Ga naar inhoud

CelineCarper : 1 september 2014 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Ik word 1 september dan eindelijk geopereerd, alleen moest ik doorgeven aan de chirurg of ik het litteken bij de oksel of onder de borst wou hebben. Ik heb zelf geen idee wat natuurlijk is en beter. Kunnen jullie mij adviseren? Ik krijg 275 cc high profile van mentor met de dual plane techniek. Ik heb geen idee of dit genoeg is want ik heb nu 75 A en wil naar een D toe. Wat is jullie ervaring hier mee? Groetjes, Celine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

De meeste hier hebben het litteken onder de borst. Dit doen de meeste chirurgen omdat ze je zo makkelijk kunnen 'open' leggen en de prothese goed kunnen plaatsen. Het litteken komt in de borstplooi en zou je niet moeten zien wanneer alles eenmaal is genezen.

In de oksel kan ook, dan wordt het wat meer proppen en is het voor de chirurg iets moeilijker om de prothese helemaal recht op zijn plek te krijgen.

Heb je al aan je pc gevraagd wat zijn voorkeur heeft of welke methode hij het meest toepast? Voor die zou ik dan persoonlijk kiezen. Voor allebei de methodes valt iets te zeggen, bij de ene heb je sowieso een kleiner litteken. Ik denk dat door de oksel moeilijker wordt hoe groter de prothese is en jij krijgt een redelijk kleine prothese.

Kijk even rond op dit forum, ik weet dat pearll onder de oksel heeft gekregen, anders moet je haar even een berichtje sturen hoe ze dat heeft ervaren! Voor de rest is het denk meer persoonlijke voorkeur dan dat het echt iets uitmaakt anders zou je pc het waarschijnlijk niet allebei aanbieden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis,

ik heb 300CC via mn oksel gekregen, vandaag 9 weken en de meeste mensen zien ze al niet meer zitten, ja tenzij ik echt met mn armen omhoog sta 'heeee kijk mijn littekens' ze trekken mooi weg.

eerste paar weken vond ik het onpraktisch omdat ik mn armen niet goed omhoog kon doen, wat eigenlijk juist heel goed is voor je herstel haha, maar ik kan nu alles weer.

k smeer ze 2x per dag in met bio oil en het geneest prachtig! niemand die ziet dat ik wat aan mn tetten heb laten doen haha!

als je nog iets wilt weten moet je het maar vragen meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Pearl:) Ik zag toevallig dat je je borsten hebt laten doen door Dokter Roosenburg via Diana en ik hij gaat mijn borsten ook doen:) Ik denk dat ik dan toch de litteken onder de oksel laat plaatsen als het niet erg opvalt. Ik zag staan dat jij 300 cc had laten plaatsen en nu een grote C hebt alleen ik wou graag een D. Ik vraag me dus wel af of dit groot genoeg is en of het misschien gewoon niet mooi bij mij zal staan als ze nog groter worden. Heb jij fotos hier staan van je borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis,

Roosenburg is echt een kunstenaar als zeg ik het zelf hahahaha!

als je me toevoegt kan je mn fotootjes zien zal er vnaaf ff nieuwe opgooien van mn sneeen hahah!

ik heb een grote C kleineD maaar ik was echt plat plat plat voor mn operatie en ik heb ze achter de spier allemaal factoren die meespelen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden:) Ik word 1 september geopereerd door Dokter roosenburg bij via Diana Grabiels. Ik wil graag een D en heb nu een 75 A. Hij zij omdat ik zo smal ben dat dat bij mij het natuurlijkst zal staan alleen eigenlijk twijfel ik of dit niet te klein is.... Wat is jullie ervaring hier mee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben ook erg smal van boven (1.59 cm en 52kg). Ik heb 275 cc mentor round moderate plus profile.

Ik had een 70a en denk uit te komen op een C.

Ik denk eerlijk gezegd dat het niet groter dan dat zal worden (misschien zelfs kleiner).

Krijg je dual plane dan valt er namelijk ook nog wat weg achter de spier.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je daar geen D mee kan krijgen, misschien als bh maat, maar het zal veel kleiner ogen dan dat.

Dus als je echt op het oog een D wilt, dan zal ik toch zeker wel een stukje groter gaan!

Ik heb 600cc en mijne ogen vind ik zelf als een D/E..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Ik denk ook niet dat je dat red met 275 Cc.

Zelf had ik 75B en heb 2 wkn terug een operatie gehad (400 Cc) Vriendin van mij werkt bij de Hunkemöller en had ze vandaag gezien en zij denkt dat ik hiermee BH maat 75E krijg. Op z'n minst een D.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Xx Cher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel smal. 1.52. En 45 kilo. Had een A . Ik heb een maand geleden 290 cc gekregen. Dualplane en anatomisch. Ik denk nu een grote B of kleine C ....ligt ook aan of je 70 of 75 neemt.....270 lijkt me wat klein voor een D...maar moet wel zeggen dat ik nog niet naar een lingerie winkel geweest ben.

Grts. Cubje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi.... ik had nar mijn zwangerschap een hangende lege B met 290 cc monobloc en had daarmee een grote D..... ligt er denk ik aan hoe je ze laat plaatsen

succes x

Hoi Yess89,

Hoe heb jij ze laten plaatsen dan?

Ik heb ze onder de spier, anatomisch. Is erg natuurllijk geworden.... Worden ze kleiner achter de spier?

Grts. Cubje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Ik weet het bijna zeker dat je niet op een D uit kom , ik heb 350cc hp dual plane en kom uit op een D/E & het oogt als een B/C had ook een 75A xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hy C,

275 om op een D uit te komen lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk. Uitzonderingen daar gelaten want je hoort het hier soms wel...

Ik wordt pas 11 augustus geopereerd en wil graag op een volle C uitkomen (op het oog ) waarschijnlijk zal ik dan bh maat C/D gaan dragen.

Ik heb nu AA

Mijn Pc adviseerde 335cc maar liever 375 (ivm brede borst)

Ik krijg natrelle Medium height Full projection Dual plane

verschil in projectie en hoogte tussen de 335cc en de 375cc is nihil behalve de breedte dat verschilt geloof ik 5mm

Ik zou inderdaad nog een x een afspraak maken en aangeven dat je toch wel graag wat groter wil ;)

Succes met de aanloop naar nieuwe borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het ook een beetje verschilt per postuur, heb zelf 300cc en kom van een kleine a cup. 4 weken po en eindelijk een bh gaan passen, sommige bh's maat D zaten top en sommige paste ik niet omdat mijn borsten dan breder is dan de cups dus grotere gepast. Maar mijn boobs lijken echt absoluut geen D , mocht ik willen haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat je daarmee op een D uitkomt hoor.. Ik heb 325cc dual plane mentor protheses en kom ook van 75A af. Heb stiekem al bh's gepast (ben bijna 2 weken po), maar ik kom hiermee op een ruime c, kleine d uit, afhankelijk van het merk... Met nog minder cc verwacht ik met dezelfde voorsituatie dus niet dat je ook op die D uit gaat komen. Daarbij ziet het er echt niet uit als een D hoor!! Want heel veel mensen valt het niet eens op dat ze eigenlijk tussen C en D inzitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.