Ga naar inhoud

BoooBBS : 16 juli 2014 : Dr. Kappel


Aanbevolen berichten

Hi ladys,

Nou pijn steken zijn eindelijk minder ( heb nu de sport BH aan, pfieww dat scheelt). Slik nog wel paracetamol hoor.

Ik heb een foto geplaast ahaha heb er meer maar hij zegt bij elke foto: mislukt of zoiets???

Ik vind ze van de zijkant dus nog puntig, gaat dit weg? of is de maat te klein ofzo?? -_-

Heb er dus een foto van maar krijg er niet op:P

Fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahahaha Nou Yes vindt die van jou moooi hooor!:)

Ik ben er al meer aan gewend, alhoewel ik niet helemaal tevreden ben.

Pijn is nog af en toe maar rechter borst blijft raar, alsof er een luchtbel in zit die heen en weer beweegt, voor al in de auto heel raar gevoel bah, niet echt pijn maar onaangenaam. Het is niet de prothese helemaal ofzo die ik voel, maar echt een ding ofzo dat heen en weer beweegt als ik loop of iets. Herkenbaar?????????????

En als kers op de taart, krijg ik zojuist een elleboog (perongeluk) vol op me borst ( rechter natuurlijk weer) is dit erg??? Denk al gelijk dat die zo een scheur heeft van de klap ofzo -_______-

Bedankt voor de reactiess xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Hahahaha Nou Yes vindt die van jou moooi hooor!:)

Ik ben er al meer aan gewend, alhoewel ik niet helemaal tevreden ben.

Pijn is nog af en toe maar rechter borst blijft raar, alsof er een luchtbel in zit die heen en weer beweegt, voor al in de auto heel raar gevoel bah, niet echt pijn maar onaangenaam. Het is niet de prothese helemaal ofzo die ik voel, maar echt een ding ofzo dat heen en weer beweegt als ik loop of iets. Herkenbaar?????????????

En als kers op de taart, krijg ik zojuist een elleboog (perongeluk) vol op me borst ( rechter natuurlijk weer) is dit erg??? Denk al gelijk dat die zo een scheur heeft van de klap ofzo -_______-

Bedankt voor de reactiess xxx

Lieverd, lieverd, lieverd,

Ik denk dat jij je eens heel goed moet gaan ontspannen. Voor mijn gevoel maak je jezelf echt veel te druk. Ik denk dat we niet moeten vergeten dat een borstvergroting best een heel ding is. Het is toch je lijf die er ineens anders uit komt te zien. Ik begrijp je zorgen heel goed, maar probeer lief voor jezelf te zijn en het een beetje los te laten.

Zo'n elleboog kunnen ze heus wel hebben. En als je je ergens onzeker over voelt, stuur je je chirurg toch een mailtje? Geef jezelf wat tijd. Ik geloof namelijk best dat dit een hele happening is voor je onderbewuste. En iedereen maakt het op een andere manier mee. Ik weet zeker dat je straks blij zult zijn. Durf gewoon een beetje te ontspannen, dat verdien je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx booobs....!!! ik dat ik gewoon teveel plaatjes heb gekeken en dat beeld in me hoofd heb gehouden !

nou recht heb ik ook meer pijn steken en vooral met lopen alsof er indd een luchtbell aan de onderkant zit..... ( links helemaal geen pijn)

maar ik doe ook best veel.... denk dat dat het is......

wij moeten ons gemak houden en er eigelijk van genieten....

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yes89!

Nou inderdaad, die van jou zijn teminste rond. Ik vind die van mij puntig ofzo vanaf de zijkant ( in slappe teostand haha) ga dinsdag gelijk informeren naar lipofilling om de boel wat ronder te maken -_-

Kan er niet ech super blij mee zijn, ben heel benieuwd naar me controle!

haha jij ook al rechts:P Het is wat met die rechter borsten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik was niet misselijk na de narcose , maar ik had wel de eerste 2 weken verschrikkelijk veel

pijn en heb absoluut niet kunnen genieten van mijn nieuwe boobies , en ook ik vroeg mij af waar ben ik

in Gods naam aan begonnen ..... Daarna , na de pijn ben ik zo blij en happy ! ik geniet er nu elke dag van .

Komt goed meis . Sterkte .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan heel goed hoor! als je op fatgrafting breast googled krijg je ook veel voorbeelden, maar dan van vrouwen die helemaal niks hebben oook geen implantaat! Nou daar maken ze al mooie borsten mee hoor!

xx

Thnxx ik zal eens gaan kinke en voorleggen woensdag bij dr damen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.