Ga naar inhoud

Essie77 : 13 Augustus 2014 : Dr. Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Wow Essie wat is er veel weggehaald! Je had E/F? Waar kom je nu op uit dan?

Ik heb volgende Maand mijn operatie heb ook een hangende E en hoop naar een B te gaan!

Laat je straks als je wat beter bent ook foto's zien? Ben benieuwd!

Succes en sterkte met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb nu "met zwelling" een volle C/kleine D, precies wat de arts had gezegd, en ben daar heel blij mee!!! Nu wel wat meer pijn, dus paracetamolletjes zijn mijn beste vriendjes nu!! Fotos volgen als het lukt ook binnenkort, heb alleen geen "voor" foto gemaakt.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je foto,s ook gezien , mooi hoor Essie ...

Kunstenaars zijn het ...die plastisch chirurgen ...

Heb je in je voor situatie ook erg brede borsten gehad ?

Suvves met je herstel , en geniet van je nieuwe boobs ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank, voorsituatie was inderdaad ook breed en de pc zei al dat dat niet ging veranderen,maar had niet verwacht dat het zoveel gewicht zou schelen!

Wonden beginnen nu wat te "irriteren", het jeukt wat, het steekt wat en de beha zit me in de weg ;) heb nu ook last van mijn rug van het op de rug slapen en ben chaggie volgens mijn hubs....

Ach ja heb een zeurbui vandaag!!! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk slaap ik best goed, ben alleen al " vroeg " wakker en merk dan dat mijn rug zeer doet, dan ga ik er maar uit. Heb zo'n rol onder mijn knieën tijdens het slapen, dat scheelt wel iets!

Oh en nog een handige tip die ik van een verpleegkundige kreeg: maandverband ipv kompressen, is net wat zachter op de huid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik werk zelf in de zorg, en dit is ook wat ik ooit heb geleerd! Gek idee eigenlijk dat ik vorige week om deze tijd onder het mes lag! Kan nog steeds alleen maar zeggen dat het me is meegevallen!! Vanmiddag voor controle naar de verpleegkundige! Om 18 uur moet ik er zijn, ben benieuwd hoe het er onder de straps uitziet. Nu heel erg "geel" van v.d. blauwe plekken die wegtrekken! Ik zal morgen even nieuwe foto's maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou straps zijn eraf en verpleegkundige was superblij met hoe het eruitzag, "prachtig" zei ze letterlijk!! Kon het zelf niet goed zien, dus thuis gelijk even bh uit en kijken, maar wow......alles dicht op het drielandenpuntje links na!!! En dat is ook al bijna dicht..., zal morgen even fotos maken, maar ben er zelf echt trots op!!!

Het verwijderen van de straps viel me ook erg mee, heel klein beetje gevoelig!!!

En ik mag, als het prettig is een beetje op mijn zij!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat alles goed gaat Essie ...

Oh , ik was ook blij dat ik eindelijk weer op mijn zij mocht slapen ...ben namelijk echt geen rugslaper .

In het begin pakte ik een klein kussen erbij als ik op mijn zij sliep ..

Mijn operatie is ondertussen al 22 weken geleden ....

Ben benieuwd naar je nieuwe foto,s ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was de ankermethode, is ook behoorlijk gelift.....,heb nu van de sportbeha een c-cup aan, als het allemaal uitgezakt/uitgewerkt is, was het advies om dan goed te laten opmeten bij een goeie lingeriezaak! Het moeilijkste is om niet te gaan stofzuigen etc....hubby doet het wel,maar nooit goed genoeg ;) zijn vanmiddag even bakkie wezwn doen bij ex-schoonzusje en dat was heel gezellig, maar merk echt dat mijn energie-level laag is....nu dus echt moe en dan ook heel jankerig....maar ach weet hoe het komt en gaat elke dag weer wat beter!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.