Ga naar inhoud

Yess89 : 4 Juli 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Yess,

Klinkt ook wel logisch wat hij heeft gezegd, maar wat ik niet helemaal begrijp is dat je voordien duidelijk je wens hebt uitgesproken van meer bolling. Dan had hij ditzelfde verhaal toen toch aan je uit kunnen leggen? Want als hij nu zegt dat het nooit zou kunnen dan had je daar toch voordien al van op de hoogte moeten zijn?
Dat je nu pas hoort dat het achter de spier is ipv voor vind ik ook wel een beetje vreemd!

Maar goed, je hebt nu iig duidelijkheid!
Hoop echt dat je je er nu bij neer kan leggen, en het een plekje kan geven en blij kan zijn met je borsten!

Ze zijn prachtig!! En als ik het zo lees vind iedereen ze al mooi en dienen ze ook als voorbeeld voor sommigen :1: Nu jij nog :6:

En met bh heb je de gewenste bolling wel toch?

Wees er trots op en geniet ervan! Ik hoop iig heel erg dat je dat gaat lukken!

Liefs, x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hy yess ik heb je verhaal gevolgd en het is inderdaad wel vreemd dat je dit nu pas allemaal te horen krijgt.

Echter ik vind je borsten nu prachtig en ik denk vele met mij.

Hopelijk ga je na dit verhelderende gesprek de komende tijd heerlijk genieten van je mooie borsten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je je wel eens laten opmeten/adviseren bij een lingeriezaak? Met 72 onderwijdte heb je waarschijnlijk 65-70. Ik kom daar zelf iig op uit, en ik heb een wijdere omtrek. Ze ronden je onderwijdte naar beneden op een vijftal af en dan afhankelijk van het merk trekken ze er nog eens 5 van af. Bh's zitten me veel beter nu. Het was wel wennen aan het strakkere rompdeel. Ik varieer in maat tussen 70E en 65G.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Beste Yess89,

Volgend op onze vele persoonlijke telefoongesprekken en uw berichtjes op dit forum wil ik, als kwaliteitsverantwoordelijke van de Wellness Kliniek, toch graag feedback geven.

U liet een subglandulaire borstvergroting uitvoeren bij dr. Visser op 18 februari 2010 met rechts: 290cc HP en links: 320cc HP. Daarna kreeg u er een kindje bij, waardoor uw borsten weer iets uitzakten.

U was erg tevreden over de vorige behandeling en kwam terug naar de Wellness Kliniek. Op het consult bij dr. Damen, gaf u aan dat u grotere implantaten met de maximale projectie (prothese bolling) wenste. Tijdens dit consult werd in overleg met u bepaald om 485cc XP implantaten te plaatsen, via dezelfde subglandulaire pockets als voorheen.

Subglandulaire pocket wilt zeggen, een pocket achter de borstklier, niet achter de borstspier.

De reden waarom er voor dezelfde pocket gekozen werd, was omdat u reeds borstprothesen achter de klier had zitten en omdat na een zwangerschap de elasticiteit van de huid verandert en de borsten kunnen verslappen. De implantaten subpectoraal plaatsen zou dus zeker geen mooi resultaat geven.

We vinden het heel jammer om te horen dat u niet tevreden bent met het resultaat van uw borstvergroting met 485cc XP implantaten.
Anderzijds doet het ons plezier om te lezen op het borstenforum dat u vele complimentjes over uw borsten krijgt.
Net als de forumbezoekers vindt ook de Medische Raad van de Wellness Kliniek dat u een heel mooi resultaat heeft bereikt heeft.

U koos voor het grootste implantaat van de prijs van de aanbieding, namelijk 485cc XP aan 2595 euro. Een maatje groter zou 4200 euro gekost hebben.

Op het borstenforum geeft u aan dat u graag 800cc XP implantaten wenst. Dokter Damen gaf reeds tijdens uw postoperatief consult aan dat ook bij 800cc XP implantaten, de prothese bolling, die u wenst, slechts tijdelijk zou zijn. Grote implantaten hebben namelijk vaak de neiging om te zakken.

We proberen steeds al onze patiënten tevreden en blij te maken. We behandelen duizenden mensen per jaar, en het lukt ons aardig!

We horen dan ook graag van u via mail of telefoon over uw beslissing.

Zoals u weet, mag u mij altijd telefonisch of via mail contacteren indien u hier nog verdere vragen over hebt.

Stephanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

Niet te geloven!! Wellnesskliniek komt even proberen hier wat recht te trekken???

Sorry hoor, maar dit gaat wel heel ver...

Waar het om gaat is dat er een client ontevreden is, omdat er niet goed geluisterd is naar de wensen! Als een pc niet de wensen van de client kan waarmaken, dan moet die pc van te voren zeggen: 'het spijt me mevrouw, maar ik kan u niet helpen bij het verwezenlijken van uw wensen'... En niet dan maar de grootste prothese die binnen de aanbiedingsprijs valt erin zetten en denken dat het wel goed komt.

Hang onstaat bij iedere vrouw, of je nou wel of geen prothesen hebt als je grote borsten hebt. En of andere meiden de borsten van Yess mooi vinden of niet, doet niet terzake. De client zelf moet tevreden zijn, en dat kan alleen verwezenlijkt worden als er tijdens het consult goed geluisterd is naar de wens van de client. In dit geval is dit dus niet gebeurd!

Verder is het zo dat er wettelijk een bedenktijd vastzit aan een consult. Er moet de client ook de tijd gegeven worden om deze bedenktijd te benutten, en niet druk erachter zetten met het verhaal dat je snel geholpen kunt worden en dat je meteen het contract kunt tekenen en het geld over kunt maken... Mensen zijn hier gevoelig voor in dit soort situaties... Dus de kliniek zou hier rekening mee moeten houden, dat zou een hoop ellende voorkomen!

Dit zijn allemaal dingen die niet naar voren komen in Uw verhaal, Stephanie. Als kwaliteitsfunctionaris zou u dit moeten weten. En dat weet u ook wel, maarja... de visie van de kliniek komt dan weer om de hoek kijken en die moet ook in het verhaaltje passen...

En laten we het eens over de maten hebben van het enige merk prothesen dat jullie gebruiken in de Wellnesskliniek. De Monobloc.

Deze prothesen zijn nogal breed in verhouding met de projectie. Als een client komt met een bepaalde wens, dan kunnen jullie gewoon niet alles verwezenlijken, omdat je nou eenmaal vastzit aan een bepaalde borstbreedte (die bij een wissel natuurlijk wel te verruimen is maar ook niet tot in het uiterste ivm allerlei vervelende complicaties zoals symnastia).

Laten we de maten eens naast elkaar leggen, zodat we duidelijkheid krijgen.

Yess heeft in 2010 laten plaatsen: 290 en 320 cc HP (volgens uw verhaal hierboven) De maten daarvan zijn: 11,5 cm breed met 4,0 cm projectie (hierbij neem ik de 280 cc omdat de 290 niet in mijn catalogus voorkomt van Monobloc, maar misschien dat deze in 2010 er wel nog in stond? In ieder geval zullen de maten niet veel afwijken) en 12,5 cm breed met 4,3 cm projectie.

Nu heeft ze 485 cc.. Die is 12,9 cm breed met 5,9 cm projectie... Dan overgaan naar een 800 cc monobloc lijkt me inderdaad niet te doen, omdat de breedte gigantisch zou toenemen!

Laten we eens kijken naar de mogelijkheden.....

695cc XP Monobloc is 14,5 cm breed met een projectie van 6,2 cm.. Een grotere maat wordt niet vermeld in de catalogus, dus daar zal een meerprijs op zitten. Daarbij is het ook zo, dat als deze prothese geplaatst zou zijn, dat dit wel een erg brede variant zou zijn....

Een 800 cc XHP van Eurosilicone is bijvoorbeeld 13,6 cm breed met een projectie van 7,7 cm. Dat is nogal een verschil! (Ter vergelijking om in gelijke aantal cc te blijven: De 700 cc XHP van eurosilicone is 13,4 cm breed met 7,1 cm projectie)

Deze prothese valt dus zeker onder de mogelijkheden!!

Hoe breder de prothese, subpectoraal geplaatst, bij een iets hangende borst, hoe groter de kans op double bubble... Zeker bij borsten die verslapt zijn door zwangerschap.... Ik neem aan dat dit ook een reden geweest is waarom de pc dit niet heeft willen plaatsen... Er zijn echter genoeg plastisch chirurgen die dit wél kunnen.. De vaardigheden van de plastisch chirurg spelen dus ook een belangrijke rol bij dit soort operaties.....

Conclusie: De wellnesskliniek, ongeacht welke pc, had tegen de client moeten aangeven dat de wens niet bereikt zou worden, en dat de client beter op zoek kon naar een andere kliniek (die met een ander merk siliconen werkt!) Een Eurosilicone 800 cc behoort namelijk zeker tot de mogelijkheden, en is zelfs subpectoraal mogelijk! zonder dat er een double bubble zal ontstaan!

Wat ik niet begrijp is dat jullie hier een client komen opzoeken en tegen die client ingaan. Ik vind dat schandalig!! Ik spreek geheel vanuit mezelf als persoon. Dit heeft niets te maken met het forum, met de client of met wie dan ook.

Ik lees dit topic en verslik me er bijna in....

Als jullie deze client echt tegenmoet willen komen, dan vergoeden jullie een operatie bij een pc/ kliniek waarbij wel haar wens verwezenlijkt kan worden. Dan is dat nog het enige dat jullie aanbieden, en vergoeden jullie aan de hand van de factuur van de heroperatie. Dat zou jullie sieren. Dat zou kwaliteit bieden zijn, in plaats van kwantiteit.

Zo, en hier wil ik het bij laten....

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik denk dat je nu ook nog een zaak hebt Yess, beetje jouw medische info in het openbaar zetten! Bespottelijk!!!!!

Ja privacy, geheimhoudingsplicht, oei, had ik nog geneens aan gedacht! Haha 1-0 Yess!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem toch aan dat er wel aangifte gedaan gaat worden van schending van de privacy wet? Dat mensen zelf hier (medische) gegevens op zetten iedereen zelf weten, je kiest zelf om dat wel of niet te doen, maar dat een medewerker van een kliniek dit doet is toch echt te belachelijk voor woorden.

Om dan nog maar even te zwijgen over de waardeloze voorlichting die er blijkbaar door de kliniek wordt gegeven, niet eerlijk zijn over mogelijkheden maar gewoon een "koopje" aansmeren.

Dat BB meer duidelijkheid kan geven dat de plastisch chirurg zelf....

Het lijkt me toch dat deze kliniek met een heeeele goede oplossing moet komen, of snel zijn deuren moet sluiten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halleluja bb, :) een stuk professioneler dan de wk zich mag noemen!

Yess je kunt zeker aankloppen bij de wgbo en wbp, omdat ze je privacy gegevens online zetten waar heel de wereld ze kan lezen! Een hele domme zet van de wk.

Dat een kliniek zich gaat verlagen tot zoiets , hier reageren , ongelofelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat schandalig dat een kliniek het gorre lef heeft om hier zo'n bericht te plaatsen. Info die erin staat in niet aan hun het te openbaren en daarnaast is het forum voor de meiden/dames zelf en hoor je hier zo anoniem als je zelf wilt te kunnen blijven!

Als ik dit zou lezen en ik zou bij de WK een afspraak of operatie gepland hebben zou ik hem per direct afgezegd hebben. Bij zo'n onproffesionele kliniek (in meerdere opzichten, vanuit meerdere meningen en perspectieven) wil je toch niet meer geholpen worden.

Lieve Yess, probeer het je niet te veel aan te trekken ook al is het makkelijker gezegd dan gedaan. Wij hopen allemaal dat de Welness het juiste doet en zoals eerder genoemd je of je geld terug krijgt of het geld krijgt om bij een goed kliniek en arts je het te doen! Laat ze je niet klein krijgen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste forumleden,

De Wellness Kliniek streeft elke dag naar “MORE HAPPY PATIENTS”. De lovende berichten op diverse fora en reviewpagina’s zijn een stimulans voor ons voltallige team om elke dag opnieuw onze patiënten gelukkig en tevreden te maken. Uiteraard staan wij ook open voor kritiek en opmerkingen. Wij maken hiervan graag gebruik om onze service aan te passen aan de noden van onze (potentiële) patiënten.

Ik vind het dan ook heel vreemd dat er een uitgebreide reactie volgt van de “administrator” met betrekking tot mijn berichtje. Ik dacht namelijk dat de reden van het borstenforum is dat de forumbezoekers zo goed mogelijk geïnformeerd worden alvorens te beslissen in welke kliniek en bij welke arts geopereerd te worden met de gewenste implantaten. Er werd bovendien geen medische informatie vernoemd, die nog niet eerder ter sprake kwam op het internet. Tijdens een telefoongesprek met Yess89 had ik het trouwens met haar al over dit bericht gehad.

Het is zeker de bedoeling niet om met mijn voorgaande post iets ”recht te trekken”. Er valt namelijk niets recht te trekken.

Zoals jullie zelf al aanhalen kan een kliniek of een arts zich niet verdedigen omwille van het patiëntengeheim.

Enkel en alleen omwille van deze reden, zal en mag ik verder dan ook niet uitwijden over dit patiëntendossier.

Groetjes S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schreef al: ik schrijf dit vanuit mijzelf. Ik schrijf niet vanuit het forum.

En ik ben niet DE administrator. Ik ben een forumlid dat helpt, op vrijwillige basis, om het forum overzichtelijk te houden.

En het is idd een forum waar meiden die een borstvergroting krijgen en hebben gehad, hun ervaringen kunnen delen, zowel positieve als negatieve.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ze gaan gewoon nog even door met hun eigen graf graven..... Keep on going!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit ook echt heel dom.

Zoals ze zelf aangaf in haar eerste reactie zijn er een hoop dames die borsten van Yess wel mooi vinden.....dat zij niet gelukkig is met het resultaat en hoe alles loopt, zou voor mij niet betekend hebben dat ik niet naar de wellness kliniek zou gaan.

Echter door te reageren hier en inhoudelijk op deze casus in te gaan, betekent voor mij dat ik nooit en te nimmer zal overwegen om daar een afspraak te maken!

(Tenzij ze met een hele mooie oplossing komen voor Yess ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Stephanie, een goede oplossing zou jullie naam kunnen zuiveren! Hoeveel goodwill wil je kweken? Lijkt mij persoonlijk een uitgesproken kans om jullie kliniek goed in het daglicht te zetten...je hoeft m alleen maar te grijpen.... Handel het even slim af zou ik zeggen! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wahhh.... Niet te geloven dit ... Die Stephanie heeft hier gewoon een profiel geopend , en rond lopen

snuffelen bij Yess89 , vooral haar reacties bekeken en hieruit conclusies getrokken ...

Niet netjes !! vooral niet netjes dat bepaalde prive gegevens van Yess89 hier zijn besproken

door mevrouw Stephanie .

Feedback ...pffff...

euh... 'DE' Administrator waar ze het over heeft ... heeft gelukkig haar eigen mening !

Ik zou zeggen opheffen dit profiel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.