Ga naar inhoud

Lies_Lies : 3 September 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Dank je wel :) Ja als de linker zich net zo gaat vormen als de rechter ben ik superblij:) Het hoeft van mij niet heel groot, ben zoooo blij dat ik eindelijk borsten heb haha!

Ja dat merk je dan gelijk he aan je lichaam als je teveel doet, het is toch een aanslag op je lichaam zo'n operatie.. Ik merk ook dat ik rond 4 uur 's middags echt ff zo'n dip krijg, tijd voor cup a soup haha!

Ja ik zie ook wel wat verschil bij je foto's, maar ze veranderen ook nog elke dag he, misschien als de arts je nou gerust heeft gesteld, het misschien een idee is om ze even een paar dagen te laten en dan na 3 of 4 dagen weer een fotootje te maken, misschien maak je jezelf daar iets minder gek mee ;) Snap je wel heel goed hoor, ik voel dan vooral vaak aan me linkerborst of ie al gezakt voelt haha.

Enne jeuk is goed!!! ja, heel irritant, maar wel een teken dat het geneesd :)

Succes morgen, ik ben benieuwd naar wat je arts zegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

No thnx!!!

Ja als je teveel doet zegt je lichaam gelijk hooo nu niet verder wel lekker als je lichaam er goed op reageerd vind ik dan heb je gewoon een goed uitgangspunt.

Hahaha idd 4 uur cup a soup. Ik heb mn dipje meestal wel wat eerder op de dag maar ja moet er ook om 7 uur smorgens naast staan omdat er 1 naar school toe moet en de jongste is dan meestal al geweest omdat ze dan moet plassen is gerust om 6 uur al en die gaat dan meestal niet meer slapen.

Goed om te lezen dat je zo blij ben met je nieuwe aanwinsten. En idd als ze wat gelijker zijn is het leuker en mooier maar komt goed.

Ik zie hier ook behoorlijk verschil komen links heeft bij mij ook meer moeite met herstellen dan rechts maar komt uiteindelijk wel goed geduld is een schone zaak zeggen ze dan maar ja geduld hebben en opbrengen is een moeilijke zaak ;)

Maar heb net weer wat foto's geplaatst vind het echt gewoon leuk om er foto's van te maken en het goed bij te kunnen houden. En ben gisteren ook door Best Booby best wel gerustgesteld en heb het wel naast me neer kunnen leggen. Ik maak de foto's nog wel maar begin er toch anders naar te kijken na gisteren gewoon om het bij te houden en het leuk vinden om te zien hoe het zich hersteld vooral de linker nu. Denk toch dat die bh strakker zetten wel helpt voel ook wel dat het aan die kan gevoeliger is dan eerst. Dus links zal ook hard bezig zijn nu.

En ja jeuk is idd wel een goed teken maar ook zo mega iri moet zeggen dat het vandaag gelukkig minder was dan de dagen ervoor.

Ja ben ook heel benieuwd naar morgen heb onderhand nog meer zenuwen dan voor de ingreep zelf ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.