Ga naar inhoud

CelineCarper : 1 september 2014 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Hm... Oké... Ik vind het erg veel.. Heb het nog ff opgezocht en er staat idd dat je evt tot 1600 mg mag gaan, maar van 1800 heb ik nog nooit gehoord...

Sowieso is ibuprofen niet het beste medicijn na een operatie omdat het een nabloeding kan bevorderen.

Maar goed. Er zijn enkele klinieken die het toch voorschrijven helaas.

Xx BB

Thanks voor je reactie!

Ik heb er gisteren maar 2 genomen na jou post, en vandaag zonder proberen.

Ik nam aan dat een Ndl. Apotheek toch voorschriften aanhield die hier toegestaan zijn maar zoals ik t dan begrijp is dit niet het geval, jammer en ga dit zeker teruggeven bij de apotheek.

Echter de wk. Kliniek had het idd. Zo voorgeschreven maar heb daar natuurlijk ook zelf verantwoording in( hoewel ik daar op dat moment niet bij nagedacht heb)

Anyway Thanks voor je toelichting.

Afgelopen nacht zonder pijnstilling gedaan, jeeeehaaa!

Céline hoest met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, ik heb vorige week een borstvergroting gehad en ze zijn nu nog opgezet en blauw. Ik heb 325 cc high profile gekregen en vind ze nu qua grote mooi. Kom uit op een 75D ongeveer. Ik sprak gister een vrouw die een borstvergroting had laten doen en ze zij dat toen ze het net had laten doen haar borsten heel groot waren en daarna begonnen te slinken. Nu na 20 jaar komt ze uit op een B en zijn ze niet echt groot. (Van mij mag het wel wat groter dan dat) Nou is mijn vraag dus: Wat is jullie ervaring na de borstvergroting hoe erg ze gaan slinken, kan je dan ineens weer 2 cupmaten kleiner gaan?

Groetjes, Celine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Celine,

Ze mogen wel iets minder worden, maar geen 2 maten.

Na 20 jaar is het tijd om de implantaten te vervangen, zeker omdat ze nog de vloeibare siliconen heeft.

Als ik jou was zou ik haar adviseren, een mri te laten maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Hey meiden, ik heb vorige week een borstvergroting gehad en ze zijn nu nog opgezet en blauw. Ik heb 325 cc high profile gekregen en vind ze nu qua grote mooi. Kom uit op een 75D ongeveer. Ik sprak gister een vrouw die een borstvergroting had laten doen en ze zij dat toen ze het net had laten doen haar borsten heel groot waren en daarna begonnen te slinken. Nu na 20 jaar komt ze uit op een B en zijn ze niet echt groot. (Van mij mag het wel wat groter dan dat) Nou is mijn vraag dus: Wat is jullie ervaring na de borstvergroting hoe erg ze gaan slinken, kan je dan ineens weer 2 cupmaten kleiner gaan?

Groetjes, Celine

Die van mij zijn alleen maar groter geworden sinds de operatie, ben nu 4 weken en 3 dagen po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin is het allemaal nog gezwollen en als die zwelling wegtrekt, denk je misschien even dat ze kleiner worden...Maar daarna veranderen ze weer. Misschien dat er op langere termijn ook een verschil is met op of onder de spier? Op de spier gaat op den duur meer hangen en onder de spier blijft langer op zijn plek door de borstspier....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vreemd dat je het 'moest doen' met pcm alleen.. en 2 om de 3 uur is veel te veel voor pcm want dat zou betekenen dat je per dag 16 pcm slikt xD en 8 is de max...

Bij mij deed het vooral de eerste 4 dagen erg zeer heb toen pcm om de 6 uur geslikt en tramadol maar even want kon er niet tegen (constant spugen)

Goed herstel!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen paracetamol? Het is niet de bedoeling dat je veel pijn hebt na een operatie.

minder pijn is een beter herstel. Dat zeggen de dokters altijd tegen mij.

ik slikte als ik het goed heb tramadol en paracetamol samen. Door de narcose was ik ook een paar dagen heel duizelig en het heeft een aantal weken geduurd dat ik me echt "lekkerder" voelde.

Fijn om te lezen dat je zo snel bent opgeknapt.

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wornsdag een borstlift gehad met ronde 300cc prothesen achter de spier en ik had het juist allemaal veel erger verwacht, ik heb sinds woensdagmiddag eigenlijk al niks meer gehad tegen de pijn. Gek dat dat zo erg van persoon tot persoon verschilt! Sterkte ermee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

ik zelf heb 9 september een borstvergroting plus lift gehad en heb ook nog steeds helse pijn.. vraag me ook echt af wanneer het minder gaat worden.

Neem om de 4 uur 2 paracetamols en 2x per dag meloxicam deze heb ik voorgeschreven gekregen van de pc.

Ik wil juist slapen maar zit nu nog recht op in bed te slapen, en ik wil zo graag liggen ondanks 4 kussens ter ondersteuning van mijn rug.

De wonden doen niet echt zo'n pijn ,( al heb ik het gevoel alsof mn prothesen eruit willen springen aan de zijkanten) tis meer rugpijn en het lijkt of mijn borstkast zwaar gekneust is.

Achterover op de bank zitten lukt niet , zit voorover gebogen heel de dag...ben echt moe.

Ik slaap gemiddeld 4/5 uur per nacht. En overdag durf ik mijn bed niet in te gaan want kan door de pijn niet zelf omhoog komen.

Heb in februari een operatie gehad aan mn blaas, darmen en heb een bm verwijdering gehad hier was ik na 2 dagen zonder pijnstillers.

Maar dit valt mij zo zwaar...

Wil je zeker niet ontmoedigen...en we zullen straks zeggen we hebben het er zeker voor over gehad voor ons mooie borstjes..maar kan ook daar nog niet van genieten eigenlijk.... slaaptekort en gewoonweg te moe.

Komt allemaal goed en iedereen een goed herstel gewenst.

Gr Spyro

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste driemdagen gaat het onwijs zwellen, dan voel je je vreselijk. Dan blijft het zo,dus wen je weer aan die zwelling. De eerste week is echt afzien. Bij mij was kapsel verwijderd...best heftig. Twee weken kon ik niks....de pijn is na de eerste week echt wel een heel eind minder...wie mooi wil zijn......pfff het valt niet mee!

Heel veel succes, ik hoop,dat je snel,weer goed slaapt.ik had ook veel,hazeslaapjes en snachts wakker v pijn en stijfheid.

Nu kan ik nog niet op mn zij na vier weken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht geen ibuprofen slikken vanwege de kans op nabloedingen (zit nu alleen aan de paracetamol 4dd 1000mg, maar had ook een recept voor tramadol en diclofenac, welke ik niet wil slikken). Pijn is dus lastig, soms niet te harden. Nu 3 dagen P.O. en ik heb vooral steken in de zijkanten. Ik slaap ook praktisch niet, steeds een uurtje en dan weer wakker. Héél vermoeiend allemaal... Maar over een paar weken kan ik zeggen dat het t allemaal waard was :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.