Ga naar inhoud

morena23 : 23 oktober 2014 : Dr. Cromheecke : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik kan niet geloven barb ik besef t nog niet! Vandaag heb ik drukke schema!

Begin zo ff met schone kleren in de kast doen.. & ff huis met een doekje afnemen.

Moet in de middag naar een werk afspraak en naar de kapper pfff.. En dan avond m'n laatste werkdag tot 11 uur. Ga tussendoor ff m'n tas inpakken en die van me kindje want die gaat avonds logeren.

Voorgeschreven medicijnen (je weet nooit)

Mijn reserve bh

Mijn zorgverzekering pas

Een joggingbroek

Sokken

Slippers

Elastische hemd

En een vest!

Vaseline voor m'n lippen

Body olie (na de operatie)

Nog wat??

Gisteren slechte nacht gehad! Was bij een feestje lang gezeten nou lang zoiezo

2 uurtjes. Kreeg enorme pijn in me knie in de avond! Ik wou maar niet paracetamol want wil t liefst niks gebruiken. Maar ik kon niet slapen teveeeeeel pijn. Dus moest wel 1 helaas want was 4 uur Snachts wakker van de pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het zo ver!!!

Ben je er klaar voor?

Veel succes!!!

Ruitje ik besef t nog niet ... Heel raar!

Ik denk pas in de avond ..

Maja ik ben er klaar voor ben klaar met mn jarenlange AAA

TRUITJES en blousen die me niet mooi staan omdat ik geen tieten heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet geloven barb ik besef t nog niet! Vandaag heb ik drukke schema!

Begin zo ff met schone kleren in de kast doen.. & ff huis met een doekje afnemen.

Moet in de middag naar een werk afspraak en naar de kapper pfff.. En dan avond m'n laatste werkdag tot 11 uur. Ga tussendoor ff m'n tas inpakken en die van me kindje want die gaat avonds logeren.

Voorgeschreven medicijnen (je weet nooit)

Mijn reserve bh

Mijn zorgverzekering pas

Een joggingbroek

Sokken

Slippers

Elastische hemd

En een vest!

Vaseline voor m'n lippen

Body olie (na de operatie)

Nog wat??

Gisteren slechte nacht gehad! Was bij een feestje lang gezeten nou lang zoiezo

2 uurtjes. Kreeg enorme pijn in me knie in de avond! Ik wou maar niet paracetamol want wil t liefst niks gebruiken. Maar ik kon niet slapen teveeeeeel pijn. Dus moest wel 1 helaas want was 4 uur Snachts wakker van de pijn.

Herkenbaar...:-)

Dat ongeloof heb ik ook...ik weet dat ik ze morgen ga hebben,maar het komt niet helemaal door,haha...

Zooo jij hebt ook nog wel wat te doen vandaag...en nog gaan werken straks...tgoh weet je,zo vliegt je dag wel om in no time he...:-)

Één paracetamolletje zal wel geen kwaad kunnen he,beter is niets maar je moet niet onnodig gaan pijn lijden he...

Voor in je koffertje,nog wat cola voor na je operatie,helpt je suikerspiegel en heb al gehoord wat zoute chips of crackers...

En een hoofdkussen voor in de auto...gaat een rit from hell worden denk ik...hobbeldebobbel...

Aaaaaggghh bijna zover....bijna....hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer echt te slapen maar gaan allemaal signalen naar m'n hersens .. En heb z'n honger opeens pffff .. Nu vind k t wel eng.. Heb opeens reuze honger ik ga nu wel slapen want ik hou t zo niet langer vol haha.. Scces meid. 2morrow our day 2 shine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt!

Het gaat wel kan zelf nie opstaan van bed en deuren openmaken etc.

Ben benieuwd als m'n kind zo komt hoe k met d'r om moet gaan.

Opzich is de pijn te doen als je niet beweegt hHaha

Loop trouwens nog krom. Ik denk omdat m'n huid dan strekt als ik recht opsta,

Had haast geen borsten dus doet pijn (zogenaamde gemaakte borstplooi).

Verder zien er mooi uit. Ik had zelf wat groter verwacht maar dit was t maximale tot nu toen

Ze zijn mooi van vorm en omdat ze dual plane zijn verwacht ik dat ze later nog iets groter worden. En ik had zelf inni minni spleet tijdens borstvoeding nu is het toch wat groter hij zei kon nie kleiner maar het is vandaag geopereerd wie weet als de tieten eruit komen dat de spleet ook mooier word.

Verder gaat t goed bedankt voor de steun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Wie heeft dit ook? Is dit normaal?

Lijkt mij beter dat allebei erg kunnen bewegen dan alleen maar 1.

De ene die erg kan bewegen is ook wat zachter.

In februari heb ik afspraak om dat ff te bespreken zit me toch beetje dwars.

De ene die beweegt die moet ik beetje dus omhoog doen zodat volume komt

Zodat die als de ander lijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we zeggen. De ene die beweegt lijkt meer op een natuurlijke borst dan de ander die lijkt meer op een neppe. Zoveel verschil is t trouwens niet. Maar zodat je een idee bij hebt. Dus laten we zeggen de neppe ziet er mooier strakker uit.

Genoeg info .. ? Meiden bekend er mee? Gr!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Morena, ik ken er niets van , heb me net ook laten opereren , maar ik denk dat de kant die soepeler is de kant van het hart is ?

Sowieso, je bent nog geen 3 maand P.O , maar vraag het toch maar zo vlug mogelijk aan jouw P.C

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi

ik heb dit denk ik ook??

rechts voelt helemaal goed aan! links voelt zwaar en soms bewegelijk

ook met het plat liggen als ik naar bed ga is het de borst die ik voel drukken ofzoiets.. moeilijk te beschrijven

ik denk zelf dat mijn ene borst sneller is genezen als de andere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.