Ga naar inhoud

Megan: 11 aug 2010: Dk Plovier:Beaucare te Machelen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Hey,

Het gaat goed met me! Ik heb nergens meer last van en ik vind ze echt prachtig:D:D

Ik heb nog geen lingerie gekocht maar als ik zo meet zit ik nu op 75C/70D!

Fijn dat je gewoon door Plovier wordt geopereerd! Spannend wordt het nu he:D

Ik zal vanavond nog eens nieuwe foto's plaatsen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Megan

Fijn dat je je zo goed voelt!!!

Je had zeker gelijk van dat oprekken! Ik vind ze nu zelfs iets te groot :unsure:

Dus hopen op wat slinken... Ik denk dat ik aan een 70 D zelfs zal zitten..Hopen op een c :rolleyes:

Mss ben ik grotere borsten niet gewoon want men mama zegt zooooo groot zijn ze helemaal niet :D

Voor de rest gaat ook alles goed hoor, morgen al werken : :unsure:

Byee!!! :rolleyes: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Nieuwe foto's staan erop!Ik heb er wel 50 gemaakt net hihi, maar ik krijg ze niet zo mooi op de foto als dat ze echt zijn:S

Morgen eens vragen of mijn vriend ze wil maken, misschien dat het dan wel lukt.

Ze zijn nog steeds erg aan het veranderen.

Als ik meet zit ik echt op 75C/70D, en dat is in mijn ogen groot! Maar zo groot vind ik ze er echt niet uitzien?

Heb ik dan een vertekend beel van wat een bepaalde cupmaat inhoudt?

Wat denken jullie kijkende naar de foto's?

Ik slaap idd alweer op mijn zij al moet ik zeggen dat ik doordat ik gedwongen was op de rus te slapen dit nu ook best vaak doe..

Op de een of andere manier vind ik het nu ook wel lekker slapen eigenlijk:)

En verder doe ik eigenlijk alles weer, mijn dochtertje verzorgen, autorijden enz..

En missj, misschien vind je ze nu nog te groot, maar ik denk dat je er vast aan went hoor:)

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kon het niet laten..! Was vanochtend naar de stad met mijn dochtertje, ze haad nieuwe schoentjes nodig.. En dahct;toch ff spieken voor lingerie. Dus ik 70c en 70d mee het pashokje in. 70c kreeg ik ze niet eens fatsoendelijk in, 70d staken ze aan de zijkant eruit.. dus die verkoopster me 70e gegeven. En ja die zit goed.. Toch wel beetje vreemd?:S Foto's in mijn album! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, 70E!!! :136: Staat je trouwens geweldig hoor die bh! Vind ze er persoonlijk groter uitzien dan een C, zeker in dat roze shirtje! Dat grijze topje staat ook fantastisch met die boobies! :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.