Ga naar inhoud

ilonas boobs : 26 augustus 2014 : Dr. Kolkman : Amphia ziekehuis : Breda


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

wat zijn die weken om gevlogen.

en wat verlang ik na een gewone bh.hoewel ik snacht denk ik nog mij sport bh aanhoud.

Buiten dat ik geen zware dingen til en mijn handen niet in de lucht houd.doe ik alles weer vlotjes,

En wat wil ik het kracht honk weer graag in,mij gevoel is er zo aan toe.Moet eerst 14 okt op controller en dan pas krijg ik groen licht!

ik ga vanaf deze week mij huis is goed poetsen iedere dag iets!.want het valt toch wel tegen hoor geen hulp en alles alleen moeten doen,dat is wat ik de volgende keer anders ga regelen,dan maar hulp betalen.eerste anderhalve week heeft mij zoon me geholpen.kanjer is ie! maar ook een puber dus ook druk met zijn eigen leventje ;)

en hij vind het zo leuk om grapjes te maken.ik zeg over paar weken kan ik weer buiten gaan lopen,zegt ie nou dat word 2 blauwe ogen dan.En een lol dat ie dan heeft.

terwijl ik ze helemaal niet groot vind het past gewoon bij me! ik ben trots op mij boobs. borstjes voor uit en lipjes getuit,

eerste 2 weken was echt wennen er zit iets in je borsten wat niet van jezelf is, en damm zo zwaar.

maar echt ik voel paar keer per dag aan mijn boobs voelt lekker hoor!! rond en zacht damm,

ik heb gewoon Boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.