maar dat kan natuurlijk veranderd zijn in de loop der tijd. Anders bel je ff maandag? weet niet of je anders misschien kunt mailen, dan heb je misschien eerder antwoord?

Ik ga ff foto's spieken hoor :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi allemaal,

Half oktober heb ik een borstlift met prothesen gekregen. 250cc medium prifile op de spier bij dr van der Weij in de Boerhaavekliniek. Komende week zit mijn drie maanden controle eraan te komen. Hoewel het resultaat absoluut een verbetering dan de uitgangssituatie, is het hele 'lift'-idee al heel ver te zoeken, niet bepaald pronte borsten. Dit kan de komende tijd nog makkelijk verder zakken waardoor ik weer terug bij af ben :-(.

Ik vermoed dat vd Weij mijn bezwaren zal wegwuiven, daarbij vraag ik me ook af of er uberhaupt iets aan te doen is en of een prothese onder de spier bij nader inzien toch niet een betere optie was geweest. Wat denken jullie? Wat kan ik zeggen tegen vd Weij zodat hij niet meteen mijn bezwaren wegwuift?

Zie bijgevoegd een paar foto's van de huidige situatie.

Oh, overigens ben ik wel tevreden met grootte, natuurlijkheid, littekens, genezingsproces etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Birdie!

Ik vind ze persoonlijk heel mooi :)

Ik snap wel een beetje wat je bedoeld idd met dat zakken..ook omdat iedereen zegt dat dat zelfs nog tot 6maanden kan.

Als dat zou gebeuren hebben ze wellicht voor te weinig cc gekozen en misschien had highprofile meer naar jou wens geweest.

Ik hoop voor je dat het zo blijft en je tevreden kunt zijn met het eindresultaat.

Liefs Beppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Je hebt idd weer meer hang gekregen... Wat ontzettend balen zeg!!

Ik denk niet dat meer cc een optie zou zijn, zeker niet voor de spier..

Het ziet er naar uit, dat van der Weij zich aardig vergist heeft in de rekbaarheid van jouw huid...

Het ziet er wel heel mooi uit, maar dit is niet wat je voor ogen had, niet waarvoor je een lift gedaan hebt..

Een plaatsing dual plane, en dan een high profile, zou waarschijnlijk meer bewerkstelligd hebben, wat je wilde.... Echter... Als jouw weefsel idd erg rekbaar blijkt te zijn, dan zou een dual plane plaatsing weer meer kans gegeven hebben op een double bubble... Heel lastig om dus te zeggen dat dit voor jou de betere oplossing zou zijn geweest... Ligt er echt aan hoe rekbaar alles is... 250 cc is niet heel zwaar en zou eigenlijk niet zo snel weer hang hebben moeten geven.. Echt vervelend dat dit dus wél gebeurd is...

Heel veel succes bij je controle! Ben benieuwd wat van der Weij erover zal zeggen...

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank dames, voor de reacties. Voor mij is meer cc niet echt een optie. Ik zit nu op een 70F en dat vind ik echt voldoende. Ik weet dat vd Weij liever een grotere had geplaatst omdat dat beter past bij de breedte van mn borst, maar ik wilde niet groter dan dit. Dat is natuurlijk ook het probleem mey meer projectie, dan wordt bij gelijkblijvende breedte ook het volume groter.

Ik ben in ieder geval 'blij' dat jullie zien wat ik bedoel, dat ik niet gek ben hier.

BB, ik denk dat hij inderdaad de elasticiteit van mijn huid heeft onderschat. Idd de double bubble was de reden dat hij liever niet dual plane wilde plaatsen. Ik heb gevraagd naar het weghalen v weefsel om een grotere prothese te plaatsen, maar dat levert bijna altijd kapselvorming op, stelt hij. Nu hebben vrouwen met een amputatie natuurlijk ook zo'n situatie. Nou ja, ik weet het ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm...

Het is wel zo dat mensen met een amputatie een volledige verwijdering hebben van borsthuid, borstweefsel, tepel, dus echt álles... Denk dat dat geen goede vergelijk is ;)

Maar ik snap wel dat je zo gaat denken...

Ik weet dat wij vaker gepbt hebben destijds, maar was jij diegene die bij nio wel verwijdering van weefsel voorgesteld had gekregen?

Heel veel succes bij je controle meid!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je foto's net bekeken en kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Ben benieuwd wat vd Weij er van zegt, kan me niet voorstellen dat hij het maar zo wegwuift. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je zelf het gevoel dat de protheses helemaal onderin zitten? Het ziet er voor mij als leek namelijk bijna uit alsof ze niet genoeg gezakt zijn. Dwz als ik vergelijk hoe mijn borsten nu zijn dan heb jij veel meer bolling aan de bovenkant, en lijkt het of de borst daar dan weer overheen gezakt is. Je ziet bij meiden met een bv soms zo'n foto dat ze nog niet "geplopt" zijn zegmaar, zo ziet het er voor mij een beetje uit (maar ik heb er geen verstand van)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je zelf het gevoel dat de protheses helemaal onderin zitten? Het ziet er voor mij als leek namelijk bijna uit alsof ze niet genoeg gezakt zijn. Dwz als ik vergelijk hoe mijn borsten nu zijn dan heb jij veel meer bolling aan de bovenkant, en lijkt het of de borst daar dan weer overheen gezakt is. Je ziet bij meiden met een bv soms zo'n foto dat ze nog niet "geplopt" zijn zegmaar, zo ziet het er voor mij een beetje uit (maar ik heb er geen verstand van)

denk dat dat gewoon de bolling van de prothese is... :)

Vooral de hele borst is gezakt, incl de prothese (zover ik het kan zien) en daardoor lijkt de bolling boven de tepel meer dan bij een 'pronte' borst, om het zo te zeggen...

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.