Ga naar inhoud

CelineCarper : 1 september 2014 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey booby ik denk dat jij daarmee op een grotere maat gaat uitkomen, maar een mooie grote D kwa zicht.

alleen maar beter hihi

want je hoort hier zoveel meiden die zeggen dat ze met 350 al op een E zijn gekomen(wat mij dikke bullshit lijkt vanuit een A maargoed)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk zelf dat het in beha een E word als ik het pas met zakjes rijst.

Maar voor het zicht lijkt dat inderdaad wel op een D. Ik heb vandaag ook gebeld met de kliniek, heb toch gekozen voor de 475cc omdat ik echt bang ben dat 525 te groot en nep word.

Ook nagedacht om voor 400cc te gaan, deze heb ik wel gepast, was ik heel tevreden over maar ze mochten nog wel iets voller van me ;)

Ik reken zelf 150cc. Per cupmaat. Dus 450 is er nodig bij mij voor een D cup

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk zelf dat het in beha een E word als ik het pas met zakjes rijst.

Maar voor het zicht lijkt dat inderdaad wel op een D. Ik heb vandaag ook gebeld met de kliniek, heb toch gekozen voor de 475cc omdat ik echt bang ben dat 525 te groot en nep word.

Ook nagedacht om voor 400cc te gaan, deze heb ik wel gepast, was ik heel tevreden over maar ze mochten nog wel iets voller van me ;)

Ik reken zelf 150cc. Per cupmaat. Dus 450 is er nodig bij mij voor een D cup

Ik denk dat dat wel een mooie maat zal worden!!

Ik draag nu een sport bh maat 80C maar alles moet nog zakken enzo natuurlijk

dat was met 30 cc HP achter de spier..

maar het pakt bij iedereen zo anders uit..

moet ook in verhoudeing zijn met je lichaam natuurlijk

want met die 80c die ik nu heb, is dat echt groot voor mijn lichaam

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey meiden,

Op 1 september word ik geopereerd door Dhr. Roosenburg in Amstelveen.

De eerste keer dat ik daar op consult kwam was het redelijk duidelijk en hij stelde 275 cc voor.

Ik was daarna naar een andere PC gegaan in Beverwijk. Deze stelde 375 cc voor en dat vind ik eigenlijk toch wel mooier dan 275 cc.

Ik heb later toch besloten het in Amstelveen te laten doen en heb toen de afspraak ingepland alleen dan wel met een extra consult omdat ik groter wou.

De afspraak van 1 september had ik toen al gemaakt.

Toen ik daar aan kwam was het heel chaotisch en druk en alles liep 2 uur uit. Na lang wachten was ik eindelijk aan de beurt en zij dat ik wat groter wou. In het document stond 300 cc, wat dus niet was besproken en hij wou niet groter gaan dan 325 cc. dus dat krijg ik ook nu.

Ik liep toen langs de balie om te vragen of de afspraak er goed in stond en ik als eerste was want ik heb namelijk een latex allergie en daarom moet ik als eerste geholpen worden. Bleek mijn hele afspraak er helemaal niet meer in te staan! Maar ze zij dat het geen probleem was om het alsnog op 1 september te doen, en ik ook als eerste geholpen zou kunnen worden. Het voelde toch nog niet helemaal goed dus ik belde vandaag om te vragen of de afspraak er wel goed in stond sta ik ineens als 3e! En ik moest maandag terug bellen want er is niemand aanwezig die over de planning gaat. Ik ben hier door helemaal gestrest en voel me echt niet serieus genomen, het gaat wel om mijn lichaam dan wil je toch dat alles duidelijk is!! Straks gaan ze de verkeerde implantaten bestellen ofzo... Heeft iemand ervaring met kliniek Amstelveen via Diana Gabriels???? Groetjes, Celine

Link naar reactie
Delen op andere sites

via diana vind ik ook alles een rommeltje!!!

Ik maak nu elke afspraak met de kliniek zelf, niks meer via diana!

En dat gaat tot nu toe goed.....

Hoor zo veel klachten over haar...jammer want ze verdient ze genoeg aan al die

vrouwen, zou je toch denken dat ze er ook wat voor zou doen?! Nou niet dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Als je gevoel niet goed is, niet doen!! Heb zelf ook een hekel aan deze onduidelijkheden of "kleine vergissingen". Je wilt toch graag met een gerust hart de operatie in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 20 jaar geleden al eens geweest bij diana, toen heette ze nog Verwey.

Ze was eigenaresse van een sportschool in Rotterdam zevenkamp. Je kon toen ook bij haar op consult, gewoon in de sportschool. Consult was vrijblijvend en later kreeg ik een rekening! Nare smaak van overgehouden.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het geld al over gemaakt en de afspraak staat al, ik heb met moeite 2 weken vrij weten te krijgen op dat moment van me werk dus ben er echt naar aan het toe leven maar voelt idd echt niet goed dit!! Ik ga maandag nog een keer bellen en als het dan nog niet goed is hoop ik nog terug te kunnen want hou helemaal niet van onduidelijkheden

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zelf ga ook via Diana naar de kliniek in Amstelveen woensdag.

Tot nu toe is bij mij alles vrij duidelijk gegaan, maar ja ze hebben het ontzettend druk en dat is te merken.

De data die met diana doorgenomen was kon niet toen ik op consult was in de kliniek , het is toen een week verplaatst.

vervolgens kreeg ik gister bericht dat het een dag eerder was wat:S...stressss dat ging dus niet want me vriend en ik hadden alles al gepland.

Ik direct opgebeld, en toen heeft ze alsnog geregeld dat het gewoon woensdag kan.

Wat moet ik er van zeggen haha ik heb een goed gevoel over de mensen, dat het soms chaotische overkomt etc heeft denk ik veel te maken met het feit dat ze het enorm druk hebben.

Een ander kliniek zoals velthuis enz heeft dat idd beter gereld..maar anderzijds denk ik ja daar betaal je ook weer voor.(extra stukje service bedoel ik dan he)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf ook in amstelveen geholpen en via diana daar gekomen

het klopt het is er chaotisch en moet vaak wat langer wachten.

Ik vond het ook vervelend dat ik pas zo laat de definitieve tijd door kreeg van

mijn operatie. Maar alles is goed gegaan ze zijn allemaal wel erg vriendelijk

en ik had een heel goed gevoel bij mijn arts dat vond ik toch wel belangrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook geopereerd in Amstelveen maar heb gekozen om het via aesthetic beauty clinic te laten doen ipv diana ivm de vervelende recensies. Via aesthetic zijn de goedkoopste protheses ook €2600, alleen staat aesthetic in Veldhoven beter aangeschreven vind ik. Sommige pc's die via diana werken, doen het werk ook via aesthetic. Tevens is bij hen het consult ook vrijblijvend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, op 1 september ben ik geopereerd in Amstelveen door dkr. Roosenburg 325 cc high profile. De eerste dag voelde ik me heel duizelig en ben ik 2x flauwgevallen (denk door de narcose) en 2 dagen plat op bed gelegen vanwege de duizeligheid en pijn. (Mocht alleen 2 paracetamol slikken om de 3 uur) en de 3e dag voelde ik me wat beter dus ik ging naar beneden toe en daar op de bank liggen en kreeg toen ineens helse pijn:( kon helemaal niet meer opstaan of naar de wc en schreeuwde het uit van de pijn, terwijl ik normaal best wel een hoge pijngrens heb. Toen heeft mijn moeder de kliniek opgebeld en gevraagd of ze iets sterkers mocht geven en toen vroeg die arts: wilt u u dochter drogeren? Normale mensen doen het alleen met paracetamol. Dus ik zij intereseert me niet ik wil nu van die pijn af, dus mijn moeder ging snel naar de apotheek toe om een sterkere pijnstiller te halen, en toen ik dat had ingenomen zakte eindelijk na een half uur de pijn een beetje weg. Werd er wel heel duizelig van maar alles beter dan die vreselijke pijn. Nu vandaag voel ik me een stuk beter en heb gelukkig niet zon erge pijn meer als gister dus leef nu alleen nog op paracetamol. En stel dat ik weer die pijn krijg dan kan ik altijd weer die extra sterke pijnstiller nemen. Ben veel aan het slapen en soms

Word ik wakker om te eten of wat pijnstillers in te nemen. Bij mij is het best wel heftig dus...ken ook meiden die na 1 dag alweer vanalles deden maar bij mij is dat dus niet het geval..... Hoe verliep het bij jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook minstens een week best wel heftige pijn gehad en mocht om de 6 uur 1000mg paracetamol nemen. Merkte dat dat wel een beetje hielp maar ik leefde echt naar het moment dat ik weer nieuwe pijnstillers mocht nemen.

Let je wel op dat die pijnstillers die je hebt je herstel niet tegenwerken? Ik zou het toch even met je pc bespreken voordat je jezelf andere medicijnen dan voorgeschreven gaat geven.

De pijn kan best nog wel even aanhouden, die rustig aan dan voel je je met een weekje waarschijnlijk wel wat beter. Sterkte X

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste 5 dagen waren bij mij ook echt wel pijnlijk ..

Vind het alleen raar dat je alleen paracetamol mag slikken ..ik heb zelf ook naproxen en tramadol meegekregen ..ik ben dat sinds dag 6 af gaan bouwen .

Zit nu op dag 8!

Ik denk dat je best wat meer pijn stilling kan nemen hoor als je weer extreem veel pijn krijgt.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Jeetje wat heftig meid!

Ik ben ook 1 sept voorzien van nieuwe boobs en slik om de 4 uur medicijnen.

4 keer per dag 1000 Mg paracetamol per x

3 keer per dag 600 Mg ibuprofen

Eerste 3 avonden ook antibiotica tablet erbij. ( bovenstaande als recept meegekregen van de kliniek )

Ik zou t echt niet trekken met minder, merk goed als ik mijn nieuwe shot nodig heb;)

Veel groene thee drinken helpt voor het afdrijven van de afvalstoffen.

Veel sterkte en toch een goed herstel gewenst'.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid je heb een operatie gehad en dat moet je niet onderschatten. Er zijn meiden die weinig tot geen pijn hebben, maar er zijn genoeg meiden waarbij dit anders is. Ik kon de eerste dagen ook echt helemaal niks. Ik ben die eerste 3 dagen zo beroerd geweest. Ook ik ben meerdere malen flauwgevallen. Ik nam iedere 6 uur mijn medicijnen. Ik nam ze ook s'nachts. Je lichaam heeft de tijd nodig nodig om te herstellen. Neem je rust en laat je lichaam zijn werk doen. Het gaat helemaal goed komen met jou en je boobies ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, je mag best wat sterkers nemen. Waarschijnlijk heb je Tramadol gekregen van de apotheek. Deze mag je elke 4 uur innemen :) Kan geen kwaad. Maar wel met mate nemen ivm duizeligheid en zo :)

@Watermannetje.. Ibuprofen 600 mag je maar 2 keer per dag nemen. 1200 mg per dag ibuprofen is de maximale dosering per dag. Ibuprofen kan maagklachten geven, en is dus niet goed om hier meer dan die 1200 mg van te nemen :)

Pijn na een operatie is heel normaal :) De een heeft er langer last van dan de ander, en ik vind niet dat je dan maar pijn moet lijden.. (belachelijke reactie van zo een arts.. )

Een goed herstel gewenst :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook zeker de 1e 3 dgn pijn en kon niet wachten tot mijn volgende lading pillen! De 1e dag was paracetamol , nog iets wat ik niet meer weet en maagbeschermer niet genoeg en was ik blij als ik weer mocht nemen. Normaal heb ik ook een hoge pijngrens maar had het ook echt zwaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best boobie, op mijn doosje van de Nederlandse apotheek staat 3x dag.1 tablet 600 Mg.

Maar kzal proberen t te minderen, altijd beter. :)

Hm... Oké... Ik vind het erg veel.. Heb het nog ff opgezocht en er staat idd dat je evt tot 1600 mg mag gaan, maar van 1800 heb ik nog nooit gehoord...

Sowieso is ibuprofen niet het beste medicijn na een operatie omdat het een nabloeding kan bevorderen.

Maar goed. Er zijn enkele klinieken die het toch voorschrijven helaas.

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.