Ga naar inhoud

BoooBBS : 16 juli 2014 : Dr. Kappel


Aanbevolen berichten

:48:Hallo Dames,

Ik ben al heel lang aan het twijfelen over een borstvergroting, heb al heeel veel gelezen. Ik denk dat ik het toch wil gaan doen, deze zomer, aangezien ik dan 6 weken vrij heb. Mijn enigste twijfel is of ik de hydrogels wil of silleconen en dan de Mentor variant.

Ik ben best wel bang geworden van alle verhalen van de silleconen, en het zweten( let : niet lekken dus) wat bij de beste protheses gebeurd ( ook bij Mentor). Er zijn meiden die nergens geen last van hebben terwijl ze silleconen hebben, maar je zal net zien dat ik weer degene ben die een of andere auto imuunziekte of reuma klachten krijgt! Aan de andere kant zijn de hydrogels veiliger voor je gezondheid maar lijkt het mij ook vervelend als je bijvoorbeeld op vakantie bent en je krijgt bijvoorbeeld en ongeluk, je prothese scheurt en je hele borst zuigt zich vol en dan zit je daar. Of denk ik nu te ver door? Indien ik voor Hydrogel zou gaan moet ik ook nog maar is zeker weten of je het na 10 jaar echt onder plaatselijke verdoving kan vervangen en hoeveel dat dat steeds kost etc.

Alle meiden die nu gewoon silleconen nemen, hebben jullie hier geen angst voor? En wat heeft voor jullie toch de knoop doorgehakt?

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes BoooBBS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Bij mij heeft voornamelijk de knoop doorgehakt om Mentor te kiezen:

- samen met Natrelle de 2 A-merken op de markt

- De enige fabrikant die levenslange garantie geeft op de prothese. Dus als mijn prothese scheurt over 30 jaar, dan draaien zij daarvoor op. Bij elk ander merk is dat niet zo. gemiddeld ligt bij de andere merken de garantie op 10-15 jaar geloof ik.

- wordt het meest gebruikt, dus letterlijk een wereldramp mocht er iets mis mee zijn

- in Amerika zijn ze heel streng met regels/veiligheid en mentor is als een van de weinige daar wel goedgekeurd.

- hydrogel zijn nog niet heel veel ervaringen mee, dus om nu al te zeggen dat deze ook echt helemaal 0,0% niet schadelijk zijn voor je gezondheid weten ze ook nog niet of andere gevolgen.

het is moeilijk om een keuze te maken, ik begrijp je helemaal.

Iig zou ik sowieso niet voor prijs stunters gaan. Niet echt iets waar je op wilt bezuinigen, je gezondheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Mien,

Bedankt voor je reactie! Als ik voor silleconen ga, zou ik ook voor de Mentor gaan.

Het is inderdaad een lastige keuze!

Voor mij is het silleconen meer een gemak ( die blijven er langer in ) maar ben ik denk ik altijd bang als ik moe of steeds ziek ben > oh die silleconen zijn gaan zweten. Of dat ik dan die silleconen deeltjes doorgeef aan mijn kindje dat ik misschien in de toekomst nog zal krijgen. Aan de andere kant denk ik: niet zo over nadenken, iedereen doet het!

Ik zal er sowieso niet op bezuinigen! Hydrogels zijn sowieso al duurder!

Weet jij een goede kliniek/arts die met Mentor werkt?

Groetjes! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Haha idd, zo zit ik nu dus ook , na het zien van die leuke site.

Maar mentor is dus wel een van de beste? Ook werken prijs stunters hier mee, zie gabriels en aesthetic voor 2600,- ?!

De duurdere pc's werken ook met eurosilliconen, waar zit dan het verschil in?

Kun je mentor dan tot 30jr in je lijf laten zitten? Ik dacht dat de meeste meiden hier 10-15 jr zeggen...?

Boobsss jij gaat nu dus voor hydro? Wat is de all in prijs daarvoor in Zwolle?

Van insolen zet ze ook, maar daar zijn. Niet zulke goede berichten over die arts...

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast liesje83

Ik zou hydrogels laten plaatsen door dr kappel of dr visser aangezien zij hier veel ervaring mee hebben. Ik zou eerst voor siliconen gaan maar ben gewijzigd naar hydrogel. Ben er super tevreden mee, lekker zacht en kneedbaar. Dat ze zomaar kunnen lekken leek mij ook eng (kans is niet groter, je ziet het alleen direct) maar als je ze hebt sta je er niet bij stil. Dr visser deed zo'n prothese ook echt helemaal verdraaien om te laten zien hoe sterk en flexibel ze zijn. Nadeel is wel dat de keus beperkt is, met als gevolg dat ik al gewisseld heb naar een maat groter en nog niet tevreden ben. Met siliconen zou dat denk niet zo zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hai dames,

Eergisteren ben k geopereerd monobloc hydrogel 305 cc en 295 cc voor de spier.

Ben heel misselijk geweest waarschijnlijk door de narcose hield.ook niks binnen! Nu wat tegen de misselijkheid en kan ik eindelijk wat eten. Komt dit bekend voor?

Ik ben al heel lang bezig met bordtvegroting maar nu ik ze eenmaal jheb gaat er door mijn hoofd 'wat heb ik nou gedaan' ' ik moesst tevreden mrt mezelf ziin' etc hebben jullie deze wisselende gevoelens ook gehad na de operatie? ?

De meeste van jullie reageren super blij masr ik voel dat niet echt.

Let me know

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben afgelopen maandag geopereerd en ik gaf die morgen/middag ook continu over. Kwam bij mij ook door de narcose en ik heb ook nog diabetes, dus vandaar dat ik zo ziek was.

De afgelopen dagen heb ik ook getwijfeld of ik er wel goed aan heb gedaan om een borstvergroting te nemen.

Nu gaat het gelukkig beter, heb ik al wat minder pijn en beginnen mijn borsten zich al mooier te vormen.

Ik ben dus toch blij dat ik het heb gedaan haha. :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben ook zo ontzettend misselijk geweest na de ingreep. Ik heb acht uur in de kliniek gelegen. Pas twee dagen later ging de misselijkheid weg. Ik heb daarna alleen paracetamol ingenomen na overleg met de chirurg want door de tramadol werd ik weer zo ziek. Een geruststellende gedachte is dat het overgaat. Probeer wel genoeg kleine slokjes te drinken. Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa dat had ik wel, omdat ze tegenvielen qua hoe groot ik ze had verwacht. Nu na de tweede ben ik wel een stuk blijer, maar ik hou me nog in. Wil eerst weten hoe ze er definitief gaan uitzien.

Je moet even wennen aan je lichaam meid. Als je je dadelijk weer wat beter voelt en leuke kleertjes aan hebt enzo zul je waarschijnlijk veel beter in je vel gaan zitten en blij zijn.

Misschien dat je er van te voren te makkelijk over dacht en dat het nu tegenvalt. Ik zie een hoop meiden die denken, oh t is t zelfde als een nieuw jurkje kopen.. Nou nee. T is niet zomaar even gedaan, en dat is hard en moeilijk en heeft tijd nodig.

Ik hoop iig dat het goed gaat komen bij je! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames bedankt voor de reacties!

Misselijk heid is weg en dat na een zo'n tablet, heb soep op en een bolletje voele nu veel beter. Tramadol kan je ookbheel misselijk van worden! Neem ik niet meer

@yess jij hebt tovh een wissel gehad? Heb je daar spijt van, of dat je het überhaupt ooit hebt gedaan?

Wat mij wel gerust stelt is het feit dat ik doordat ik de monkbloc hydrogels heb binnen 20 min onder plaatselijke verdoving van dr implantaten af kan zijn. Nirt dat ik dat nu an plan ben, maar stel dat ik er echt niet mee.kan levem ofzo.

Man zijn is zoveel makkelijker daar heb je het in eigen handrn og je een gespierd torso krijgt of niet. Een volle bil en volle boezem spreekt niet voor zich bij dames: jaloers ha

ha. Stom eigenlijk nu denk ik eas ik masr zo'n vrouw die evht schijt heeft aan of ze borstdn eeft of niet, ben altijd onzeker geweest, nu heb ik ze maar ben dus niet super happy ofzo stomm! Snap er niks van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mwah mannen hebben t niet zo makkelijk hoor, nogmaals, volgens mij maak je je te druk en moet het gewoon even bezinken.

En idd, die Tramadol gaan er een heleboel hard op. Vriendin van me spacete hem ook behoorlijk, net een zombie. Ik heb ze maar niet genomen, zoveel pijn had ik nou ook weer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja moet ook bezinken. Denk dat k er gewoon nog betet over na had moeten denken ookal dacht ik er al aam sinds me 16e.

Nee tramadol werd k echt niet goed van bah!

Voel t nu allemaal wat rommelen masr dat zal er wel bij horen!?

Ik heb nog geen eens gekeken hoe ze er uit zien haha

Vind ook zo grappig dat ik nu zelf hier over me boobs schrijf tereijl k normaal alles aant lezen ben:p

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

is logisch je moet er ook ff aan wennen!

over een paar weekjes voel je jezelf waarschijnlijk een stuk beter..

als ze zacht en soepel worden en mooi op zn plek zitten is het meteen veel meer eigen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik denk het ook! Tgaat me niet zozeer hoe ze eruitzien masr gewoon dat ik het heb gedaan. Kheb er denk niet bij nagedacht wat psychischet me zou doen. Nouja kijk uet nog wel eben aan. Ik heb nu bijna zoieta van mis me klein zachte B'tjes.

Maar goed tijd zal t leren. Ik krijg er gwm nu soms opvliegrs van als ik er te lang bij stil sta!

Bedankt voor reacties totbnu toe en weltrusten! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

BooBBs.... Het lijkt wel een soort porstnatale depressie....;) vrouwen die een kind willen en als het er dan is helemaal niet willen.....

Ik heb er zelf geen last van gehad.....toen ik wakker werd uit mijn narcose was ik zo vreselijk blij......was ook erg misselijk, lage bloeddruk etc....maar had het er allemaal voor over....dat euforisch gevoel heeft lang stand gehouden....nu na 6 weken, ben ik nog steeds heel blij....

Kan je gevoel dus niet herkennen...maar ik zou het even rustig afwachten als ik je was...komt volgens mij echt wel goed!!!

Mss teveel verwachting gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahcubje, misschien een nieuwe aandoenin: afer boob depression :P

Ij moet er ook aan wennen maar als ik ook maar 1 complicatie krijg laat k ze eruit halen hoor!

ben benieuwd hoe ik er over eenaand over denk!

Hoe voelde jullie boj 3 dagen po? Ik vind van plat liggen en dan recht op zitten beetke pijnlijk en af en toe wat steekjes en geborrel is this normal?

Fijne dag alvast xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boobs komt allemaal goed... Het js misschien allemaal wat heftiger geweest als verwacht maar als je straks je nieuwe dames kan zien en ze echt meer van jou worden ben je vast heel blij!

Ik ben 1 dag po en totaal niet misselijk niet geweest ook.

Heb gelijk wat door m'n infuus gehad dus dat scheelt denk ik ook...

Pijn heb ik eigenlijk ook niet dus kom er gewoon goed doorheen rollen.

Laat het allemaal even berusten dan komt het echt goed! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Ik herken je gevoel niet, maar weet bijna zeker dat het wel goed gaat komen! Ik ben zelf helemaal niet misselijk geweest en heb eigenlijk ook geen pijn gehad, maar kan me voorstellen als je dit echt erg hebt dat je dan enigszins gaat twijfelen als in wat heb je jezelf nu weer aangedaan. Maar echt, als je straks nieuwe bh's kunt kopen en je er ineens PRACHTIG uitziet in een mooie bh dan voel je je helemaal geweldig, echt waar!!! Ik heb al een paar bhs gekocht dus ik weet hoe het voelt :) en dat je straks je kleren aan doet die ineens veel mooier staan, het komt echt goed!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahcubje, misschien een nieuwe aandoenin: afer boob depression :P

Ij moet er ook aan wennen maar als ik ook maar 1 complicatie krijg laat k ze eruit halen hoor!

ben benieuwd hoe ik er over eenaand over denk!

Hoe voelde jullie boj 3 dagen po? Ik vind van plat liggen en dan recht op zitten beetke pijnlijk en af en toe wat steekjes en geborrel is this normal?

Fijne dag alvast xxx

Ik denk dat je heel even moet afwachten en anders toch eens een gesprek aangaan met de chirurg of je huisarts of een eerstelijnspsycholoog. Je reageert behoorlijk heftig namelijk en dan is het niet verkeerd eens met iemand te gaan praten (zeg ik als psycholoog in opleiding).

Dat borrelen is vocht en de steekjes zijn je zenuwen en spier die herstellen, allemaal helemaal normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.