Ga naar inhoud

BoooBBS : 16 juli 2014 : Dr. Kappel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Bedankt meiden, voel mr wel beter mbt het hrbben van de boobs.

Maar heb nu mega steken in 1 borst pfff ik ttek er gewoon gekke bekken van van de pijn!

Kheb nog maar een paracetamoll genomen en e die diaflonac ofzo nog tot voor het slapen bewaren dt is dan al me derde voor vandaag.

Hoeveel slikte jullie tot wwlke dag po?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mijn eerste bv had ik best wel pijn, 3x tramadol + 2 paracetamol per dag, bij mn 2e bv heb ik 2 dagen 2x per dag 2 paracetamol gehad en bijna geen tot geen pijn gehad..

dat borrelen had ik de eerste x ook toen zat er ook erg veel zwelling, nu geen last van gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke meis! Borrelen is weg heb echt alleen steken. Tramadoll kan ik niet tegen! Ik ga denk ik gewoon aantal paracetamoll dat je eigenlijk mag overschrijden, ik ga hier alleen maar van verkrampen en dan wordt t nog erger denk ik. Voordat ik tramadol kreeg zei ze al neem maar 3 x paracetamoll drie x per dag, werkte niet dus toen tramadol maar daar werd ik ziek van, gisteren ging beter dus weer verminderd. Nu heb ikeens deze steken. Heb nu nog maar vier pillen diaflonac en ga maandag naar Duitsland hoop day morgen beter is!

Hoeveel dagen had je tramadol??

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

is niet fijn nee.. ik weet hoe je je voelt, bij mijn eerste bv had ik ook alle ellende op een stokje.. pijn, vocht, steken, kon niet op eigen houtje uit mijn bed omhoog komen..

is trouwens wel fijn om snachts een extra kussen in je rug en onder je hoofd te leggen zodat je iets minder plat ligt! kan je ook beter overeind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee dames,

Ik had in een anser topic al aangegeven dat k paar steekjes had maar nu heb k al twee dagen op 1 plek zieke pijnscheuten, zweet breekt me uit dan, is als op sta uit bed of na de me optrek krt me armen of als ik gewoon loop. Ik voel het nu ook als ik lig maar het is te doen dan.

Nu ga ik morgen naar duitsland maar heb nogasr 2 diflacanon ofzo. Heb er vandaag maar 1 genomen omdat ik er voor de reis soeieso 1 wildr bewaren. Nu heb ik kijn arts geprobeerd te bellen of ze niet nog meer voor kan schrijven en of dit normaal is zo heftig maar ze neemt niet op, gisteren avond ook al niet ( op het nood nummer nochwel.

Stel ik krijf haar niet te pakken isbhet dam erg om 10 paracetamoll te nemen? Je mag er maar 6. En hebben kullie dit ook zo heftig? Ben 4 dagen po, pijn zit links binnen in mijn rechter borst.

Ben best ongerust nu duurt zo lang al, tis nu standaard als ik brweeg of loop.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pijn is meestal een teken dat je teveel doet. 4 dagen po en jezelf optrekken mag echt nog niet hoor, dat is hetzelfde effect als tillen. Probeer even rustig aan te doen, dan zal de pijn vanzelf weg trekken.

Ik zou ook echt niet teveel paracetamol nemen. Je mag om de 6 uur 1000 mg hebben, ga daar niet overheen!

Blijf toch ook proberen je pc te contacten, die weet het beste wat goed is en wat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hoort bij je herstel. Naar verloop van tijd verdwijnen deze scheuten vanzelf weer. Het zijn je zenuwen.

Je bent nog zeer kort PO.

Ik zou zeker NIET meer paracetamol nemen, is funest voor je maag en je lever.

Doe maar rustig aan op vakantie(?).

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja allemaal normale verschijnselen hoor,je moet idd rustig aan doen ,en zeker geen rare dingen gaan doen ,zoals rekken/strekken met je armen.

Dit kan nog wel even aanhouden ,hoort r nou eenmaal gewoon bij,de steken helpen je te herrinneren dat je lichaam zegt HO STOP!

6 weken duurt een herstel zon beetje ,dus take care x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je doet idd te veel. Ik ben ook pas 10 dagen po en merk het gelijk op dagen dat ik te veel wil doen dat ik dan pijn krijg. Daarom doe ik nou weinig. Merk het ook dat als ik een dag niks tot weinig doe aan inspanning dat ik dan ook totaal geen pijn heb. Als je moeite heb met liggen dat je jezelf moet optrekken. Zou ik de kussens maar wat hoger zetten, zodat je niet veel moeite moet doen om omhoog te komen. Succes met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai dames,

Bedankt voor de reactie, nou de paracetamoll laat ik nog maar even liggen dan!

Ik heb inmiddels haar voicemail ingesproken of ze me zsm wil bellen. Anders bel ik me huisarts wel en vraag of zij t wil geven.

Vakantie zir ik gewoon hele dag in tuinstoel hoor! Hoef niks te doen.

Ik doe in principe weinig loop wat rond en dan weer liggen, maaet omhoog komen doet zo pijn. Kg alleen verkrampen van pijn, kan niet rechtop lopen. Kheb ze voor de spier dus er is verder niet in me spieren gesneden ofzo.

Zijn er meiden die nog andere medicijnen hadden dan diflacnon en tramdol??

Fijne avond alvast x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend van die pijnscheuten, en ook wel apart dat er gewoon niet opgenomen wordt als je notabene het noodnummer belt!!

Waar ben je geopereerd?

Ik had de eerste dagen ook erge pijnscheuten in mijn linkerborst, ging op een gegeven moment vanzelf weer weg. Een vriendin van mij, die arts in opleiding is, gaf aan dat het hoogstwaarschijnlijk de zenuwen zijn die aan het herstellen zijn.

Ik heb naast paracetamol ook oxicodin (soort morfine) gekregen en een zwaardere variant van ibuprofen gekregen.

Heel veel sterkte en anders gewoon jouw huisarts bellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat me, nu bijna 2 weken PO, nog steeds helpen met omhoog komen uit bed door een zet in mijn rug. Kan het anders ook niet, die scheuten zijn idd wanneer je teveel doet maar de lichtere zijn van je herstel. Ik vind wel dat je zelf verschil merkt in welke wanneer zijn.

Verder mocht ik van mijn PC 4x 1000mg paracetamol en 2x 400 mg ibuprofen op een dag. De verpleegkundige in het ziekenhuis gaf aan dat 3x 400 mg ibuprofen op een dag ook nog wel mocht. Maar ik heb wel een bvk gehad, maar inprincipe mag je naast paracetamol ook ibuprofen, maar anders idd even je huisarts bellen. Of nu de huisartsenpost.

Succes en een fijne vakantie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden, voel mr wel beter mbt het hrbben van de boobs.

Maar heb nu mega steken in 1 borst pfff ik ttek er gewoon gekke bekken van van de pijn!

Kheb nog maar een paracetamoll genomen en e die diaflonac ofzo nog tot voor het slapen bewaren dt is dan al me derde voor vandaag.

Hoeveel slikte jullie tot wwlke dag po?

Xx

Ik moest de eerste 3 dagen van de kliniek naproxen en paracetamol slikken, maar qua pijn had ik het niet nodig. Ben na die drie dagen dus ook meteen met pijnstilling gestopt. Maar als je echt pijn hebt in je borsten zou ik de paracetamol zeker gewoon blijven nemen! Ik heb af en toe wel steken, dat hoort bij het herstel heb ik me laten vertellen, dus daar zou ik me als ik jou was niet zo druk om maken :) en als je je toch zorgen maakt, gewoon even je pc bellen!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt bekend dit.. Had de eerste weken po een vreselijke brandende schroeiende stekende pijn aan de binnenkant van mijn linkerborst! In rust iets minder, maar oh oh als ik mijn bed uit moest... Kon wel janken! Vond dit zo verontrustend, want van rechts tnt helemaal geen last gehad.. Ben nu bijna 3 mnd po... En links blijft nog steeds een zeur tiet!

Maaaar niet meer 24/7 aanwezig hoor.

Slikte valium en paracetamol. Valium na 1 week gestopt overigens.

Sterkte meid... Ffies doorheen bijten!!

Fijne vakantie!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames bedankt voor de reacties!

Misselijk heid is weg en dat na een zo'n tablet, heb soep op en een bolletje voele nu veel beter. Tramadol kan je ookbheel misselijk van worden! Neem ik niet meer

@yess jij hebt tovh een wissel gehad? Heb je daar spijt van, of dat je het überhaupt ooit hebt gedaan?

Wat mij wel gerust stelt is het feit dat ik doordat ik de monkbloc hydrogels heb binnen 20 min onder plaatselijke verdoving van dr implantaten af kan zijn. Nirt dat ik dat nu an plan ben, maar stel dat ik er echt niet mee.kan levem ofzo.

Man zijn is zoveel makkelijker daar heb je het in eigen handrn og je een gespierd torso krijgt of niet. Een volle bil en volle boezem spreekt niet voor zich bij dames: jaloers ha

ha. Stom eigenlijk nu denk ik eas ik masr zo'n vrouw die evht schijt heeft aan of ze borstdn eeft of niet, ben altijd onzeker geweest, nu heb ik ze maar ben dus niet super happy ofzo stomm! Snap er niks van.

Klopt heb nu 500cc en mijn wems was volume en bolling.... Wat ik nu niet heb.... Daarom heb ik spijt... Ze zyn alleen groter /breder geworden..... Maar voor mij oog ... Geen bolling .... Daarom twijfel ik nu en ben ik zooooo onzeker erover..... In oktober terug... Inmiddels al contact met chirurg enal gehad hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm oke, ik lig alleen maar nu net na het slapen wordt k wakker ga k nasr de wc em jahoor daar is precies diezelfde pijn weer. Terwijl ok dan 8 uur niks heb gedaan.

@sammie en studente: hoelanng hebben jullie die medicijnen geslikt dan?? Meeata fames stoppen al met drie dagwn po lijkt wel en dan alleen paracetamoll.

Ik ga die medicijnen vann jullie ookk is voorstellen! Ik ben vandaag 5 dagen po, maar slik sinds eergisteren bijna alleen paracetamoll omdat de rest op is.

Ga de pc zo stalken vanaf 09.00 ofzo haha.

Bedankt voor jullie reacties!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verpleegkundige in de kliniek zei mij voor de operatie hier een beetje rekening mee tehouden. Dat het vaak voorkomt dat je niet gelijk die vlinders hebt. Maar je zal merken dat ze steeds meer eigen worden. Ik heb ze s avonds steeds ook aangeraakt om te wennen enbensamen met littekencreme met n olie mijn borsten gaan insmeren. Ik moest wennen aan het dove gevoel en wqs heel bang voor stoten. Door ze ze even aandacht te geven voeldeze steeds nmeer eigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg een 3 daagse antibiotica kuur en Ik moest 10 dagen lang 3x daags preventief ibuprofen (om ontsteking te voorkomen).

Daarnaast heb ik 40 paracetamol van 1000 mg gekregen, deze kon ik nemen als ik pijn had. max. 4 per 24 uur.

DIt ben ik na een dag of 4 af gaan bouwen naar alleen voor de nacht. Na 6 dagen was het helemaal niet meer nodig.

Ik kon beter mijn bed uitkomen door een tip op dit forum. knieën buigen en zo omhoog komen door je buikspieren te gebruiken, Als je je borsten dan met je handen ondersteund gaat het nog beter. Evt naar je bedrand schuiven en benen al over het bed kan ook, maar vond ik zelf minder makkelijk omdat je dan scheef ligt.

Hoop dat je snel je PC kan bereiken, wel slecht dat deze niet op het noodnummer bereikbaar is zeg!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat toen ik veel pijn had ik ook nog niet een heel blij gevoel had. Ze waren groot en zwaar en net kanonnen. Maar ik denk dat ik na een week ongeveer ineens heel blij was en nu vind ik ze echt super.

Het komt sowieso goed, de pijn is tijdelijk en dan kan je gaan genieten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je ,

ga foto's maken! van je boods ingepakt of niet.

dat leidt af en zet ze hier neer

dan heb je wat positiefs om naar te kijken.

ipv voelen.

wat zeg dr Kappel van je pijn dan??

weet je wat ook helpt intensief internet shoppen!!

dus leef je uit online.

beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net even bij je foto's zitten spieken maar WAUW!!!

Ikzelf heb ook 500 cc gehad en hoop dat die van mij eruit gaan zien zoals de jouwe. Het is nu een weekje geleden dus ik neem aan dat ze nog wat gaan zakken bij mij.

Zijn de jouwe voor of achter de spier geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.