Ga naar inhoud

morena23 : 23 oktober 2014 : Dr. Cromheecke : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Ik woon in Nederland.

Ben 21 jaar en heb een dochtertje.

Graag in de toekomst zou ik meer kinderen willen.

(Misschien over 1,5 jaar, hoelang duurt het voordat je trouwens zwanger mag worden na een BV?)

Ik heb ene kant geen zin om te wachten want met zulke borsten lopen ben ik echt zat. Al sinds 11 jaar merkte ik dat

ik vast geen borsten zou gaan hebben.

Ik heb nooit echt borsten gehad. AA dus.

Heb wel borstvoeding gegeven dus nu lijken mijn tepels ook wat ingezakt.

Ik heb altijd BH's van H&M gedragen 70A maar padded.

Het paste me niet echt maja moet wat aan! En de beugels doen hartstikke pijn soms.

Heel ongemakkelijk. Momenteel doe ik een strapless topje aan en dan een BH overheen.

Ik heb 2 ingeplande consulten: Bergman & De Meyere!

2 juli en 16 juli. Ben benieuwd wat ze me gaan aanraden.

Ik ben 1.68m en 48 kg .. iemand ook rond die categorie? zodat ik kan zien hoe de borsten zijn gebleven.

Alvast bedankt Meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee ik zal wel even hier reageren dan kan je zien als ik antwoord. Ik heb ronde mentor protheses high profile, 275 cc dual plane geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm ja bij de kliniek waar ik ben geweest werd over anatomische eigelijk niet gesproken. Daarnaast is het met dual plane ook niet echt nodig. dual plane betekent half onder en half voor de spier. aan de bovenkant onder de borstspier waardoor je geen randen gaat zien. Daarnaast is rond ook goedkoper maar dat telt het minste mee. Rond is ook het zachtst en anatomisch het stugst. Als je bij mijn 5e week PO kijkt zie je ook dat mijne vrij goed in een natuurlijk vorm zijn wat dus met rond echt wel mogelijk is met een dun postuur.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Wat goed dat je al 2 consulten heb gepland. Het is heel verstandig om meerdere consulten te doen en te horen wat de pc voor advies geven. Hier op het forum is genoeg info te vinden. Ik ben zelf geopereerd door dr de Meyeren. Hele goede en fijne arts. Als je zelf weinig weefsel heb dan denk ik dat de Meyere je anatomisch zal adviseren met een hele dunne rand. Hij is voorstander voor het plaatsen voor de spier.

Heel veel leesplezier op het forum en succes met je consulten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi hoi!

Wat spannend voor je! :) Ik ben zelf 52 kg (althans, voor de bv haha) en ben 166 lang. Ik heb 325cc mentor protheses gekregen, moderate plus, en kom hiermee uit op een hele volle c, meestal d cup! Al moet ik zeggen als je zegt dat het een kleine c is, iedereen het ook gelooft. Ik weet dus niet of je een mooie b cup wil die eruit ziet als een b of ook daadwerkelijk een b is? Dit is wel iets om eventueel op te letten. Op mijn profielfoto zie je ook hoe het er ongeveer uitziet (deze foto staat ook groter in de galerij die je kunt zien als we vriendjes zijn).

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Meiden!

Ik wil graag een BV ondergaan omdat ik sinds jong geen borsten heb gehad.

En na borstvoeding is er echt niks van overgebleven.

Ik ben al eerder op consult gegaan bij Dr. De Meyere in juli 2014.

Maar ik wou toen een normale B cup (zeer natuurlijk). Hij gaf me het

advies: Natrelle 510mx 220-245cc voor borstspier. Hij zei zal een kleine B worden.

Ik ben bang dat ik het te klein zal vinden!

Nu wil ik mooie volle B, laten we zeggen ik neem als voorbeeld mijn Borstenforum

vriendinnetje Maris (zij heeft groter). Het mag ietsiepitsie kleiner maar hoeft niet.

Het zal zeker dual plane worden .. pff beetje bang voor de pijn .. maarja alles voor beauty.

Natuurlijk moet ik ook eerst horen van de PC's als het wel mogelijk is.

Ik ben heel benieuwd, kan niet wachten tot 13 augustus bij Bergman Clinics en

29 augustus bij Dr. De Meyere.

Ik heb wel besloten dat ik bij Dr. De Meyere wil opereren maar natuurlijk wil ik eerst 2 adviezen.

Dus 29 augustus krijg ik een operatiedatum, liefst begin (3) november!

Knuffels,

(Trouwens ik wil zo graag dat het BV goed word uitgevoerd dat ik telkens totaal 720 km voor rij, en speciaal in een hotel verblijft om bij Dr. De Meyere te komen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Je zou altijd kunnen vragen bij Demeyere om een plaatsing achter de spier omdat je graag een ronde prothese zou willen? Misschien dat je dan meer in de richting komt van wat je zou willen?

Echter, de style 510 geeft ook vaak hele mooie borsten :) Staar je daarbij niet blind op het aantal cc, want deze hebben extra high projection! Ze geven meer projectie dan andere implantaten met hetzelfde aantal cc :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Je zou altijd kunnen vragen bij Demeyere om een plaatsing achter de spier omdat je graag een ronde prothese zou willen? Misschien dat je dan meer in de richting komt van wat je zou willen?

Echter, de style 510 geeft ook vaak hele mooie borsten :) Staar je daarbij niet blind op het aantal cc, want deze hebben extra high projection! Ze geven meer projectie dan andere implantaten met hetzelfde aantal cc :)

Succes!!

xx BB

Hey BB,

Maar ik heb gemerkt dat 510 een beetje platte begin heeft plus beetje natuurlijk hangerig. En als ik zoals van Maris zie, zijn ze mooi staand en ook genoeg bolling in t begin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waar, daarom dat ik aangeef dat je aan hem zou kunnen vragen voor rond achter de spier :)

xx BB

Ja, ik ga zeker vragen. Helaas bij de eerste consult wist ik nog niet precies wat ik wil .. dus voor niks beetje daar gegaan. Maar nu wel en een vriendin van mij gaat daar opereren en ik had gebeld kijken als hij misschien daarna ff 15 min ofzo voor me heeft om mijn keuze te veranderen en weer kijken wat mogelijk is zodat we een operatie datum kunnen inplannen. Ik vind alleen jammer dat je niet contant kan betalen. Volgens mij zei hij operaties tot 2.000 wel. Weet jij misschien wat ronde zouden kosten? Trouwens als je opstaat dan zijn ze ook druppelvormig. (de ronde implantaten) Ik ben heel dun zoals je aan mn informatie ziet dus ik ben opzich bang voor ronde, maar bij Maris staan ze beeldschoon.. dus maar ff horen wat PC zegt. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden,

Pfff wat een verschillend advies!!!!!!! ...

Ik ben erg blij met advies van Bergman:

315cc FX ! anatomische

Style 410 natrelle

Datum gezet: 6 november!

1e consult zei Dr. de Meyere:

245cc MX voor borstspier style 510 natrelle.

Ik ga voor een herhaal consult bij Dr. De Meyere.

Ik wou eerst graag bij de meyere maar ik heb toch een beter gevoel bij Bergman.

Meiden wat vinden jullie ervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Pfff wat een verschillend advies!!!!!!! ...

Ik ben erg blij met advies van Bergman:

315cc FX ! anatomische

Style 410 natrelle dual plane

Datum gezet: 6 november!

1e consult zei Dr. de Meyere:

245cc MX voor borstspier style 510 natrelle.

Ik ga voor een herhaal consult bij Dr. De Meyere.

Ik wou eerst graag bij de meyere maar ik heb toch een beter gevoel bij Bergman.

Meiden wat vinden jullie ervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Meiden!

Het is bijna tijd! Nog een paar nachtjes slapen ...

Heb net in m'n brievenbus gekeken ....

Ja hoor, ben eerste patiënt .. Om 7:30 moet ik me aanmelden bij de balie.

Oeh oeh dat is best spannend ben wel blij dat ik als eerst aan het beurt ben dan is hij nog frisjes.

Na de operatie plaats ik foto want ik merk dat er weinig meiden zijn met FX.

Ik ben nog van plan om vrijdag een lipoestatic bh te bestellen als reserve BH.

Mijn operatie is trouwens incl. BH maar natuurlijk is het fijn om af te wisselen.

En vrijdag ga ik ook naar apotheek alvast medicijnen in huis halen (heb recept gekregen).

Kriebels beginnen nu echt te komen en ik hoop dat het wel te doen is met hulp van mijn vriend.

We hebben nog een kleintje rond lopen in huis maar daar zorgt hij voor.

Heb een opstapje voor in de keuken en verder als m'n vriend weg is slaap ik maar op de bank want m'n bed is te hoog kan m'n kleintje niet op tillen.

Hopelijk is 6 november een van de mooiste dagen in mijn leven. De dag dat ik me eindelijk een vrouw kan voelen.

Wat werkt betreft ik neem zoiezo 12 dagen vrij. En daarna pak ik het rustig op maar moet helaas wel auto rijden naar m'n werk toe hopelijk is het wel te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn medicijnen opgehaald en heb m'n lipoelastic pi extra new maat S in huis!

Nu nog maar verder aftellen ........ 6 dagen te gaan .. Pff word vroeg opstaan. 6:45 gaan we in de auto dus ik moet 6:15 opstaan. Douchen en aankleden want zet alles 1 dag van tevoren al klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes gewenst! Wat ben jij een slankie trouwens :) Ik ben 10 cm kleiner en 4 kilo zwaarder en ik ben zelf ook niet bepaald dik. Wat is Natrelle FX, is dat anatomisch? Ik wil wel foto's zien, graag zelfs :)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben erg slankie maar gelukkig zie ik er niet ongezond uit ik EET wel hoor hahaha..

Geen anorexia of boulima gedoe ofzo. Ik dacht na een baby hou ik lekker wat kilo's nee hoor alleen 2 kilo wauw is haast niks..

FX is full height extra full projection en is inderdaad anatomisch!

Ja ben zelf ook benieuwd. Heb geprobeerd met waterzakjes maar is niet vergelijkbaar denk ik maar tenminste heb je beetje een beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaaahhh....spannend he....ik loop nu al rond als een kip zonder kop hahahaha....maar zo blij!!!

En we tellen afffff......:-)

Ha , ha , tok, tok, tok, :97: nog even Barb !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag werd ik gebeld door Bergman. Ze gingen ff checken als ik alles nog wel wist operatie tijd etc. En ze zeiden half 8 daar zijn en dan kan ik nog van alles vragen en 8 uur ben ik dan knock out .. Spannend ik verheug me er wel op .. Ben zat van m'n platte borstkast pff onaantrekkelijk . Alleen beetje bang voor de infuus ik hoop dat m'n vriend erbij mag zijn hahaha tijdens infuus zetten voor de rest ben ik niet bang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.