Ga naar inhoud

Yess89 : 4 Juli 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

Eigenlijk echt erg he...dus als welness dwars blijft liggen,heb jij geen poot om op te staan?

Dat kan toch niet kloppen...welness heeft een grove fout begaan niet jij...jij bent de gedupeerde hier...jouw privacy is geschonden om nog maar te zwijgen over het leed dat ze je berokkenen...hier moet wat aan te doen zijn...godverdomme toch!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yess, een aangetekende brief sturen, met ontvangsbevestiging. Hierin uiteen zetten wat er gebeurd is, de klacht, alle data van jou mails of kopietjes van je mails, het voorval op het forum, alles. Ze moeten dan wel reageren.

Met ontvangsbevestiging is iets duurder maar jij weet dan zeker dat ze hem hebben.

Kopieer het hele pakket voor jezelf zodat je weet wat je hebt verzonden.

Idd hier kunnen ze niks weghalen, hoogstens excuus maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nonky, ik ga zo naar het postkantoor, en zal vragen of er een ontvangstbevestiging bij kan, sowieso zit mijn verklaring erbij van de dokter,

en ik zat er indd al aan te denken of ik ALLES er bij zou doen, maar ik denk dat ze het gewoon weggooien.... en weet haast zeker dat de mail gelezen is !

en weghalen hoeven ze ook niet, het leed is al geschiet, maar indd een excuus maakt het al professioneler

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ohhh Yess wat shit dit voor je... wordt je ook nog "te kakken" gezet op een forum waarbij je anoniem je gevoelens deelt. Schandelijk. Ik zou zo boos zijn dat ik hele dagen voor hun deur op de stoep ging staan en iedereen die daar naar binnen wilt gaan aanspreken over je ervaring, en dat ze er echt niet moeten gaan. Gewoon uit machteloosheid.. Dit is geen goeie reclame voor de Welnesskliniek!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ook ik zit hier vol verbazing te lezen!! Ik zou daarheen gaan Yess! En net zo lang blijven staan tot je geholpen wordt! Maak ook even een schermafbeelding van wat hier allemaal gezegd is.. Zo hou je dat als bewijs en ik zou dat gewoon meenemen en om een verklaring eisen! echt bah bah dit kan toch niet :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.