Ga naar inhoud

Regenboogje1 : 16 juli 2014 : Atlas Kliniek : Meise


Aanbevolen berichten

Dag allemaal!

Het heeft een tijdje geduurd eer ik deze beslissing nam, toch wel 3 jaar lang overwogen of ik al dan niet een borstvergroting zou doen.. Een tijdje geleden was ik zo ongelukkig dat ik het heb durven vertellen aan mijn mama. Ze wist dat ik er wel mee zat maar niet dat het zo diep zat bij me. Ik weeg heel weinig, ik probeer er dan alles aan te doen om te verdikken maar helaas lukte dit nooit. Omdat ik heel mager ben heb ik dus ook amper borsten. Ben dus zoooo blij dat ik hierin morgen verandering kan brengen. De stress begint toch wel lichtjes te komen! Ik moet er om half 8 zijn. Spannend!!!!!!

Ze worden geplaatst achter de spier, dus ik heb wel al gelezen dat dit meer pijn zal doen. Heeft er iemand een idee hoelang het duurt eer je terug iets kan doen? Bijvoorbeeld een simpele boodschap of is buiten komen?

Zit met zoveel vragen en kan echt al niet wachten tot morgen!!!! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Spannend zeg! Het komt allemaal goed hoor :D
Ik heb ze ook achter de spier gekregen. Was heel bang voor pijn, maar heb helemaal geen last gehad. De 2de dag had ik wel spierpijn, maar daarna niks meer :)
Ik ging pas na 4 dagen weer naar buiten. Door de narcose was ik nogal moe, maar na dag 4 ging alles weer zoals vanouds :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh spannend!! En alvast succes!!

Buiten komen en simpele boodschappen kan al na een dagje rusten hoor, alleen niks tillen en goed naar je lichaam luisteren.

Waar ga je en wat ga je krijgen?

Ik ga naar de Atlaskliniek in Meise. Ik kom van een hele kleine A naar een Volle B. Wou ook niet dat het supererg opviel en hele grote borsten staan me ook niet met dat ik heel mager ben. Het moet een beetje in proportie blijven he :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend zeg! Het komt allemaal goed hoor :D

Ik heb ze ook achter de spier gekregen. Was heel bang voor pijn, maar heb helemaal geen last gehad. De 2de dag had ik wel spierpijn, maar daarna niks meer :)

Ik ging pas na 4 dagen weer naar buiten. Door de narcose was ik nogal moe, maar na dag 4 ging alles weer zoals vanouds :)

Wow Jolien! Als ik kijk naar je profiel heb ik precies net dezelfde situatie! Fijn om het zo te kunnen volgen! Ben blij dat alles goed gaat nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes!

Hier is het morgen ook zover, de zenuwen beginnen toch ook wel te komen...

Ik moet er om 8uur zijn.

Geoetjes

Veel succes!

Hier is het morgen ook zover, de zenuwen beginnen toch ook wel te komen...

Ik moet er om 8uur zijn.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow Jolien! Als ik kijk naar je profiel heb ik precies net dezelfde situatie! Fijn om het zo te kunnen volgen! Ben blij dat alles goed gaat nu!

Echt? Oh wat fijn dat je dan iets hebt om te kunnen vergelijken :D Hoeveel CC krijg jij? :)

Ja alles gaat goed hoor :D het is me heel erg meegevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke meid! :) Dat gaat dan vast erg mooi worden! X
Het is nu 4 weken geleden.
Last heb ik niet meer, maar ik probeer m'n armen zo laag mogelijk te houden i.v.m. het kapsel dat zich nog aan het vormen is rond de prothese :)
Daar ben ik erg voorzichtig mee, haha. Verder voel ik alleen m'n rechterborst spier een heel klein beetje als ik veel heb gedaan, of zoals nu een tijdje achter de computer zit.
Maar na een week ben je alles weer vergeten meid! En dan kun je al gaan beginnen met genieten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er vanaf. Fjoew. Moest wel even wachten eer ik naar huis kon.

Voelde me de hele tijd draaien als ik van in het bed wou rechtop zitten.

Toen kwam er een hele lieve verpleger me helpen. Hij nam een speciale houding aan

En hup daar stond ik ineens recht. Rit naar huis was dik oke. Direct gerust op bed wat.

Naar toilet gaan was heel moeilijk, doet altijd pijn als ik eruit moet. Mijn mama moet me altijd eruit helpen. Vandaag al ietsje beter. Had ook veel pijn aan mijn rug deze nacht.

Lig ook wel de hele tijd neer want techtstaan doet pijn. Toch vandaag een beetje proberen oo een stoel te zitten nadat ik naar het toilet ga. Ben benieuwd naar dag 3 morgen. Maar zooooooooo HAPPYYYYYYYYYY

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Regenboogje het is ook niet niks, best heftig allemaal! Maar mooi dat t goed is gegaan en je blij bent. Pak je rust en de pijnstilling;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel spannend allemaal!! Heel veel sterkte! Valt allemaal erg mij ...te tijd gaat snel en de pijn ben je ook snel weer vergeten....ik ben vandaag 6 weken po.....voorbij gevlogen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi regenboogje,

Hoenisbhet met jou nu? Ik heb wel veel pijn maar ok kan niet tegen tramadol, gisteren alles ondergekotst bahbah. Kheb ook mega rugpjjn! Vandaag gaan de drains eeuit ben benieuwd hoe het dn gaat. Welke pijnstillers heb jij?

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag al wat beter dan gisteren. Heb een andere manier gevobden om recht te geraken. Veel handiger en minder pijnlijk. Vandaag toch zeker 1uurtje beneden gezeten en wat gestapt in huis. Heb naar de doter gebeld want de meducatie valt me veel te zwaar. Sinds gisteren ligt echt alles op mijn maag. Ik nam antibiotica, ibuprofen of buprofen(kan niet ditect op de naam komen) en dan dafalgan tussendoor. De dokter zgt dat ik best stop met alles rn enkel doorga met dafalgan. Zo een opluchting. Die pillen hebben vanmirgen een hele voormiddag op mijn maag geleden. Kon er precies elk moment uitkomen. Ik ga afwachten als het echt niet gaat zonder begin iknmet 1 van de 2 weer.

Wat ik wel heb is nu zo last van gerommel in mijn linkerborst. Zo het gevoel dat je honger hebt en je maag draait zo lichtjes, wel zo een gevoel in mijn ene borst. Precies allemaal kleine korreltjez die 5 seconden ronddraaien. Iemand een idee wat dit is? ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 5 dagen po. Ik draag nu losse jumpsuits omdat dit makkelijk is om aan

en uit te doen. Ik vroeg me af wanneer jullie tshirten beginnen dragen.

Ik ben nu heeeeel stijf momenteel en niet in staat om mijn armen naar boven te brengen.

Ik had ook heel vaak gelezen dat je de eerste weken je armen niet boven je schouders mag brengen, maar die beweging moet je toch eenmaal maken om een tshirt aan te doen.

Vandaar deze vraag want ik weet het niet zo goed...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is duidelijk per pc anders.

Mijn pc zegt lekker in beweging houden dus ik kan gewoon alles dragen en ook makkelijk m'n haar wassen en in een knotje doen enzo...

Topjes en jurkjes kan je eventueel nog via je heupen aantrekken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan hemdjes enzo vanaf onder aan doen en als je wat minder stijf bent lukken shirtjes ook wel hoor! Ik dacht eerst ook dat dat nooit zou lukken maar het gaat eigenlijk best makkelijk. Neem liever wel iets lossere en niet gelijk je strakste outfit want dat gaat niet al te soepel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.