Ga naar inhoud

Essie77 : 13 Augustus 2014 : Dr. Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Nou daar ben ik dan..,Essie van 37 jaar en al sinds mijn 16e aan het dubben over wel/geen borstverkleining..,.ik heb een flinke (hangende) E, soms F cup en veel last van nek, schouders en aanverwante onderdelen ;)

Nu eindelijk de stap durven zetten en vanmorgen gesprek gehad met drs de Blecourt bij de Bergman Kliniek in Bilthoven, wat een vriendelijke man! Alles zeer duidelijk uitgelegd en hij verwacht er een volke C, kleine D van te kunnen maken! Das ook wat bij mijn lichaam zou moeten passen en waar ik op gehoopt had!! Daarna bij de assistente, ook al zo lief alles doorgesproken en nu aanstaande maandag naar de anesthesioloog, en wachten op accoord van de zorgverzekering en als alles klopt dan kan ik 13 augustus al geopereerd worden!

Heel spannend!!!!! Hou jullie op de hoogte!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum .

Kunstenaars zijn het ...die plastisch chirurgen ...

Ben zelf van een F naar een B cup gegaan ....wat een verademing .

Ben ook bij Bergman in Bilthoven geopereerd maar dan door Dr Maas .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi essie, ik ben ook door blecourt geopereerd, zou zeggen check mijn verslag even.

Veel succes met het aftellen meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Goed dat je deze stap heb genomen, zeker als je er zo een last van heb.

Met die verzekering zal het vast wel goed komen ;)

Ik zal je titel aan passen en verplaatsen naar operatieverslagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Essie, ik ken dit gevoel!

Daarna zal je zich af vragen waarom heb je zo lang gewacht (het was zo bij me). Het verschil is enorm. Alles wordt beter, geen rugpijn meer en alles past ons goed. Je zal dat zien! :-)

Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi essie, ik ben ook door blecourt geopereerd, zou zeggen check mijn verslag even.

Veel succes met het aftellen meid!

Ik heb je verslag gelezen en je foto's bekeken!!! Erg mooi geworden hoor!!! Ben heel benieuwd naar mijn " nieuwe" boobs!! Ik vind het heel spannend, maar kijk er ook erg naar uit!! Zusje heeft dezelfde cupmaat als ik en twijfelt enorm, maar wacht nu met spanning af hoe het met mij gaat verlopen!! Ik ga proberen jullie hier ook op de hoogte te houden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nu komt het idd echt dichtbij ...

De enige tip die ik je kan geven is je te concentreren op het positieve ...het eindresultaat ...

Zenuwachtig ben ik toen niet geweest ,want ik wilde het zo graag . Het kon me niet snel genoeg gaan .

En ach ..voor je het weet ben je in dromeland en word je ook al weer wakker .

Link naar reactie
Delen op andere sites

NOG 3 NACHTJES SLAPEN!!! vind het heel spannend, maar heb nog géén "last" van de zenuwen!!

Het gaat voor jou nu ook snel hé Dani!!! Zodra ik genoeg bij kennis ben en me goed genoeg voel zal ik even posten hier!!

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou,morgen is het dan zover !!! Ik vind het op dit moment meer spannend als eng en de zenuwen vallen me mee!! Morgen om deze tijd is het achter de rug en ben ik van een "last" verlost!!! Zussie staat om 6.45 op de stoep om me weg te brengen, dus ga lekker op tijd mijn bedje in om, voorlopig voor het laatst heerlijk op mijn zij te slapen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aloha!!!

Effe een kort verslagje!! Om 8 uur OK ingegaan en om 10.10 wakker in de recovery, beetje duf, béétje misselijk en een héél klein beetje pijn! Valt me tot nu toe allemaal 100% mee!!! Er is links 650gram weggehaald en rechts 850 gram!!! Heb voor het eerst in mijn leven een C-cup aan!! Die heb ik vroeger gewoon overgeslagen!!

Groetjes

Essie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Essie ...

Fijn dat alles goed is gegaan ...en jeetje ...is best veel weg gehaald ...

Hoop dat je goed de nacht door komt ...morgen lekker naar huis .

Succes met je herstel ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben inmiddels alweer de halve dag thuis, mocht om 9 uur gisteravond even uit bed om te plassen (véél béter als een po) en heb vannacht redelijk geslapen! Lag helemaal alleen in de refter zoals die zaal genoemd wordt!!! Vanmorgen infuus eruit (was gisterenal afgedopt. Toen lekker wat opfrissen, ontbijtje en ik mocht naar huis!!! Heerlijk om weer thuis te zijn, maar ook wel een beetje eng, vanavond douchen en kompressen eraf halen, maar komt vast goed. Wel wat zwelling nu maar alleen pcm nodig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.