Ga naar inhoud

Joliendewinne : juni 2014 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ik ben nu 2 weken post op,ik heb mijn borsten laten vergroten in de beclinic,en dokter plovier dacht dat 450 cc dual plane het best bij mij zou passen.ik ben zeer te spreken over de kliniek en nazorg,ze zien er goed uit ook,maar ze zijn wat aan de grote kant :s Nu,ik zou er wel aan kunnen wennen,maar mijn vriend vindt ze veel te groot,en hoewel hij mij veel helpt,heb ik dus het gevoel dat hij mij niet aantrekkelijk meer vindt,en dat hij anders doet tegen mij. Heeft hier iemand ervaring mee? Komt dit nog goed?ik begin er spijt van te hebben dat ik ze heb laten vergroten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat je vriend er niet heel blij mee is, maar het belangrijkste is natuurlijk wat jij zelf er van vind ;)

Je ben nog kort po dus je boobs zullen nog wat veranderen. De grote moet je even aan wennen, maar dat gebeurd meestal wel snel. Geef hem nog even wat tijd om er aan te wennen.

Probeer te genieten van je nieuwe aanwinsten meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het voor hem een kwestie van wennen is

Alles is nu ook nog opgezwollen Keihard Vol met vocht

Zo ziet hij alles nu! Hy kijkt er anders naar dan dat jij dat doet

Jij moet er zelf nog aan wennen mop, heb alsjeblieft geen spijt(!!!!!!)

Wees alsjeblieft trots, hij is straks ook weer helemaal trots op je, wedden;-)

Hij baalt er vast gewoon van dat je nu als een plank in bed ligt hahaha

Wacht maar tot je weer helemaal hersteld bent

Grapje meisje, Maak je niet te druk Alles komt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 2 weken post op,ik heb mijn borsten laten vergroten in de beclinic,en dokter plovier dacht dat 450 cc dual plane het best bij mij zou passen.ik ben zeer te spreken over de kliniek en nazorg,ze zien er goed uit ook,maar ze zijn wat aan de grote kant :s Nu,ik zou er wel aan kunnen wennen,maar mijn vriend vindt ze veel te groot,en hoewel hij mij veel helpt,heb ik dus het gevoel dat hij mij niet aantrekkelijk meer vindt,en dat hij anders doet tegen mij. Heeft hier iemand ervaring mee? Komt dit nog goed?ik begin er spijt van te hebben dat ik ze heb laten vergroten :(

Ik ben nu 2 weken post op,ik heb mijn borsten laten vergroten in de beclinic,en dokter plovier dacht dat 450 cc dual plane het best bij mij zou passen.ik ben zeer te spreken over de kliniek en nazorg,ze zien er goed uit ook,maar ze zijn wat aan de grote kant :s Nu,ik zou er wel aan kunnen wennen,maar mijn vriend vindt ze veel te groot,en hoewel hij mij veel helpt,heb ik dus het gevoel dat hij mij niet aantrekkelijk meer vindt,en dat hij anders doet tegen mij. Heeft hier iemand ervaring mee? Komt dit nog goed?ik begin er spijt van te hebben dat ik ze heb laten vergroten :(

Is je vriend niet gewoon bang dat je nu meer mannelijk aandacht krijgt? Praat er eens met hem over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even naar je foto gekeken. Volgens mij komt hhet wel goed met je vriend, het is prachtig geworden, hij heeft ineens een andere vriendin, das wennen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij moet er gewoon even aan wennen! had die van mij na mn eerste bv ook..

wedde dat hij over 3maanden echt niet meer terug wil!

nu is het ook nog wat gespannen en gezwollen als dat weg is ziet het er allemaal heel anders uit, en dan gaat hij het echt wel mooi vinden hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey,

niet teveel zorgen maken .. de eerste 3 weken vond men vriend ze ook echt niet mooi. Ik werd er zelf ook best verdrietig van toen, en heb hem dat toen ook gezegd. Hij deed toen zen best om mee een beetje gelukkiger te zijn voor me en ondertussen vindt hij ze helemaal toppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das idd wennen! En vind hij ze niet mooi das erg kwetsend dan, wat als je hem ontmoet had met hangende boobs tot je buik, dat zie je niet van te voren als je iemand ontmoet.

dus bull shit hoe hij reageert, meid ze zijn vast prachtig, en boobs neem je voor jezelf en niet voor je vent. Hij draait vast bij hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jolien,

Jammer om te horen! Vooral nu is het echt fijn om te horen dat je er goed uitziet.
Mijn vriend was in het begin ook vrij afstandelijk, maar dit was vooral omdat ie bang was om me pijn te doen, wilde er ook niet aankomen.

Ik zou het gewoon wat tijd geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

een update :)

mijn vriend doet alweer wat beter tegen mij, al wat liever en meer aandacht,maaaaaarrrr

hij vind mijn borsten nog steeds veel te groot :s en dus niet zo mooi, nu we volgende week vrijdag naar tenerife gaan, en hij ze dus veel meer zal zien (bikini)

tegen dan 4 weken post op en mag de martelband en sportbeha uit, hoop ik dus dat hij bijdraait,het is ook zo beu dat hij er nog niet echt met mag spelen he,

ahja,tijd zal raad brengen zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even je foto's bekeken,prachtig gewoon!

dank je :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

J ahier nog eentje...

Het heeft echt een flink aantal weekjes geduurd voor hij er aan gewend was...

Hij was er ook heel eerlijk en open in.

Ik heb geen grote borsten man...

Maar nou komt ie...nu 1 jaar po en meneer zit er de hele dag aan!

Hoor nooit meer wat zijn ze groot..

Ook vond hij het idd eng om mij kwijt te raken aan een ander..

grotendeels kwam uit jaloersie...

Misschien die van jou ook?

Ik moet nu de strijd weer aangaan want ik ga voor een wissel,

wil minimaal een keer zo groot.

Ach ik zal het ditmaal ook wel winnen :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.