Ga naar inhoud

Megan: 11 aug 2010: Dk Plovier:Beaucare te Machelen


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

ik ben nieuw dus ik wil me even voorstellen.

Ik heb geen borsten(AA) en wil dolgraag een stel mooie boobies.

Heb gister mijn eerste consult gehad en de arts raadde me aan 240/max255cc achter de spier, rond.

Ik heb vanmiddag nog een consult bij de Velthuiskliniek. Ik ben benieuwd wat deze arts me aanraad.

Ik ben echter een beetje bang dat 240/255cc niet het gewenste resultaat oplevert?

Ik wil graag een mooie c-cup? Denken jullie dat ik dit zal krijgen met 240/255?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi Megan,

ten eerste welkom! hoop dat je heel veel wijsheid en plezier hier hebt. de meeste wel :D

maar daarop kan alleen een pc je antwoord geven. de een heeft met 250cc een D cup en de ander met 450cc. en dat ligt veel aan wat je van te voren hebt aan eigen weefsel en bouw (en vorm).

ik ben zelf "maar" 1 á 2 cupmaten (ligt aan bh-maat) omhoog gegaan met 520cc.

misschien verstandig om nog een andere pc te raadplegen? als jij je er niet zeker bij voelt? kan nooit geen kwaad vind ik.

succes en ik lees het wel,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Welkom :)

De arts kan dat alleen voor jou bepalen. Het ligt er ook aan wat jou omtrek is.

Ik krijg aankomende woensdag min 200 en max 240 cc en hoop hiermee op een C cup uit te komen. Ben ook bang dat het te weinig is maar ik vertrouw maar op mijn arts. ik heb nu 75 A.

Wat hebben ze bij de velthuiskliniek gezegd?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Megan!

Hoe ging het bij de Velthuiskliniek? :)

Ik had juist het tegenovergestelde: mn pc raadde me 375 cc aan maar dit leek mij juist weer te groot! Maar nu ik het heb laten bezinken denk ik dat ie wel gelijk heeft. We zullen het wel gaan zien.