Ga naar inhoud

Megan: 11 aug 2010: Dk Plovier:Beaucare te Machelen


Aanbevolen berichten

Hey Megan,

fijn dat de operatie goed is gegaan. Ben benieuwd naar het resultaat en hoe het verdere hestel verloopt. Ik heb zelf afgelopen woensdag 275cc high profile dual plane laten plaatsen en had ook een AA/A cup, Draag nu nog tape en weet nog niet wat voor cup ik nu zou hebben.

Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Megan,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!! :1bouncingboobs: Fijn dat alles goed is verlopen! Mooi aantal cc's heb je gekregen, zul je zeeeker mee op een c uitkomen!!! Laat je nu maar lekker verwennen! Veel sterkte met de pijn, even doorbijten, binnen enkele daagjes voel je je al stukken beter! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Megan,

Spannend!!!! :1bouncingboobs:

Ik word 24 augustus geholpen bij beaucare..!!

Dus ben zeer benieuwt naar jou resultaat straks... :blush:

Ik wens je alvast heel veel succes!!

Ohja, nog een vraagje.. Waarom gaan dr.plovier bij jou voor anatomisch?? Dacht dat ze altijd ronde gebruikten...

Liefs.. x :58:

Hey, oh spannend ben jij ook bijna aan de beurt!:) Nou, ik had bijna niks van mezelf qua borsten dus mij werd anatomisch aangeraden zodat het dan mooier en natuurlijker uit zou zien?! Ik heb ze achter de spier.. Jij al een idee waar je voor wilt gaan?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Nou hier een uitgebreider verslagje. Ik wou om 06.30 vertrekken, maar mijn vriend vond dat toch iets te vroeg aangezien we er pas om 09.30 hoefden te zijn en het voor ons 1.5uur rijden is. Ja, ik wou natuurlijk ruim d tijd nemen ivm file. Dus we zijn om 07.00 vertrokken en waren er om 08.30 haha. Een uur te vroeg dus, toch maar naar binnen gegaan en hebben we alvast alle administratieve dingen geregeld. De baliemedewerkster zei dat ik zeker niet voor 10.00 geholpen werd dus we besloten nog maar even een rondje te gaan rijden. 09.30 terug gekomen en toen hebben we boven in de wachtruimte een halfuurtje gewacht. Om 10.00werden we opgehaal door een operatie assistente. We konden met haar meelopen en ze bracht me naar een kamertje waar ik me kon verkleden in een badjas en slippers. Even later kwam de anesthesist en stelde me enkele vraagjes, ook dat was zo geregeld. En toen zag ik eindelijk Dr.plovier:D Ik had hem me zo anders voorgesteld! Het was een super leuke en redelijk jonge man. Ik liet hem de plaatjes zien, en we bespraken de maat. Hij nam nog eens mijn maten op en tekende op mijn lijf waar de sneetjes kwamen. Toen moest ik nog 5minuten wachten en toen mocht ik naar binnen. Ik kon meteen op de tafel gaan liggen, en kreeg het infuus. Wat overigens absoluut geen pijn deed! Binnen een minuutje was ik weg. Om 12.15 waren ze klaar met de operatie en om 13.15 kwam ik bij. Toen ik wakker werd kreeg ik nog pijnstilling toegediend via het infuus. Dr.Plovier is nog even naar me komen kijken. En toen wou ik graag naar huis. EN dat was ook prima. Dus voorzichtig aangekleed en naar huis gereden. Om 16.00 was ik thuis.

Ik heb vannacht redelijk goed geslapen,ik ben om 00.00 in slaap gevallen en om 02.00 even wakker geworden, maar gelukkig weer doorgeslapen tot 07.00. Ik kan niet zelf in en uit bed. Ik kan niks zwaars vasthouden. Ademen en lopen doet pijn. En ik heb ontzettende spierpijn. Ook doen mijn ribben ontzettend zeer! Als ik zo door de bh voel, dan is één tepel gevoelloos en de ander gewoon normaal. Ik heb zelf het idee dat ik niet op een c uitkom maar eerder op een b. Morgen mag de bh uit(als ik dat durf haha) en dan kan ik ze eindelijk eens bekijken. En foto's maken. Ik ben zooo benieuwd!

Wanneer was bij jullie de ergste pijn weg? Wanneer kon je weer een beetje normaal functioneren?

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi megan,

de eerste dagen zijn ze echt klein9vond ik)na een week komt de vorm er een beetje in. de eerste weeek vond ik heel erg,na 3 weken kon ik bijna zonder pijnstilling,maar vind nog altijd wel hinderlijk,voelt nog niet prettig.

iedereen herstelt weer anders,hoop voor jou dat je sneller herstelt.ik kan nog niet zeggen dat ik alles kan doen zonder pijn.wel kan ik al een beetje op mijn zij slapen.ze voelen bij mij nog echt strak en gespannen,maar geloof dat ik ook nog vocht erin heb.

maar denk eraan gewoon aan,het is en blijft een operatie,en zeker achter de spier zal je het nog wel een hele tijd voelen.

liefs en doe maar lekker rustig aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Megan,

De eerste dagen tot week is het ergste qua pijn, daarna gaat het elke dag beter! Na een dag of 5 zul je je vast al beter gaan voelen! Gelukkig heb je al redelijk kunnen slapen! En je komt heus wel op een C hoor straks, je spier moet nog oprekken en je huid ook natuurlijk, en dan komen ze meer naar voren! Komt helemaal goed!

Wens je een voorspoedig herstel, doe lekker rustig aan en laat je verwennen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden ik kon het niet laten ik moest ze zien! Eigenlijk mocht de bh morgen pas uit om te douchen maar ik wou ze zo graag zien dus ik heb even snel gespiekt!

Ik heb foto's gemaakt met mijn tel(niet zo goede kwaliteit). Ik heb een album aangemaakt. Dus als je wilt kijken dan stuur even een berichtje voor de link! Ik wil heel graag jullie mening erover!! Oja schrik niet van de voorfoto's haha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me voorstellen dat je even wou spieken hoor! Je borsten hebben inderdaad tijd nodig om zich te vormen, ik zie dat ook bij die van mij (en ook op de meeste beginfoto´s die hier in de albums staan). Bij mij zijn ze nu redelijk gelijk, de een nog iets dikker als de ander maar dat is kennelijk normaal. Gewoon geduld hebben is het enige wat we kunnen doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!!

Ook ik ga binnenkort onder het mes bij dr plovier (hij is wel populair de laatste tijd zeg;) )

31 aug om precies te zijn!

Jou borsten worden echt nog wel een stukje groter, dit zie ik bij iedereen die ze achter de spier heeft. Na 3 tot 6 weken krijgen ze de mooie vormen door het indalen.

Nog even geduld hebben dus :)

ben blij weer een goed verhaal over plovier te lezen!

Beterschap en geniet ervan!!

Liefs xx elcke.

Mag ik ook even je foto's bewonderen? Ben erg benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Megan,

Bedankt voor je link! Heb ze net gezien, staan natuurlijk nog erg strak nu, maar als de zwelling vermindert, je spier oprekt en ze indalen, zullen het hele mooie boobies worden, kan ik nu al zien! :57: Binnen een weekje zal er al meer vorm beginnen in komen.

Hoop dat het met de pijn al wat beter gaat? Wens je alvast nog een goed herstel!

Zal je zo effe mijn ww pb-en!

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Met mij gaat he tnu op zich goed. Ik heb tramadol gekregen van de HA en heb vannacht eindelijk goed kunnen slapen.

Ik heb wat nieuwe foto's geplaatst in het fotoboek.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze toch echt wat groter had verwacht.. Ik neem aan dat ze alleen maar kleiner zullen worden(ivm vocht)???

Nouja, ik kom natuurlijk wel van niks af, dus ben al blij met wat ik nu heb!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee Megan,

heb net weer even gespiekt..

en wow, wat zijn ze al mooi.. !!

de vorm is echt super...

Ze worden vast alleen nog maar mooier.. :)

Ben ik blij dat ik ook naar dr.Plovier ga..!! :)

Achter de spier, worden ze alleen nog maar groter toch?

omdat je spier moet oprekken en ze nog in moeten dalen..

dus dat gaat nog wel goedkomen!!

Geniet ervan!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Megan,

Zoals Mii ook al zegt, als je spier meer oprekt en ze indalen zullen ze zeker nog groter worden hoor, ze komen dan meer naar voren. Zien er al heel mooi uit op je nieuwe foto's! Fijn dat het voor de rest goed met je gaat en je ook al goed hebt kunnen slapen! :)

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt! Ze worden elke dag een stukje groter:D

Heb gister een bh gepast 75c, en die zat perfect! Werd vanmorgen wakker en ze zijn echt weer een stuk ingedaald!

Heb trouwens nieuwe foto's geplaatst en daar is het goed op te zien!

Met de pijn gaat het goed, ik slaap redelijk ok en overdag is het ook te doen!

Ik ben zo happy:D Eindelijk!!

Ik vroeg me alleen af.. Ik heb met Beaucare afgesproken dat ik mijn hechtingen bij de HA laat verwijderen zodat ik niet dat hele eind weer hoef te rijden,maar wanneer kan ik dit het beste doen? Ik heb nu een afspraak staan op 14d PO. Kan ik het niet beter toch wat eerder doen?

Ik heb die witte pleisters zeg maar nog erop zitten, die wil/durf ik er ook niet goed af te halen... is dit ok?

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Megan, ik heb ze ook bij de huisarts eruit laten halen toen ik 13 dagen po was,de pleister haalt de huisarts er zo af,

hechtingen zelf ws ook geen probleem,als goed is heb je inwendige oplosbare hechtingen en klein hechtinkje aan de buitenzijde,je voelt nog niet echt trekken9elk geval geen pijn) mijn geval dan,en ben ook bij plovier geweest.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.