Ga naar inhoud

morena23 : 23 oktober 2014 : Dr. Cromheecke : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb ik ook! Rechts is wat harder en lijkt "nepper" en zit wat hoger. Links zacht en mooie natuurlijke borst ook wat groter. Ben nu zelf 13 weken po.

Hou je ons even op de hoogte als je na de pc gaat ;)

Hier exact hetzelfde verhaal. 10,5 week PO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vraag ik me ook af lies hier ook dual plane trouwens ;)

Zou t mis komen omdat je rechterspier gewoon wat strakker is en dus je borst omhoog houd voor de rechtshandige dan? Waardoor die hoger en strakker blijft? Rechterborst is ook wat gevoeliger dan links hierzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@saté, nou dat idee kan k gelijk doorbreken haha, want bij mij is t mijn linkerborst en ik ben rechts... Stom hè, ik weet t niet, misschien wel gewoon niet op gelijke hoogte geplaatst?

Mijn arts zei dat het kwam doordat mijn pocket iets te klein was en hij daardoor niet goed kon zakken. Dus hij heeft mijn pocket iets ruimer gemaakt aan de onderkant, ze zitten nu wel meer op gelijke hoogte, maar heb nog steeds meer bolling boven ipv onder zoals bij me rechter. Dus ja dan weet ik het ook niet haha.

Voel jij bij je rechterborst de spier meer soort van drukken ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook en had gister mijn 3 maanden controle. Mijn arts zei dat t komt omdat de een sneller geneest dan de ander. In mijn geval is dat links die sneller geneest. En rechts minder snel.

Na die 6 weken zijn je borsten nog niet volledig genezen hè. Je mag wel wat meer maar pas na 6 tot 12 maande is het helemaal genezen en zou het helemaal goed voelen.. zei mn arts haha

Groetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apart lovestits, wij hebben dezelde arts toch?? Drs Koeijers? Hij heeft mijn correctie na mijn 3 maanden controle gedaan... Maar mss is het bij jou wel minder als bij mij hoor, dat kan natuurlijk en dat het bij jou wel vanzelf goed komt! Heb jij foto's? Mag k je anders ff toevoegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh apart inderdaad. Ja bij mij voelt rechts nog apart. je ziet zo op het oog geen verschil maar ik voel het wel. Hij gaf mij het advies beetje te gaan masseren ( deed ie overigens voor hoe hard ik mocht knijpen en dat was best hard haha. Heb nog weinig gevoel in die borst maar dat voelde ik wel)

Ik maak me verder niet heel druk erom en ook al ben ik pas kort po, ik weet nu al dat ik ga wisselen haha.

Heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.