Ga naar inhoud

Regenboogje1 : 16 juli 2014 : Atlas Kliniek : Meise


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Als je littekens goed zijn genezen en dus ook de korstjes weg zijn moet het geen probleem zijn om even in bad te gaan. Als de korsten weg zijn weet je zeker dat alles netjes dicht is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dit verschilt echt per persoon. Bij de een zie je na 6 weken al bijna niets meer, terwijl bij de ander ze na een jaar nog heel zichtbaar zijn. Ik denk dat je littekens na 1/2 jaar wel 'uitgerijpt' zijn en je het uiteindelijke resultaat ziet. :)

Ik ben 8 maanden PO en bij mij zijn ze ook nog erg zichtbaar vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

duurt minimaal een jaar voor je littekens uitgerijpt zijn, zelfs tot 2 jaar! De eerste 3 maanden worden ze bij de meesten eerst roder en paarser, en daarna begint het verblekingsproces. En per litteken kan het ook zelfs per centimeter verschillen! Ik ben in maart geopereerd aan een volledige lowerbody lift (litteken loopt helemaal rondom me heen onderrug onderbuik.. sommige stukjes zie je echt bijna totaal geen litteken, sommige stukjes nog roder en dikker. Komt goed weet ik uit ervaring. Als je dikkere stukken hebt wat erop komt te liggen dan is je litteken hypertrofisch (teveel aanmaak weefsel).

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
7 minuten geleden zei best_boobie:

Ze is al vanaf januari dit jaar, niet meer online geweest, maar misschien dat je geluk hebt, als ze een melding in haar email krijgt :)

Ja zag ik maar wie niet waagt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.