Ga naar inhoud

Lies_Lies : 3 September 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja dat had ik ook toen ik ze had hoor was ik daar zo zenuwachtig voor. Opzich tijdens het wachten viel wel mee maar toen ze bezig waren met het infuus en mn bloeddruk sloegen ze ineens in en ja toen voor ik het wist was ik weg en weer wakker en had ik ze.

Gelukkig dat je vriend goed voor je zorgt lkkr laten verwennen ;)

Hier ook een lieve man die de hele week thuis werkt om de kids een beetje te kunnen doen.

Vooral de jongste die is nog hele dagen thuis tot 22 september dan gaat ze naar school.

Een goed herstel toegewenst!! Hoop dat je net zo snel en goed hersteld als wat ik doe.

Ben net al even alleen brood wezen halen en ben vandaag 6 dgn po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heerlijk hoor zo'n man die je helpt scheelt een hoop.

Ja was heerlijk even stukje lopen en naar buiten maar ben al eerder naar buiten geweest maar dit was de 1e keer echt alleen is toch ook wel weer spannend dan.

Maar heb alles gewoon lkkr relaxt aan gedaan dan kom je het verst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja alleen is heel anders idd.

Maar was zondag ook al wezen shoppen voor behang voor de kamer van dochterlief. Die had der behang zo'n 2 jr geleden kapot getrokken en heb een paar maanden geleden gezegt als ze er nou vanaf zou blijven ze rond haar verjaardag nieuw behang zou krijgen. Dus ja belofte maakt schult dus een mooi behangetje uitgekozen voor haar.

Dinsdag zijn we ook ff op dorp geweest had een sport bh extra bij hun gekocht voor mn bv zelfde maat als die ik nu aan heb nou kreeg hem echt niet over mn boobs heen dus maar ff terug gebracht en kreeg zo mn geld terug. zag het al toen ik die van de kliniek erbij hield valt een stuk kleiner.

Dus zit nu te wachten op mn nieuwe bh moet via de post komen vind het een vies idee dat ik hem nu al bijna een week aan heb zonder dat ik hem kan wassen maar ja ff met de hand wassen en dan laten drogen durf ik niet aan. Das te lang zonder na de bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mariette2, Ja hopen dat die bh snel komt dan! Ik had er 2 online besteld in maat S en M, nu de S terug gestuurd en ook aan het wachten op nog een maat M. Is toch wel lekker als je indd ff lekker een schone aan kan.

Ik ga straks een poging wagen om te douchen, durfde het gister nog niet aan.

Dank je wel Esmiralda! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja idd hoop ook dat de nieuwe bh snel komt heb hem helaas nog niet binnen.

Maar ja heb gisteren wel ee nieuwe geshopt bij de hunkemoller foto staat bij het album 1 week po.

Hij is basic maar ben er helemaal blij mee.

Ik ben gisteren lkkr op de fiets even eruit geweest wat was dat heerlijk zeg maar ja ga wel vooruit alsof ik een omaatje ben. Maar wat was het heerlijk zeg ff mezelf kunnen verplaatsen met de fiets.

Is het nog gelukt met het douche? Ik hoop het wel voor je is toch wel ff lkkr om je even goed te kunnen wassen.

Ik ga zo weer ff weg manlief en ik gaan zo een tattoo laten zetten dus ben benieuwd. Heb er wel echt heel veel zin in en dan hoop ik dat ik daarna wel een keer ophou met tattoos dat word mn 4e en misschien ziet het eruit als 5 tattoos. Maar das nog even afwachten hoe we hem gaan laten zetten.

Fijne dag vandaag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey goeiemorgen Mariette!

Wauw ziet er mooi uit die nieuwe bh, mooie decolleté ook zeg, sexy! Zit het ook al een beetje lekker?

Haha ach hoeft ook niet snel op de fiets toch ;) Wel knap dat je dat al kan na een week! Ik zie mezelf dat nog niet doen over een paar dagen, ben al uitgeput als k naar de wc ben geweest haha.

Ja heb een beetje kunnen douchen gister, maar wat onwennig zeg met die gevoelloze maar toch pijnlijke stijve boobies haha!

Aahh leuk een nieuwe tattoo! Gaan jullie er allebei 1 zetten? Heel veel plezier en zie de foto's wel verschijnen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat had ik dus ook met fietsen ach het hoeft niet snel zolang ik maar vooruit kom. En ja heel goed opletten hoe je stuurt en remt ivm je borstspieren maar ging goed. Kon alleen zelf mn fiets niet pakken en wegzetten dus manlief heeft hem gepakt. Als ik mn fiets wil hebben moet ik de garagedeur omhoog duwen en weer naar beneden trekken dus dat nog maar even een paar weken niet ;)

Ja is idd onwennig de 1e keren douche heb het nog steeds wel een beetje hoor. Het voelt toch anders als normaal en zeker met haren wassen is zo'n lekkere positie die je moet aannemen hoofd helemaal schuin en dan kan je eerst de helft wassen dan de andere kant op dan de andere helft lekker gehannes.

Ja we gaan er allebij 1 zetten op de bovenkant pols laten zetten en als de tekst die ik wil er niet in verwerkt kan worden kwa mooiheid laat ik die aan de buitenkant op mn onderarm zetten. Dus vandaar dat ik zei 4 of 5 hahahaha.

Ja foto's post ik wel ff heb ook een hele mooie op mn schouderblad voor mn kids laten zetten en ook hun 1e letters van hun voornamen erin verwerkt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lies_lies,

Zijn zeker mooi geworden hoor de mijne staat tussen de foto's erbij die ik gisteren heb geplaatst.

Ben er helemaal happy mee!!

En de postbode was gisteren laat zag hem lopen en was zo aan het hopen dat hij erbij zou zitten en ja hoor mn nieuwe sport bh zat erbij eindelijk een schone frisse aan.

Nou ga snel weer naar de was toe en dan zo ff naar ikea kijken of we goed matras dekbed en onderlakens kunnen vinden dan kan zijn meegroeibed eindelijk op de grootste stand ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa net gekeken bij je foto's, supermooi :) Nog meer om trots op te zijn hihi! Ah lekker een schone bh aan, hoop dat die van mij morgen komt, ben ook wel aan n schone toe haha.

Veel plezier bij ikea! Enne niet met meer thuis komen dan gepland hè ;)

Dat heb ik altijd bij ikea haha, oh dat is leuk en oh dat is ook leuk hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm we zijn met meer thuis gekomen dan gepland hoor!! Maar ja wel dingen die aan vervanging toe waren meer voor de kids gekocht dan voor ons!!

Voor ons alleen 2 nieuwe lampen in de huiskamer.

Voor de oudste nieuw matras nieuw deken een leuk kleedje voor op de grond en een nieuwe klok.

Voor de jongste een nieuwe lamp en wou hetzelfde kleedje als der broer.

Manlief is nu ff het matras halen en dan zo lkkr uit eten!!!

Ja is echt heerlijk hoor een schone bh!!

Groetjes Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx!!!

We hebben een heerlijk etentje gehad en de kids hebben zich ook perfect gedragen hebben zelfs naast elkaar gezeten met eten!!!

Das echt een wonder bij die 2 we waren verbaasd maar wel fijn als je zo lkkr ontspannen en relaxt met zn allen kan eten.

Nu nog ff wat tv kijken en dan naar bed vanaf morgen alles in mn uppie doen overdag met de kids dus zal ff wennen zijn!!!

Fijne avond!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt helemaal goed mn meissie zit nu nog ff lkkr te relaxe bij de tv en zoonlief is al naar school hij had er weer zin in.

En het scheelt een hoop dat hij alleen naar school gaat en alleen naar huis komt toch wel lkkr.

Voor derest gaat het hier gewoon prima alleen begin ik me een klein beetje zorgen te maken. Mn linkerborst voelt aan de onderkant heel anders en het lijkt wel of de prothese lager zit als bij mn rechterborst :( Dus nu ff volhouden en dan donderdag met mn controle ff checken. Hoop dat het nog omhoog kan herstellen maar ben er bang voor. Op de foto's kan je het ook wel zie dat de linker lager zit dan de rechter en heb al tegen manlief gezegt als dat zo blijft gaan ze het maar gratis herstellen want dat vind ik zonde van mn centen maar ff geduld hebben tot donderdag.

Maak vanavond weer ff wat foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohjee, ja ik zie wel iets verschil in je borsten, maar is dat niet omdat ze apart van elkaar herstellen en de ander misschien nog meer moet zakken? Ik hoop dat ze je gerust kunnen stellen op de controle.. Nog even een paar dagen volhouden!!

Fijn dat alles er thuis gewoon lekker relaxt aan toe gaat :)

Ik heb vandaag eindelijk écht lekker kunnen douchen, haren lekker laten wassen door me vriend, heeeerlijk!

Ik zie je foto's wel verschijnen vanaaf! K ga straks ook wel weer even foto's maken, maar volgens mij is er bij mij nog niet heel veel veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet het niet ga het maar gewoon vragen donderdag!! Hoop idd dat ze me gerust kunnen stellen. Maar denk zelf dat mn rechterborst niet echt meer verder naar beneden kan zakken zit behoorlijk strak al zeg ik het zelf.

Ja is heel goed gegaan zo'n 1e dagje alleen thuis is toch maar weer afwachten met kids die zijn zo lkkr onverspelbaar ;)

Goed zeg dat je nu eindelijk lekker hebt kunnen douche!! En zeker heerlijk dat je vriend je haren even lkkr onderhanden heeft genomen zal wel heerlijk gevoel zijn geweest toen je klaar was!!

Ben benieuwd naar je foto's. En als je de foto's na elkaar kijkt kan je de verschillen goed zien vind ik tenminste.

Zo maar ff wat aan het eten doen manlief is met zoonlief naar de judo dus die zal daarna wel een lkkr bord vol met eten willen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mariette,

Heb een nieuwe foto geplaatst, ben nu 1 week po. Me rechter is al mooi aan het zakken maar me linker lijkt nog vast te zitten haha.. Geduld... Ben benieuwd hoe het over een weekje is :)

Lukt het nog met de kids thuis? Morgen controle voor jou, spannend, ben benieuwd wat de arts zegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lies,

Ze zijn mooi hoor!! Ben je ook tevreden hoe ze zich ontwikkelen kwa vorm en grote?

En idd nog even geduld hebben maar dat is moeilijk heb ik zelf ook al ervaren.

Ja gaat allemaal wel goed hoor vandaag en morgen werkt manlief thuis. Maar is toch wel heel erg lekker dat ik net ff op de bank heb kunnen liggen en ff heb geslapen. Heb gisteren best veel gedaan dus voel dat wel aan mn lichaam niet dat ik pijn heb maar voel wel dat mn lichaam ff moe is.

Ik heb gisteren ook weer nieuwe foto's erop gezet en heb het idee dat nu ik mn bh strakker heb gezet mn linkerborst wat meer omhoog komt (dat de onderkant meer naar boven gaat). Als ik het verschil zie bij 9,10 dgn po en dan die van 11 dgn po zie ik zelf wel verschil of ik moet het me inbeelden maar manlief had ook wel het idee dat het beter ging met de linker. Wel heb ik dat als ik nu buk en weer omhoog kom ik in mn linkerborst een plop voel denk dat daar toch nog een hoop vocht in zit ook als ik kijk naar het verschil kwa grote zie.

Ja morgenochtend voor controle ben er benieuwd en ben blij dat die pleisters eraf mogen. Pffff wat jeuken die en heb ook het idee die jeuk een combi is van de wond met de pleisters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.