Ga naar inhoud

Regenboogje1 : 16 juli 2014 : Atlas Kliniek : Meise


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ging na 2 weken weer tshirts dragen, geen strakke deed gewoom mn armen door de mouwen en dan naar voren buigen en hoofd erdoor, ellebogen aan mn lijf gehouden zodat ik ze niet omhoog kon doen, ging prima. Heb me pas na 6 weken aan strakke dingen gewaagd die over het hoofd moeten, dat is soms met uitkleden nog een hele worsteling haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag nog veel mijn pyama en vestjes, maar dat is nu te warm haha. Verder draag ik nu als ik naar buiten ga van die blousjes zonder mouwen en dan idd wat meer loszittende. Durf me ook nog niet zo goed aan tshirts enzo te wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest de eerste week echt opletten, maar bij de controle gaf mijn pc al aan dat als ik iets uit een wat hoger kastje mocht pakken dat best mocht, zolang ik het maar niet de hele tijd deed. Ik draag nu nog niet mijn strakste shirts, maar verder kon ik me na 1,5 week al best redelijk aankleden! En inderdaad.. armen door hempje of shirt en dan je hoofd bukken en erdoorheen! En als een hempje via je heupen kan dan gewoon doen, is een stuk prettiger :) zeker met uitdoen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey!

Hoelang wrijven jullie je littekens in? Ik moet nu van mijn dokter beginnen met smeren..

De eerste minuut gazt dit goed, maar nadien als,mijn zalf op begint te geraken voel ik heel goed het litteken. Dat vind ik best een eng gevoel en dan hou ik er snel mee op.

Klinkt misschien belachelijk, maar dat litteken voelt best wel hard en raar aan... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amandelolie, Bodylotion met vitamine E en oliën, Tretinoine crème.. Dat wissel ik een beetje af.

Maakt in principe niet zoveel uit geloof ik, zolang het maar goed vet en verzorgend is. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Aah oef dus geen 10 minutenlang ofzo? Dat zei mijn dokter, maar na 5 minuten doen mijn armen er ook al pijn van. Maar had schrik als ik het minder lang zou doen dat ze dan niet mooi zouden genezen :) ben wat gerustgesteld. Dacht a's ik dit elke dag 10 minuten moest doen....

Jah, ik zie me al gaan hey 10 minuten lang.. Logisch dat je lamme armen krijgt. Ik denk dat het goed is om het vet te houden, maar verder ook niet al teveel aan te zitten. Het litteken moet wel de gelegenheid krijgen om te genezen. Ik denk niet dat je het in moet smeren totdat alle creme is geabsorbeerd. Trekt er vanzelf in ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand ervaring met Jacob Hooy vitamine E huidolie ( van de tuinen) ? Zo te lezen is die goed.

Bio oil wat Nicole schreef lijkt me ook wel iets, maar volgens mij is dat vergelijkbaar.

Ben zelf niet zo van de creme's enzo... dus wil iets '' normaals' en waar niet zoveel geur aan zit.

Het enige wat ik eigenlijks lekker vind ruiken is rituals.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand ervaring met Jacob Hooy vitamine E huidolie ( van de tuinen) ? Zo te lezen is die goed.

Bio oil wat Nicole schreef lijkt me ook wel iets, maar volgens mij is dat vergelijkbaar.

Ben zelf niet zo van de creme's enzo... dus wil iets '' normaals' en waar niet zoveel geur aan zit.

Het enige wat ik eigenlijks lekker vind ruiken is rituals.

Als je iets wilt waar weinig geur aan zit zou ik geen bio oil kopen, dat heeft een soort kruidengeur waar je maar net van moet houden, haha. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik smeer der ff biodermal litteken creme op en klaar....

ga echt niet zitten masseren ofzo.. en trouwens me littekens zijn zonder dat masseren helemaal niet dik geworden.. trouwens ik voel gewoon me prothese als ik me littekens insmeer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Hebben jullie een idee tot wanneer je borsten zakken? Ik ben nu bijna 4 weken PO.

Ik heb wel het gevoel dat ze al zijn gezakt, maar nog niet zoals ik wou...

Ze staan namelijk nog vrij hoog. Ik was vandaag een bh gaan passen en de mevrouw van de winkel vroeg

'is er iets veranderd ten opzichte van de vorige cup'... Dat is dus net wat ik wou vermijden, dat mensen doorhebben dat ik dit heb laten doen. Ik hou er dan ook niet van dat ze mijn hokje binnenkomen als ik pas, maar deze deed het dus wel.. Natuurlijk zie je dat als ik in een bh sta.

Daarom deze vraag of ze nog veel gaan zakken. Ik had graag wat reacties van dames die al zeker 1 maand of langer PO zijn :) want nu lijkt het wel alsof ze eruitfloepen uit mijn beha. Ze staan echt nog hoog, hehe :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Oh maar vier weken is nog maar erg kort! Vooral als je van een kleine maat komt. Mijn pc zei dat het wel zes maanden tot een jaar kan duren voordat ze helemaal op hun plek zitten.

Sowieso moet je zes weken je sportbh dragen en heeft dat passen weinig zin, ookal is dat natuurlijk wel heeeell leuk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Regenboogje,

Dat 'hoog' zitten van de borsten is iets dat ik ook wil vermijden, zoals je zegt, vreemden moeten niet op het eerste zicht kunnen zeggen dat je fake boobs hebt.

Ik zie veel foto's met van die hoge borsten in de galerij, maar die zijn altijd zo vlak na de operatie, zou graag eens foto's zien van mensen die al langer fake boobies hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zakken van de protheses heeft tijd nodig, zoals Jennifer al zei duurt dit best wel een tijdje. Je huid en spieren moeten zich aanpassen aan de nieuwe inhoud en dit is niet 1,2,3 gebeurt. Maak je dus geen zorgen, je zal merken dat er de komende maanden nog veel gaat veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zakken de borsten altijd veel? Ook als ze int begin niet heel hoog zitten? Iemsnd ervaring mee, plaatsing voor de borstspier?

Ja goede vraag.. ik ben nu pas 3.5 week po maar eigenlijk vind ik mn borsten door dr band al voldoende gezakt en heb dual plane.. wil niet dat ze nog lager komen omdat ik juist volume aan de bovenkant wilde. . Als ze nog lager gaan ben ik bang dat ik straks weer richting mn voorsituatie ga hoewel dat natuurlijk niet kan maar zo vpelt het wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu bijna 6 weken PO. Ik vroeg me af wanneer je een bad mag nemen?

Meestal nam ik een douche, maar ik kan enorm genieten van een lekker badje.

Ik vroeg me af rond welke periode je een bad mag nemen, kan me voorstellen dat het niet zo goed is voor de littekens met die hete damp.

Daarmee dat ik dit topic eens opstart om te horen van wanneer jullie terug een bad namen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.