Ga naar inhoud

ilonas boobs : 26 augustus 2014 : Dr. Kolkman : Amphia ziekehuis : Breda


Aanbevolen berichten

Thnxxx..ik kijk er idd naar uit hoor. Vragenlijsy heb ik al klaar. Maar ik denk als je eenmaal er ben dat het wel vanzelf gaat.

En de tijd ja..ik hoorde dat er ongeveer 6 weken voor stond voor de opetatie. Maar had al aangegeven dat ik eerder wilde ivm verhuizing, vakantie en verjaardag. De tijd vliegt al zo voorbij nu er zo bezig zijn in het huis, dus veel piekeren moet ik niet doen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey girls.

spannend allemaal ,voor de intake was ik ook zo zenuwpees. maar nu nog 14 dagen,wat ik zelf fijn vind is dat ik een nachtje mag blijven in het ziekenhuis,

en Sylleke idd vragen gaan vanzelf,maar wel duidelijk aan geven wat je wensen zijn!ik had afbeeldingen mee genomen,van wat ik graag wilde.

tweede jeugd, ik heb je stukje gelezen, en voor de eerste week heb ik ook schrik idd.hoe gaat het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat dat niet raar foto's mee nemen dan?? En ik ga idd veel vragen stellen en lijstje al klaar. En ik ga er ook op aandringen dat het binnen 6 weken moet gebeuren hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!!

Ik zal je titel even aanpassen en je topic verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je hier na je operatie ook gewoon verder met je operatieverslag en alle andere posts :) Wel zo overzichtelijk :)

Succes met aftellen!!

xx BB

oke dank je wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag is mijn dag ,20 jaar heb ik er over gedaan om de beslissing te maken. ik ben niet zn web girl en maak niet snel vrienden,maar wil toch wel even dankjewel zeggen voor diegene die mij volgen en met me mee leven.

vandaag is dus echt mijn dag,

beschuitje is op kopje koffie bijna ,tas staat klaar. ik ben niet zenuwachtig (nog).

meer de gedachte straks heb ik eindelijk borsten,van erwten naar bloemkolen. hoe zal ik me voelen buiten de pijn (ik die lage pijn grens heeft) en hoe zal het mij veranderen!

Mij buurvrouw gaat mij om half 11 brengen. En die blijft tot ik bij kom van de OK ,die gaat dan naar huis,en komt me de volgende dag weer halen,

mij oudste zoon 20 zorg voor de jongste van 14.

gisteren avond zijn school boeken nog gekaft, en nu ga ik even pan spaghetti maken voor mij kids ,dan staat dat ook klaar ,

ik ga even stofzuigen dagelijkse dingetjes nog doen,

en hoop niet dat de koorts komt opzetten ,dan gaat het niet door ik die al 3 dagen oorpijn en keelontsteking heb.Dokter gebeld en die heeft gezegd zolang je geen koorts heb,kan de operatie door gaan en succes! hoe lief is dat!

nou girls omdat ik nachtje blijf,zal ik pas donderdag proberen verslagje te doen van de operatie,enz enz

veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede morgen girls,

leuk om al die berichtjes te lezen.

waar ga ik beginnen.

de buuf voor de deur die me naar het ziekenhuis brengt 11 uur opneem balie.word na privé kamer gebracht,

De buuf zegt ik ga om 11:15,en dacht damm zit je dan alleen :( tv besteld, en om 1 uur geholpen. infuus ga maar lekker dromen van pina colada en leuke man die waaiert om het strand,uhhmm.

naar enkele uurtjes,werd ik wakker op de uit slaap kamer,

deed me oog zo de ronde in en in eens lagen mij handen op mijn borsten.

Zegt de verpleegster operatie is gelukt hoor.......spuugbakje.......en ja hoor waar ik zo bang voor was gebeurde, dood ziek van de narcose,

hebben ze me daar 2x wat voor gegeven en de nodige morfine.

Daarna na mij privé kamer,ohh jeee rijden in dat bed deed me niet goed ,en dit hele proces ziek zijn en weg vallen niet wakker kunnen worden duurde tot half 22:00 uur.

fijn was dat de verpleging echt om het half uur zachtjes binnen kwam. om controle te houden.

eindelijk boterhammetje gegeten thee met suiker ,2 zakken glucose of glucamine weet het niet precies door het infuus.

Het was 3 uur snacht. ik zeg tegen de verpleegster ,ik moet plassen , dus dan word je even geholpen met infuus en drains, terug in dat bed.voelde me goed ,

dus ik nog eens kijken na me boobs,en zegt de verpleging hoe vind je ze ,

ik zeg heb ze nog helemaal niet gezien.!!!

Nou dan gaan we dat eerst eens doen.ik zeg ohhhhh,de grote valt best mee.ik zeg vind ze mooi ,ik ook zegt de verpleegster.

infuus er af, en om 7 uur had ik me al gewassen en aan gekleed,

Om 9 uur zou dokter kolkman komen.en was netjes op tijd,stelde me vragen vertelde me van de operatie.en wil me graag volgende week weer zien,en hij was duidelijk trots op zijn werk.en vertelde me dat er 560cc in is gegaan ronde high profiel.ik zeg zo veel!, haha en ik wilde graag ronde.

ik wist dat mij tepels iets lager zouden gaan zitten maar ik wilde geen lift dus vandaar vind dat ook geen probleem.. Drains eruit links iets meer bloed dan rechts drainds zitten er echt in van breedte van de prothese dus dit bloed hoeft het lichaam niet zelf op te ruimen,

De buuf geappt en die kon me niet komen halen die was op haar werk,en dacht en nu!

Mijn zoon gebeld die heeft vrij genomen van zijn werk,en is me komen halen. gisteren lekker rustig gedaan wel rond gewandeld kan me armen goed gebruiken ,maar me borsten branden wel,.eerlijk gezegd vind ik de pijn wel mee vallen,vind me keel ontsteking erger die ik heb..vandaag voelen mij borsten zwaar,

en ik ga zo douche en vind die martelband uit doen best eng,maar mag gewoon douche borsten zijn blauw zag ik al .

wat ben ik blij met mij boobs,

ik heb goed geslapen had een heel deken en kussen paradijs gemaakt.dus lag vrij hoog .

mij jongste zoon help me goed en maakt grapjes,.en de oudste zegt daar boven op ,nu heb je een moeder met big boobs, ze zijn groot hoor!,zegt ie :dat wil je zo niet weten van je moeder,haha.

als het me lukt maak ik straks even fotos zal die in de map zetten,

tot zo ver mij verslagjes ik houd me netjes aan de regels, van het ziekenhuis al is dat niet gemakkelijk.!

liefs

ps druk en zet fouten voorbehouden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha leuk verslagje meis.

En uiteraard gefeliciteerd met je nieuwe boos.

Heerlijk gevoel he ...

Ze zijn bij mij ook echt zwaar..maar goed logische we zijn kilo voorgevel rijker haha.

Laat je maar lekker verwennen Door die lieve zoons en doe rustig aan.

Beterschap xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jheeee!!!! Eindelijk je boobies!!!

Gefeliciteerd!!!

Wat naar dat je zo ziek was van de narcose!!

Gelukkig gaat het nou weer wat beterder!!

Fijn om te lezen dat je goed verzorgd bent! Weet ik ook gelijk wat me te wachten staat hihi!!!

Ben reuze benieuwd naar je nieuwe boobies!!

Geniet ervan!! En ook beterschap natuurlijk!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyy jij daar!! :53:

Je bent nu lekker thuis!! super... Doe jij wel zorgen dat je beter wordt? want met die keelontsteking? is niet best he? Dat hij je toch heeft geopereerd joh?? Poeh...

Maar fijn dat het allemaal goed is gegaan..en hou je wel rustig he!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.