Ga naar inhoud

Yess89 : 4 Juli 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik denk dat opheffen niet nodig is....

Stephanie zal inmiddels wel begrijpen dat ze al haar energie nodig heeft, om een nieuw baantje te zoeken na zo'n domme actie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat opheffen niet nodig is....

Stephanie zal inmiddels wel begrijpen dat ze al haar energie nodig heeft, om een nieuw baantje te zoeken na zo'n domme actie.

:dash1: Inderdaad heel dom !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Stephanie, een goede oplossing zou jullie naam kunnen zuiveren! Hoeveel goodwill wil je kweken? Lijkt mij persoonlijk een uitgesproken kans om jullie kliniek goed in het daglicht te zetten...je hoeft m alleen maar te grijpen.... Handel het even slim af zou ik zeggen! Succes!

En ik bedoel dit natuurlijk ten goede van Yess, dat mag duidelijk zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAAAT ?!? :18: :18: :18:

Op hun website straat trouwens letterlijk de volgende tekst: "Onze artsen en medewerkers zijn discreet en hanteren nauwgezet het beroepsgeheim."

Dat zijn zij hun medewerkster van de maand zeker even vergeten te vertellen...

Ik zou het hogerop zoeken (eigenaar/bestuur/maatschap, whatever ze ook hebben) en duidelijk maken dat als een oplossing uitblijft, je genoodzaakt bent juridische stappen te nemen of de publiciteit op te zoeken. Het lijkt mij dat een geheimhoudingsplicht (integraal) onderdeel uitmaakt van de arbeidsovereenkomst van Ms Stephanie.

Succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Jennifer120884

Oh mijn God!! Wat een aanfluiting! Ik vind dit bijzonder amateuristisch van de welness. En inderdaad, discretie is ver te zoeken. Ik was hier absoluut niet mee akkoord gegaan!! Dat is toch het aller eerste wat je met de paplepel wordt ingegoten? Het beroepsgeheim!! Professionaliteit moet ten allertijde gewaarborgd zijn. Super kansloos dit. En dan ook nog even zeggen dat jullie altijd gaan voor "happy patienten". Serieus? Happy? Wat is dat voor een kul? Fouten toegeven en samen naar een oplossing zoeken. Dat is netjes. Op deze manier je naam hoog willen houden werkt alleen maar averechts. Deze meid uit zich op dot forum, omdat ze verdrietig is door de gang van zaken en hier steun vindt. Die ze klaarblijkelijk niet bij jullie vindt (als jullie dan toch mee lezen). Ze is immers maar een nummer en bij jullie worden geen fouten gemaakt. Waar mensen werken, worden fouten gemaakt en het is kundig om deze toe te durven geven. Ik vind haar borsten ook mooi, maar daar gaat het in deze helemaal niet om. Het is een flink bedrag wat wij allemaal neer moeten leggen en dat wordt nog wel eens vergeten lijkt. En dan nog weer eens 4200 betalen voor een inschattingsfout en dan ook nog hier als een kip zonder kop je gelijk komen halen, wat bedenk je jezelf dan??? Amateur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kwalijke en onprofessionele vind ik dan wel,

dat ik helemaal niets terug gehad heb op mijn mail, en schriftelijke aanvraag van huisarts voor mijn dossier 04-09-2014

zonder dit , kan ik weinig tot niets.

dus ook NIET afsluiten met een prettig gevoel, en verder gaan met aanpak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Kun je er niet langs gaan en zeggen dat je je dossier nu op komt halen! Of is het te ver voor jou? Zijn jou gegevens. Kun je ze meteen ff vertellen dat mw. S, hier toch al bijna alle info rond heeft gestrooid en dat je een klacht wil indienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt belachelijk dat je nog steeds niks gehoord heb!!

Met dat dossier aanvragen ben je zelfs al veel langer bezig toch?

Bel je ook nog regelmatig waar de reactie en dossier blijft? Of heb je dat inmiddels al opgegeven....

Heb echt met je te doen!! Echt kwalijk hoe ze met je omgaan in alle opzichten!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jennifer120884

het is ruim 1,5 uur rijden, en ik ben al genoeg tijd hieraan kwijt met mailen en rond bellen,

zit er zelf namelijk doorheen, dus wil dit afgehandeld hebben

Klopt vlietje,

maar toen moest het schriftelijk, op 04-09-2014 schriftelijk aangevraagd met dokters schrift

wacht nu nog !

Bellen, nee ik wil dat alles nu schriftelijk/mail gegaan word, zodat ik alles zwart op wit heb, maar ze vinden het wel welletjes zo

ze geven ook niet eens een reactie terug op het feit dat misschien de verklaring niet goed is, zodat ik dat opnieuw zou kunnen regelen

of dat mijn mail goed aangekomen is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap dat je alles zwart op wit wilt!Heb je bij je mail een leesbevestiging als optie toegevoegd? Zodat je kunt zien of en wanneer ze het gelezen hebben? Anders nogmaals versturen als herinnering (met leesbevestiging)? Indien nodig dit om de dag herhalen? Je hebt dan iig nog meer bewijs dat actie van hun kant uitblijft! Echt zo balen meid, je komt nu geen stap verder. Kan je huisarts misschien nog iets doen betreft je dossier?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat heb ik niet !! niet bij stil gestaan,

vandaag nog gemaild, om te vragen waar me dossier blijft,

en dan ik het wil afsluiten

maar goed, denk dat ik dat maar ga doen ja vlietje ;) z'n leesbevestiging toevoegen en nogmaals sturen morgen,

ik zou het anders ook allemaal niet meer weten,

me huisarts heeft al eens gebeld, en toen moest het schriftelijk, dus bij deze schriftelijk gedaan.....

anders dan morgen nogmaals maar aanvragen ;) en dan aangetekend versturen..... weet ik ook zeker dat het aankomt

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik begrijp dat je erdoorheen zit meid! Maar je mag niet opgeven anders kun je het nooit afsluiten. Gewoon elke dag dezelfde mail sturen. Doe ik ook als ik geen reactie krijg whehe. Tis net harry potter waar elke keer ren uiltje met brief langs komt whahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjonge jonge. Wat zijn die mensen in die kliniek onprofessioneel... Niet eens een ontvangstbevestiging sturen... Of je dossier. Dat is een kwestie van pp de mail zetten of uitprinten, in een envelop en op de post!

Bizar dit! Daar heb ik geen goed woord voor over... Als je kwaliteitsmanager bent van zo een bedrijf en dan zulke belachelijke dingen doet, zó met mensen omgaat, dan heb je een kwaliteit van -0,0...

Rot voor je meid! Zoals hierboven gezegd wordt; gewoon blijven mailen :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yess89,

Heb je verhaal gelezen. Verschrikkelijk hoe ze in de Wellnesskliniek met je omgaan.
De laatste tijd lees ik meer en meer negatieve verhalen over de Wellnesskliniek, doet je wel even nadenken...
Ben zelf ook daar geopereerd. Ben blij dat tot nu toe alles goed verlopen is, maar voor een eventuele heroperatie denk ik toch twee maal na.

Heb je ondertussen nog nieuws?

Groetjes

Nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.