Ga naar inhoud

Akasha : 3 april 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Gast Akasha

Aanbevolen berichten

Hi Akasha!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Het zal er vast prachtig uitzien strax!

Maaruh, je vriend mocht maar zo op de ok komen? Is dat wel hygienisch, want alles moet toch steriel zijn? (vroeg ik me eigenlijk af...)

Rust verder maar lekker uit verder....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

Het gaat goed met me. Heb nog geen goede fotos gemaakt, maar ik ben heel erg blij met mijn D cupje!!! :) Het is echt een D. Ik wou vanochtend een blouse aan doen, maar woops, die pas ik niet meer... (bijna alle tshirts en blusjes die ik heb zijn maat S en ja, die past niet meer) Wat een leuk gevoel is dat !

De herstel gaat goed. Vandaag even met mijn vriend gewandeld, later in de tuin gezeten en van het lekere weer genoten. Ik heb soms wat steken, maar het is niet erg, ook niet heel pijnlijk. Het is meer dat ik bang ben elke keer dat ik iets voel. Ik denk :is dat goed, is dat normaal? Het is vast goed, want ik ben pas 3 dagen p. Ik ben bang om verkeerde bewegingen te maken, ik probeer mijn handen niet zo veel te bewegen, maar ja, dat lukt niet echt. Ik heb ook mijn laptop een aantal keer opgetild... Ik voel geen pijn bij het optillen en ik hoop dat dit geen kwaad kan.

nog niet gerookt tot nu toe...

Als alles zo goed blijft gaan (which i think so) dan heb ik straks geweldige boobs!!!

Ik moet alleen nog wennen aan het strakke gevoel. Als ik mijn bh uit doe om te douchen vind ik het heel raar dat ik nog steed zon BH gevoel heb. Ik weet niet hoe moet ik beter uitleggen, maar vroeger toen ik mijn bh uit deed voelde ik niets meer. Nu wanneer ik mijn bh uit doe voel ik zoals ik hem nog steeds aan heb. En bij het lopen voelt het zoals mijn boobs zullen gaan vallen, en daardoor loop ik een beetje gebogen. Hadden jullie dat ook?

Al met al ben ik superblij!!! En heel blij met mijn pc keuze!!!

liefs

Akasha.

ps> ik71: Zou je je ww via een pb naar mij willen sturen? Thanks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Akasha,

bekend verhaal: truitjes die niet meer passen haha, leuk is da he!

Je mag nog geen zware dingen tillen, maar denk niet dat laptop daaronder valt, dus dat mag wel (heb ik ook gedaan)

Gebogen lopen doe ik nu ook nogsteeds af en toe, en ben nu 3,5 week po haha, t is gwoon ff wennen :)

heb je ze op of onder de spier (of split pocket)?

Groetjes, Mae

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mae

Ik heb ze op de spier.Vandaag ben ik lekker in de stad gegaan om leuke (maat M) topjes te kopen. Geweldige gevoel :))) Ik probeer niet gebogen te lopen, maar als ik moe ben dan kan ik me niet meer corigeren...En ik merk dat ik veel sneler moe wordt dan voor de op. Moe of niet moe, ik ben super blij!!!!

XXX

Akasha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,

mooi hoor , nog steeds niet roken ;)

Dat gebogen lopen had ik ook , tot 3 maanden po zelfs ... was mezelf constant aan 't corrigeren .

Maar ik kom hier eigelijk een reactie neerzetten omdat je je in een ander topic bang afvraagt of t wel normaal is dat je borsten niet zo erg beweeglijk zijn .

Meid ! Ik kon pas na 10 weken een beugelbh aan , zo onbeweeglijk bleven die dingen en je moet ze nu eens zien bengelen :125:

Je bent amper 2 weken geopereerd , zo vlug gaat dat allemaal niet hoor .

Sommige meiden dénken mss dat ze beweeglijk zijn , gaan die verschieten binnen enkele weken want dat betert enorm hoor .

Maar dat gaat niet bij iedereen even vlug , de éne geneest sneller dan de andere .

Jij zal wat geduldiger moeten zijn maar dat komt allemaal in orde :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi B-Cupje

Bedankt voor je reactie. Ja, ik zag bij andere meisjes die op dezelfde dag als mij geopereerd werden dat bij hen bewegen de ()()... Dus ik begon meteen zorgen te maken dat bij mij niet zo is. Bij mij zijn ze nog heel hard en ze bewegen helemaal niet. Ik heb soms ook het gevoel dat mijn nieuwe 80D sport BH een beetje te strak zit.

ik kan sinds een paar dagen wel rechtop lopen gelukkig. En rijden gaat ook best goed sinds vanmorgen. Schakkelen blijft weel klein beetje lastig.

Verder, ik heb bijna geen pijn meer, soms een steek hier en daar, vooraal bij de oxels en in me decoltee. De littekens zijn heel dun en ben heel blij mee. Ik denk dat als alles nogstted zo goed lopen worden mijn litekens na 1 jaar helemaal niet meer zichtbaar. ze komen heel mooi precies in de plooi en nu zijn ze licht pink. Ik ben ook met Biodermal begonnen. Op de tube staat dat je de litteken moet inmasseren en knippen. Ik ben heel bang om in te knippen, dus dat doe ik niet. Wel doe ik veel creme erop en dan smeer ik in heel zachtjes.

Oh wat ben ik blij!! Ik kan niet wachten tot over 6 weken om normale bh's aan te doen. Ik hoop dat dat ook zal kunnen:)

Groetjes!!

Akasha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Akasha,

Hoe gaat het nu met je?... Je bent weer aan het werk toch? Ik moet morgen op controle, dus ik ben heeeeeeel erg benieuwd wat hij er zelf van gaat vinden!!

Groetjes,

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daantje

Met mij gaat goed. Ik ben 12 dagen na mijn op gaan werken. In de 13de dag al zelf met de auto naar mijn werk gereden (150 km retour)

Ik kan inmiddels alles weer doen en omdat ik geen pijn heb het is wel verleidend om meer te doen dan het mag... Ik probeer veel op te letten op me bewegingen, maar gister moest ik mijn auto naar garage brengen en ik moest de kofferbak openen. Dat ging goed want is helemaal niet zwaar. Maar ik moest die ook dicht doen en was niemand daar die ik kon vragen. Dus heb ik maar zelf gedaan met mijn rechte hand boven me hoofd. Pijn had ik helemaal niet. ook niet later. ik was / ben alleen bang dat iets slecht kan gebeuren of dat ik straks compl. krijg vanwege dat...

Spannend Daantje, vandaag op controle. Maar ik denk dat je nog blijer zal zijn wanneer Meyere zal zeggen dat alles perfect is! De tijd vliegt echt! Laat me even weten hoe het gegaan is ! Succes!!

Groetjes

Akasha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Akasha

Hoi meiden

Even een update hier.

Ik ben 5 weken po. Kan alles doen, slapen gaat perfect! Op me zij en bijna op me buik, maar ik probeer het nog niet. Ik slaap nog met mijn sportbh want ik vind toch eng om zonder bh te slapen.

Borsten zijn nog steeds heel hard (vooraal 'sochtends en 's avonds) Pijn helemaal niet. Alleen heel soms een raar gevoel in mijn decoltee. Soms verget ik dat ik "Ze"heb.

Nog een weekje en kan ik gaan sporten wer (zal niet meteen beginen om dinges op te tillen of armen trainen).

Wet iemand of ik naar de sauna mag ? En als ja hoe lang en welke type sauna is niet aageraden?

Groetjes

Akasha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nina32

Hey Akasha,

Fijn dat het zo goed met je gaat! Is echt heel normaal hoor dat ze nog hard zijn 's ochtends en 's avonds, dat duurt echt nog even.

Je mag vanaf 6 weken weer zwemmen en naar de sauna (alle sauna's). Ik ben zelf met 7 weken geweest en vond het heerlijk!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Gast sanneke27

Hoi Akasha!

Ik word ook geopereerd door Bruno Demeyere, op 27 september 2009. Ik heb vorig jaar reeds een borstvergroting gehad onder de spier door een andere chirurg, maar was niet echt tevreden (borsten te ver uit mekaar en ongelijk van vorm) en krijg ze nu op de spier. Hoe gaat het met jou? Voelen ze al wat soepeler aan?

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...

Deze post hoort hier niet thuis, en hoort onder PC ervaringen te staan.

Alsook vind ik het bizar dat iemand zoiets post een seconde na het aanmaken van een accountje.

Wij zijn volledig onpartijdig maar dit kan niet !

Groetjes Admintje

aangepast door admin
Hoort niet thuis in iemands topic
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow wat bizar! Ik lees alleen maar positieve verhalen over deze pc van de meiden hier. En zijn resultaten zijn ook echt heel mooi vind ik. Ook nog een mooie prijs, dus als het voor mij niet zo ver was, was ik daar heen gegaan. Sterkte ermee

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja Barb,

IK word naar als ik dit lees!

ik hoorde het van Pat.

ik weet ook wel dat iedereen niet dezelfde ervaring heeft met dezelfde pc maar dit slaat werkelijk nergens op. Alle meiden die al door hem geholpen zijn (Eefje,Pat,Daantje,Akasha,mijn moeder en ik en er zijn er nog meer) vinden hem de rust zelve,en een aardige rustige man. en zeker een bekwaam arts/pc!

en dan nog om dit hier,in Akasha's topic te plaatsen?!?!?! vind het ongehoord. zal de Admin vragen dit te verplaatsen. want dit hoort hier niet vind ik. en omdat ik partijdig ben vraag ik het wel aan haar.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Gast Akasha

Hi meiden,

Ik was een tijdje inactief op deze forum. Veel leuke en ook minder leuke dingen gedaan. Vorige jaar ben ik in Miami op vakantie geweest (leuke bikini kon ik dragen) en meteen daarna hoorde ik dat ik op zoek moet gaan naar een nieuwe baan want mijn bedrijf gaat failliet. Dus ja,had veel dingen op me hoofd, maar gelukkig hoefde ik geen dag zonder een baan te zitten.

Met mij () () gaat gelukkig prima, ik ben nog steeds heel blij mee, de littekens zijn bijna niet meer te zien. Ik heb nu een collectie van BH's Sapph en Victoria Secret. sinds mijn 2de maand na de operatie slaap ik zonder bh. Heel soms, wanneer ik ongesteld ben dant doe ik 's nachts mijn sport bh toch aan.

3 maanden na de operatie ben ik op controle bij Meyere geweest en hij zei dat alles goed is. (zo voelde ik ook: GREAT!:) )

Nu, iets meer dan 1 jaar PO voel ik als mijn borsten ALTIJD deze maat waren.

Ik heb gemist wat er hier op mijn topic gepost is. Ik kon wel zien dat er iets slechts was (bedankt Patris en admin voor verwijderen van de rare post)

Groetjes,

Akasha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hi meiden,

Ik was een tijdje inactief op deze forum. Veel leuke en ook minder leuke dingen gedaan. Vorige jaar ben ik in Miami op vakantie geweest (leuke bikini kon ik dragen) en meteen daarna hoorde ik dat ik op zoek moet gaan naar een nieuwe baan want mijn bedrijf gaat failliet. Dus ja,had veel dingen op me hoofd, maar gelukkig hoefde ik geen dag zonder een baan te zitten.

Met mij () () gaat gelukkig prima, ik ben nog steeds heel blij mee, de littekens zijn bijna niet meer te zien. Ik heb nu een collectie van BH's Sapph en Victoria Secret. sinds mijn 2de maand na de operatie slaap ik zonder bh. Heel soms, wanneer ik ongesteld ben dant doe ik 's nachts mijn sport bh toch aan.

3 maanden na de operatie ben ik op controle bij Meyere geweest en hij zei dat alles goed is. (zo voelde ik ook: GREAT!:) )

Nu, iets meer dan 1 jaar PO voel ik als mijn borsten ALTIJD deze maat waren.

Ik heb gemist wat er hier op mijn topic gepost is. Ik kon wel zien dat er iets slechts was (bedankt Patris en admin voor verwijderen van de rare post)

Groetjes,

Akasha

Hoi Akasha

erg leuk & motiverend om te horen dat het goed gaat en je tevreden bent met je bv. Ik vroeg me alleen of je nu nog steeds last hebt van niet-soepel bewegende borsten & hardheid of dat het nu wel natuurlijk (zacht) aanvoelt & beweegt? Dat lijkt me heel belangrijk,

Groetjes

Es

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.