Ga naar inhoud

Lies_Lies : 3 September 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hey hallo,

Ik heb al heel veel meegelezen hier en inmiddels heel veel fijne info rijker :) Maar nu dan toch maar aangemeld. Ik ben "Lies", bijna 31 en denk al zo'n 15 jaar na over een borstvergroting. Ongeveer een maandje geleden ging ik weer eens op zoek naar een bikini, altijd weer een hel met mijn mini A-cupje pff. En nee dan is het niet op zoek naar een mooie bikini, maar eentje die past. Nou wel geteld 1 gevonden en zelfs die was te groot haha. Was het zo zat, denk nou is het genoeg, ik ga nu de bv doorzetten ook, klaar ermee!

Dus zo gezegd zo gedaan, althans eerste stappen gezet. Had eigenlijk 2 weken vakantie, heb in me vakantie een afspraak gemaakt met me baas om het te bespreken en te vragen of ze rekening met me konden houden in de weken erna. Nou dat was helemaal goed, krijg alle steun, me vakantie ingetrokken zodat ik lekker 3 weken vrij kan nemen als het zover is jeeej! Een intake aangevraagd bij Diana.... Ja de 1 is positief over haar en de ander niet ik weet het, voor mij kwam ze over als een super gehaaste tietenverkoper haha. Maar goed, Drs Koeijers was ook in de kliniek in Amstelveen op dat moment, dus ik kon gelijk na haar advies en snel passen met Drs Koeijers op consult. Nou wat een wereld van verschil was dat, wat een rust bij die man, goeie uitleg, antwoorden op me vragen, super goed gevoel bij hem. In tegenstelling tot Diana begreep hij precies wat ik graag wil. Ik wil graag natuurlijke borsten die bij me lichaam passen. Diana adviseerde (zoals volgens mij aan heel veel meiden hier) ronde prothesen 300cc, Koeijers adviseerde anatomische en tussen de 250 en 300 cc. Ik was er zelf al voor de intake en consult eigenlijk al over uit dat ik anatomische wilde, omdat ik dat er natuurlijker uit vind zien.

In principe staat mijn bv gepland op 12 september, whaaaa spannend!!!

Nou vroeg ik aan Koeijers of hij ook drains gebruikte na de operatie, maar dat doet hij niet. Nu vraag ik me dus af waarom ze dat bij de ene kliniek wel doen en bij de andere niet?? Ik heb al veel voor en nadelen van wel en geen drains gelezen, maar of het nou wel of niet echt nodig is kom ik niet uit... Iemand hier misschien die er de redenen van weet?

Verder ben ik super benieuwd naar resultaten van meiden die mijn postuur hebben en dezelfde prothesen hebben laten plaatsen. Ik ben zelf 1.61 en weeg 51 kg, ik krijg mentor anatomisch high profile, dual plane. En dan dus tussen de 250 en 300CC. Iemand hier misschien een beetje hetzelfde gehad?

Kan niet wachten en duurt nog zooooo lang!

Liefs Lies

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

hee meis,

volgens mij krijg je alleen drains als je veel bloed of wondvocht ofzo hebt, want ik had 2 drains, en een vriendin zelfde PC had geen drains.

maakte verder niet uit was alsnog bont en blauw hahah!

maar waarom de ene pc er wel en de andere niet aan doet kan ik je helaas niet vertellen!

gefeliciteerd met je datum en succes met aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je reactie Pearll! Ja indd wat je zegt lees ik ook overal dat het is om het vocht en bloed af te voeren, maar daarom vraag ik me ook af waarom er artsen zijn die het helemaal niet doen... Haha ja bont en blauw ga ik vast ook wel worden! Ik ga sowieso nog een consult met Koeijers aanvragen voor de vragen die ik vergeten ben te stellen (komt ook in 1 keer zoveel info op je af haha)

Jaa dank je, hoop dat de tijd en beetje snel gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je datum ;)

Ik heb aan mij pc de vraag gesteld of ik drains krijg en hij zei dat hij dat doet bij meiden die veel bloed verliezen... hij heeft het met alle operaties maar 2x hoeven doen... Ik heb ze ook niet gehad.. gelukkig.. zou denk ik een beetje panisch worden als en slangetjes aan me tiet zouden zitten :P werd al half gek toen ik dat infuus nog in me arm zag zitten..

sommige vragen kan je ook mailen naar de kliniek? of je woont dichtbij Amstelveen natuurlijk...

succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik zie het eigenlijk maar heel zelden voorbij komen dat meiden wel drains hebben gekregen... En over het algemeen zijn het degene die voor een wissel zijn gegaan die dan drains hebben....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Nies! Ja volgens mij gebruiken ze drains wel meer in ziekenhuizen ook. Maar goed er zal vast een reden voor zijn als Koeijers zegt dat ie dat niet doet, heb verder het volste vertrouwen in hem dus zal wel goedkomen hoop ik haha!

Haha ja slangetje aan me tiet lijkt me ook niks hoor :blink:

Ja woon in de buurt en wil het graag aan Koeijers zelf vragen :)

Fijn! Hoor liever dit, als van iedereen dat het wel echt nodig is haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lies_Lies,

Ik weet niet waarom de ene pc wel drains gebruikt en de andere niet.

De mijne heeft ze wel gebruikt, om het vocht en bloed af te voeren.

Ik heb er zelf weinig last van gehad.

3 dagen heb ik er mee rond gelopen, ik stopte ze gewoon in mijn broekzak van mijn joggingbroek. :)

Na 3 dagen moest ik terug naar de kliniek en hebben ze ze eruit gehaald, dit voelde ik ook niet.

En ik vond het wel fijn want toen werden meteen mijn borsten gecontroleerd en wist ik dat alles goed was.

Ik ben zelf 1.64 en weeg 52 kilo.

Heb 440 cc achter de spier gekregen, anatomisch.

Ben nu bijna 7 weken po en ze zien er heel mooi natuurlijk uit.

Sinds deze week zie ik echt weer mijn eigen borsten terug in de zin van vorm, dus ik ben er erg blij mee!

Van van 70 A naar 70 E gegaan maar het ziet uit als een volle C, kleine D, waar ik ook om gevraagd had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan wel een Bvk gehad , maar de chirurg die me geopereed heeft werkt altijd met drains.

En die mogen er pas uit als je over 24 uur minder dan 20 CC afvloeing hebt .

Ik heb mijn drains een week gehad ...verloor met name uit de rechter borst veel vocht/bloed.

Maar blauwe plekken heb ik niet gehad .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn drains werden er gelukkig uitgehaald toen ik naar huis mocht, moet rr niet aan denken om er 3 dagen mee te lopen hoor brrr.

Een vriendin van mij heeft dr borsten door koeijers laten doen 375 dual plane en ze zijn prachtig! Dus jij hebt dalijk ook een paar mooie memmen!

Succes meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ook een BVK met drains en hoelang ze moeten blijven zitten ligt aan het vocht en bloed verlies. Dit zal dus ook wel verschillen tussen een BVK en een BV misschien dat hij het eerste vocht door ander verband of pleisters opvangt?

Maar het zal vast goed zijn als hij aangeeft het nooit te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik heb ook wel vertrouwen in Drs Koeijers. En heb inderdaad ook veel mooi werk van hem gezien. Woensdagmiddag heb ik nog een consult met hem dus zal het hem nog eens vragen :)

Thanks voor de reacties dames. Is het al september??? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de reacties dames. Is het al september??? :D

Ben bang dat je nog een beetje moet wachten :53: .

Maar ik herken het , liever gisteren dan vandaag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik zie dat je al een datum heb, maar dat je titel nog niet is aangepast.

Ik ga dit gelijk even voor je doen. Is altijd wel leuk en zo kan iedereen het duidelijk zien wanneer jou grote dag is ;)

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gefeliciteerd met je afsrpaak! Ik krijg ook boobs made by Vito op 15 augustus. Ik kan niet wachten!!! 300-350 cc anatomische. Ben 158cm en weeg 62kg. Ik hoop op een volle C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha snap ik kleinBtje! Nee ik ook niet, maar zal toch echt nog euhm, morgen precies 2 maanden moeten wachten! Ja klopt dual plane, ik heb heel weinig eigen weefsel, jij zal er genoeg voor hebben om het op de spier te doen met ik neem aan een "klein btje" ;) Jaa ben ook zo benieuwd!

Dank je wel Lesley81! Oeh spannend, ook al snel! En krijg jij dan dual plane, op de spier of erachter?

Leuk leuk! Ging de tijd maar wat sneller he dames :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Thanks meiden :)

Ik heb ze nu echt, me eigen boobs whaaa!! En vind ze nu al prachtig :D Alles is goed gegaan met de operatie, ik vond het ontzettend spannend natuurlijk, maar toen ik eenmaal klaar was en wakker werd na de operatie vond ik het allemaal reuze meegevallen!! Heb een half uur glunderend in een spiegeltje naar me tieten liggen staren haha! Geweldig zó trots! Ik had weinig pijn, was om 10.45 klaar met de operatie en om 11.30 mocht ik me aankleden en naar huis :) De rest van de dag ging het eigenlijk ook goed, paracetamol, tramadol, heerlijk suf op de bank. Tot 's avonds, toen begon de pijn toch erger te worden, nog wel dragelijk hoor.. Ging rond 22.45 naar bed en om 1.45 werd ik wakker met echt mega veel druk en pijn, dat was geen pretje, me vriend wakker gemaakt, hij heeft me geholpen met alle pijnstillers weer innemen, daarna uiteindelijk weet in slaap gevallen tot 3.45 en toen ging t ietsje beter gelukkig, nou om de 2 uur wakker dus en nu ben ik wel klaar met stijf in bed liggen, tijd om naar beneden te gaan voor n kopje thee :) Hoop wel dat vandaag de pijn op z'n ergst is en morgen minder wordt, maar we zullen zien haha!

Super super trots, eindelijk me eigen boobs!! Ik zal ergens vandaag of morgen even voor en na foto's erop zetten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.