Ga naar inhoud

Megan: 11 aug 2010: Dk Plovier:Beaucare te Machelen


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

ik ben nieuw dus ik wil me even voorstellen.

Ik heb geen borsten(AA) en wil dolgraag een stel mooie boobies.

Heb gister mijn eerste consult gehad en de arts raadde me aan 240/max255cc achter de spier, rond.

Ik heb vanmiddag nog een consult bij de Velthuiskliniek. Ik ben benieuwd wat deze arts me aanraad.

Ik ben echter een beetje bang dat 240/255cc niet het gewenste resultaat oplevert?

Ik wil graag een mooie c-cup? Denken jullie dat ik dit zal krijgen met 240/255?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi Megan,

ten eerste welkom! hoop dat je heel veel wijsheid en plezier hier hebt. de meeste wel :D

maar daarop kan alleen een pc je antwoord geven. de een heeft met 250cc een D cup en de ander met 450cc. en dat ligt veel aan wat je van te voren hebt aan eigen weefsel en bouw (en vorm).

ik ben zelf "maar" 1 á 2 cupmaten (ligt aan bh-maat) omhoog gegaan met 520cc.

misschien verstandig om nog een andere pc te raadplegen? als jij je er niet zeker bij voelt? kan nooit geen kwaad vind ik.

succes en ik lees het wel,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Welkom :)

De arts kan dat alleen voor jou bepalen. Het ligt er ook aan wat jou omtrek is.

Ik krijg aankomende woensdag min 200 en max 240 cc en hoop hiermee op een C cup uit te komen. Ben ook bang dat het te weinig is maar ik vertrouw maar op mijn arts. ik heb nu 75 A.

Wat hebben ze bij de velthuiskliniek gezegd?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Megan!

Hoe ging het bij de Velthuiskliniek? :)

Ik had juist het tegenovergestelde: mn pc raadde me 375 cc aan maar dit leek mij juist weer te groot! Maar nu ik het heb laten bezinken denk ik dat ie wel gelijk heeft. We zullen het wel gaan zien.

Als je er niet zeker over bent, kan je beter teveel consults afgaan dan te weinig! Het moet wel naar jouw wens gebeuren toch? :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

Ik probeerde al eerder te reageren maar het lukte telkens niet!!

Ik ben vrijdag naar mijn tweede consult geweest. Bij dr Hoogbergen van de Velthuiskliniek.

Conslusie: Mentor 345cc anatomisch, high, dual plane plaatsen.

TOTAAL ANDER ADVIES dan bij mijn eerste consult!

Volgens dr. Hoogbergen kom ik hier mee uit op een goede c. Maar volgens dr Meesters zou ik met 240/255 uitkomen op een c-cup.

Ik ben 168 en 53kg. Van mezelf heb ik haast niks.

Wat een lastige keuze zeg! Ik moet zeggen dat ik wel een beter gevoel heb bij dr Hoogbergen.

Voor de McGann 240/255 rond achter spier met overnachting: €4175

Voor de Mentor 345 anatomisch dual plane zonder overnachting : €4400

Erg lastig.. Met 240/255 heb ik het idee dat ze te klein worden(B), maar als ik zo op internet rondstruin is 345 ook wel erg veel, terwijl ik het er tijdens de pas-sessie erg mooi uit vond zien.

En is overnachten eigenlijk aan te raden?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is idd ene totaal verschillend advies,maar dat hoor je erg vaak hoor.

of dat overnachten aan te raden is,nou niet percee,het is meer de sevice vanuit kliniek-arts natuurlijk.helemaal niks mis mee,alhoewel ik zelf er niet aan moet denken,ben liever thuis in me eigen stekkie om uit te rusten enzo,maar dat is ieders eigen mening natuurlijk.

ik zou zeggen,sucses met het maken van je keus,het is niet altijd makkelijk.

volg je gevoel....

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi megan

ik heb 1 maart bv gehad met overnachting ik moet zeggen ik was er erg blij mee als er wat is ben je er bij je heb toch vragen enz dus ik vondt het prettig maar ieder zijn ding natuurlijk

moet zeggen ik heb last van angst aanvallen en paniek aanvallen dus vandaar dat ik er erg blij mee was

en met mij is alles goed gekomen en ben ik er tot nu toe erg blij mee dat ik de stap heb durven nemen

nou meid succes met alles wat komen gaat gr leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Megan,

Is zeker een lastige keuze. Het is moeilijk in te schatten waar je op uit komt met de 345cc! Zou je het erg vinden als ze iets groter zouden uitvallen dan een C? Dual plane lijkt me wel een hele goede methode. Ik stond ook voor zo'n dilemma, maar nu ik heb gekozen voor de grootste optie is er geen klein beetje twijfel meer te bekennen. Erg veel succes met kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Megan,

Ik las je verhaal en ben erg benieuwd wat je nu gaat doen. Ik heb nl. morgen een consult bij dr. Hoogbergen.

Ik ben al in het ziekenhuis geweest en die PC raadde aan 280 - 320 cc, anatomisch achter de borstspier (in dit ziekenhuis is het altijd met overnachting). Ik ben benieuwd wat ik morgen te horen krijg.

Ik ben 1.69 lang en weeg 54 kg, dus ook ongeveer hetzelfde als jij.

Gr. Leentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi megan,

Ik heb ook een aa cup en ook bij mij zeiden ze 305 tussen 350 cc anatomisch ik weet niet of je er wat aan heb maar dat ligt vrij dichtbij jouw advies en we hebben dezelfde cup maar goed je leest vaker en hoort bij iedereen is het verschillend

Ik zelf ga volgende week donderdag nog naar een consult om te kijken wat die zegt en of ze een beetje op 1 lijn zitten

nou ben beneiuwd wat je gaat doen

groetjes peet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hey meiden!

Sorry dat ik nu pas weer reageer maar had niet gezien dat er nog reacties waren gekomen! Ik ga 11 augustus onder het mes. Anatomisch, achter de spier. Ik heb gevraagd voor een c-cup en het zal waarschijnlijk rond de 300cc worden. De chirurg kijkt tijdens de operatie wat het beste/mooiste is, dus het zou best een beetje hoger of lager qua cc kunnen uitvallen! Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat en kan niet wachten totdat het 11 augustus is!! Hoe staat het ervoor bij jullie? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey meiden!

Sorry dat ik nu pas weer reageer maar had niet gezien dat er nog reacties waren gekomen! Ik ga 11 augustus onder het mes. Anatomisch, achter de spier. Ik heb gevraagd voor een c-cup en het zal waarschijnlijk rond de 300cc worden. De chirurg kijkt tijdens de operatie wat het beste/mooiste is, dus het zou best een beetje hoger of lager qua cc kunnen uitvallen! Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat en kan niet wachten totdat het 11 augustus is!! Hoe staat het ervoor bij jullie? xx

Hey Megan,

Je kunt je aboneren op je eigen topic, door bovenaan op 'volg topic' te klikken, dan krijg je een berichtje in je mailbox als er reacties in je topic zijn, is veel handiger dan steeds te moeten gaan checken. :)

Nou, je tijd is al bijna gekomen! Nog maar een paar nachtjes slapen! :43: De zenuwen beginnen nu wel al een beetje te komen zeker? Heb je alles al een beetje aan de kant gedaan thuis, dat je nadien lekker op je gemakje kunt gaan herstellen?

Nog veel succes met aftellen!

Liefs, :54:

Ohja, zie net dat je al helemaal klaar bent ervoor, hihi, weer niet goed gekeken. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi megan, spannend he,maar komt helemaal goed,zelf ben ik helemaal tevreden met plovier.

ik stuurde het ook al naar MIJ,Plovier gaat je vragen naar plaatjes,en gaat je een vraag stellen voor de operatie,wat je zou kiezen als je een keuze MOET maken,of natuurlijk en iets kleiner,of iets boller en GROOT(andere woorden iets onnatuurlijker).

ik ga je volgen .superveel succes meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Megan..

Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor je aankomende operatie..

heb je al wat plaatjes die je mee neemt..!?

ben benieuwt hooor en blijf je volgen.. :)

Morgen ga ik zelf bellen om een afspraak te maken..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Megan,

Je kunt je aboneren op je eigen topic, door bovenaan op 'volg topic' te klikken, dan krijg je een berichtje in je mailbox als er reacties in je topic zijn, is veel handiger dan steeds te moeten gaan checken. :)

Nou, je tijd is al bijna gekomen! Nog maar een paar nachtjes slapen! :43: De zenuwen beginnen nu wel al een beetje te komen zeker? Heb je alles al een beetje aan de kant gedaan thuis, dat je nadien lekker op je gemakje kunt gaan herstellen?

Nog veel succes met aftellen!

Liefs, :54:

Ohja, zie net dat je al helemaal klaar bent ervoor, hihi, weer niet goed gekeken. :blush:

Dankjewel voor de tip, dat is wel erg handig=)

Morgen is het dan zover! Ik heb mijn hele huisje van onder tot boven gepoetst en ben er helemaal klaar voor. Ben nog niet echt zenuwachtig,maar dat zal morgenvroeg wel gaan komen. Ik vertrek hier om 07.00, en 09.30 moet ik er zijn!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plaatsje heb ik meer dan voldoende! Ik heb plaatjes van borsten die ik minder mooi vind. En verschillende plaatsje van borsten die ik erg mooi vind! Fijn dat ik weet dat Dr.Plovier me dat gaat vragen. Ik heb erover nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik dan toch ga voor iets kleiner en natuurlijker. Maar goed, het moet wel een mooie c-cup worden!

Nou, ik ga nu nog maar even eten, want vanaf 00.00 moet ik nuchter zijn natuurlijk. Ik laat morgenavond(als het gaat?!) weten hoe het gegaan is en als dat niet lukt in één van de komende dagen!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Megan,

Spannend!!!! :1bouncingboobs:

Ik word 24 augustus geholpen bij beaucare..!!

Dus ben zeer benieuwt naar jou resultaat straks... :blush:

Ik wens je alvast heel veel succes!!

Ohja, nog een vraagje.. Waarom gaan dr.plovier bij jou voor anatomisch?? Dacht dat ze altijd ronde gebruikten...

Liefs.. x :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Megan, veel succes morgen!!! Ik denk aan je! Normaal had ik morgen ook een afspraak maar dit ging niet met m'n werk...Daarom dus binnen 2 weken. Ben benieuwd naar je verslagje, doe het goed morgen! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi megan,

onwijs veel succes morgen,gaat helemaal goed komen.

doe plovier maar de groeten van zijn laatste patiente voor hun vakantie.

denk aan je .de eerste week is het moeilijkste.

liefs beccie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Megan,

Veel succes voor morgen!!! :1bouncingboobs: Hoop dat je nog een beetje kunt slapen vannacht, geniet nog even van je favoriete slaaphouding! Zie uit naar je verslagje als je er klaar voor bent!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, lief dat jullie zo meeleven =)

De operatie is goed gegaan. Vond Dr.Plovier super aardig! Hij heeft 350cc geplaatst.

Ik plaats later een uitgebreider verslag want typen gaat moeilijk.

Ik moet zeggen dat ik toch wel erg veel pijn heb. Maar goed, dat hoort erbij.

Mijn boobies heb ik uiteraard nog niet gezien, maar toen ik bijkwam uit narcose was het eerste wat ik zei: hmm zijn ze niet te klein?

Maar Plovier verzekerde me dat het toch echt een c was en ik ze in het echt moet zien ipv met een bh aan. Daar ga ik dan maar vanuit.

Ik zal later een uitgebreider verslagje typen als ik me beter voel en over 2 dagen als de bh even uit mag plaats ik de voor foto's en de foto's van 2 dagen PO.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.