Ga naar inhoud

ilonas boobs : 26 augustus 2014 : Dr. Kolkman : Amphia ziekehuis : Breda


Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

Ik ben Ilona, 43 jaar moeder van 2 zonen in de leeftijd van 14 en 20 jaar.

Ik heb morgen een afspraak 22-07-14 een afspraak in het amphia ziekehuis in breda. voor een borst vergroting!

ben al nerveus voor intake afspraak.maar wil het al van meisje af aan .Door het vele sporten op jonge leeftijd zijn ze gewoon stil blijven staan.

En 20 jaar vulling push ups bh heb ik het echt helemaal gehad.

en ik wil grote borsten gewoon een d wilde eerst een c maar veel vriendinnen van mij die borst vergroting hebben gehad.

als jullie info hebben voor mij dan zie ik jullie berichtje heel graag tegemoet ?

ps wanneer kan je weer kracht training gaan doen?

Gr Ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Succes morgen met je consult! Ik ben bij dokter kolkman op consult geweest bij het amphia, een hele fijne rustige arts die het duidelijk uitlegt! Hij is niet zo van het passen, omdat dat in werkelijkheid er toch anders uit komt te zien. Ik word straks ook door hem geopereerd !

Ik ben zelf ook op consult geweest bij Laura moojen-zaal bij Velthuis kliniek, mijn voorkeur ging toch naar dokter kolkman!

Laat je even weten hoe je consult was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tattoo Mama.

ja het is mega snel! idd .

Ze gaan 540 cc natrella

dualplane. plaatsen

rond of druppel gaan we nog bepalen. wat het mooiste gaat worden.omdat ik nu grotere borsten krijg. neem hoef ik geen borstlift,

dus daar moet ik wel even aan wennen.big boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Zijn er dames die al eens geholpen zijn in het Amphia? Ik heb nu een afspraak staan bij ABC Clinics in Breda op 30 augustus, vind het heel spannend. Ben nog een beetje aan het oriënteren wat een goede kliniek is bij mij in de buurt (Breda).

En alvast veel plezier met aftellen idd haha! spannenddd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een snelle datum!

Mag ik vragen welke cupmaat jij nu hebt?

Ik zou ook graag dual plane ongeveer 500 cc willen nl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een snelle datum!

Mag ik vragen welke cupmaat jij nu hebt?

Ik zou ook graag dual plane ongeveer 500 cc willen nl.

Hoi gigi888

natuurlijk mag je dat vragen.ik heb nu B maar tijden de 8 maanden dat ik borst voeding gaf had ik een grote C.

welke maat heb jij nu? en ook al op consult geweest bij wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi girls,

Ik nu een B of terwijl lege theezakjes :102: ,en wat waren ze mooi tijdens de borstvoeding volle C,(14 jaar geleden)

ik ga straks uitkomen op een dubbel D (E)

de datum was idd snel,maar dat is maar goed,ben zo benieuwd!en de grote ja daar wen ik nu ook aan,gisteren was ik nieuwsgierig even aan het kijken on ligerie zaak of voor sport bh aan het kijken wat er allemaal is jezusnima wat een cup E dus hoop op DD .van erwten naar bloemkolen ;)

Ik word geholpen door Dr Kolkman

@borstvergroting hoe ging jou consult en wanneer word je geholpen?

@lisje1999 abc staat ook goed aan geschreven!maar je kan eventueel ook bij Dr kolkman op consult. als je twijfelt

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid!

Oh wauw een dubbel d of e! Wat gaat hij er bij jou in stoppen? En high profile of extra high? Anatomisch of rond? Ben benieuwd!

Ik ben heel tevreden over het consult bij dokter kolkman ! ben zelfs al 2 keer geweest en 18 augustus is het zover! Dan krijg ik nieuwe boobs! Vind het wel spannend hoor. Moet me om 7 uur s ochtends al melden! Hihi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy

Uhhh wat ie er in gaat stoppen, dat word op de dag zelf besloten.ik heb tegen hem gezegd ik wil geen hangende punten over 10 jaar!

hij heeft beide besteld en dan gaan we over leggen,voor de operatie! wat het mooiste word en ik geen borstlift nodig heb!

dus dat is nog best spannend

ik vind zelf ronde ook wel mooi en dan high profile,! om 11 uur melden.Ik ga op zijn kennis af ,maar hij weet wel wat ik graag wil ,had afbeeldingen mee genomen.hij moest lachen. ow dat vind ik fijn, zegt ie haha.

En wat gaat erbij jou in?

ohh nog 2 weken voor jou jheee spannend en lekker vroeg 7 uur. wel fijn dat je nachtje mag blijven.

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

sorry ik lees het nu pas Ilonasboobs! Bij mij 255 of 290 cc anatomisch dual plane meer gaat waarschijnlijk niet passen. Mocht het wel passen dan misschien 325cc ik hoop eigenlijk dat 290 cc wel gaat passen en stiekem 325 hihi.. Maar wat niet past dat past niet. Vindt het zo spannend! Vertrek morgen nacht op vakantie en kom volgende week vrijdag terug. Dan ben ik even met mijn gedachten ergens anders! Kan alleen maar aan de boobies denken. Ook wat er fout kan gaat en dat wil ik niet!! Denken jullie daar ook weleens aan?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi gigi888

natuurlijk mag je dat vragen.ik heb nu B maar tijden de 8 maanden dat ik borst voeding gaf had ik een grote C.

welke maat heb jij nu? en ook al op consult geweest bij wie?

Ik heb nu 75d, maar zonder power :( ook door zwangerschap van 17 jaar geleden en 10 kilo lichter nu.

Ik had bij mijn zwangerschap ook hele mooie borsten.

Op 22 augustus moet ik op consult bij Bergman.

Spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 75d, maar zonder power :( ook door zwangerschap van 17 jaar geleden en 10 kilo lichter nu.

Ik had bij mijn zwangerschap ook hele mooie borsten.

Op 22 augustus moet ik op consult bij Bergman.

Spannend!!!

, ja zeker spannend laat je weten hoe het consult is geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, Breda is lekker dichtbij. Ik woon zelf in Roosendaal. Maar ik ga naar Bergman clinics in Bilthoven omdat het mij daar zo goed was bevallen met mijn ooglidcorrectie. Heel veel succes! Het is allemaal zo spannend.

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend voor je! Alvast veel "voorpret" met toeleven naar de datum!! Ik woon ook in de buurt van Breda, maar heb gekozen voor Beaucare Kliniek in Machelen, bij Brussel. Dr. Sara Ulens heeft mij geopereerd en is uiterst kundig en heeft fantastisch "werk" afgeleverd. Kosten zijn voor mij een extra "feesje" want voor 2650,- euro ben je compleet klaar met alle zorg er omheen en 3 jaar garantie (wat klinkt dat gek).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh dat is nog een stukje verder voor jou...alhoewel? Vanaf Breda... En de kosten? dat is inderdaad niet veel nee. Ik ken de Beaucare Kliniek niet. Nog nooit van gehoord eigenlijk hahaha

Enne garantie krijg je toch tegenwoordig overal op? :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, garantie tot de deur vaak ja ;-)

Maar het was voor mij 97 km rijden, dus binnen een uurtje weer thuis! Ik moet zeggen, het is een goede kliniek en de gezondheidszorg in België is goedkoper en artsen en vpk zijn beter geschoold dan in Nederland. Hogere opleidingseisen.

Dus al met al een aantrekkelijke combinatie om voor België te kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is het ook een klein uurtje rijden. Maar dan de andere kant op lol. Tenminste, ik rij niet natuurlijk maar mijn hubbie.

Maar had ook even op de site gekeken, en idd wat goedkoop zeg. Belgie is wat dat betreft ook heel anders met veel dingen. En vaak nog veel beter idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes over 9 dagen bij de intake hé! Ik weet nog hoe spannend ik dat vond. Had er zelfs buikpijn van ;-)

Achteraf viel het natuurlijk allemaal reuze mee en kon ik niet wachten tot het zover was. Het uiteindelijke tijdsbestek van bellen voor een intake tot de operatie heeft niet me niet langer dan een dikke maand geduurd. Op zich vond ik dat wel fijn, want dan had ik niet lang de tijd om me daar druk over te maken. Gewoon gaan met die banaan ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.