Ga naar inhoud

Barbielena : 26 juni 2014 : Dr. De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Zou hij ze misschien nog hebben?? dan kun je ze misschien alsnog opvragen,ze zijn van jou!

ja was het maar waar Vlinder ... Ik denk dat ze al vernietigd zijn ... zo vaag ... en heeeeel jammer .

Ik ben er best wel een beetje boos over :93: maar goed , niets meer aan te doen ... Hij was er ook heel duidelijk in ...Nee....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie

Super om te lezen dat je nu mooie cc's gaat krijgen.

Dat gaan mooie grote boobs worden!En inderdaad Dr. de Meyere is een hele goede keus,ben zelf ook bij hem gegaan.

btw ik heb bij hem me oude proteses gewoon mee na huis gekregen,effe erna vragen,wel leuk om te zien dat ze dr in hebben gezeten die oude cctjs hahaha.

Ik ga je topic bijhouden.

Nog twee weekjes te gaan........Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh super meid!!

Ik ga je volgen...en hoe!

Hier ook een wissel en wel van het winter.

De silimed blijft mij ook tegen staan,

qua postuur komen wij overeen dus ben super benieuwd wat het bij jou gaat worden!

Oh echt? Ook zn lilliputter dus? hahaha.

Wat snel en goed zeg ! En fijn dat je je oude boobies mee krijgt . Ik baal er nog van dat ik ze van Frans niet mee kreeg :-(

Succes met je tentamens!

Dankje :) Miss kun je een klacht erover indienen? Gewoon om ze te pesten.. maar sorry ze hebben het recht niet zomaar iets van jouw weg te gooien, en dan moeten ze het maar vergoeden anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh echt? Ook zn lilliputter dus? hahaha.

Dankje :) Miss kun je een klacht erover indienen? Gewoon om ze te pesten.. maar sorry ze hebben het recht niet zomaar iets van jouw weg te gooien, en dan moeten ze het maar vergoeden anders.

Thanks voor je tip , ik weet het maar ze zijn toch al weg... Maar ik ga het inderdaad nog even onder de aandacht brengen ... Laat ze het maar uitzoeken

Staat nergens beschreven bij deze kliniek , dat daar regels voor zijn .... dus wie weet !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eerste tentamens gehad .. nog 9 nachtjes slapen!! Oooh ik kan zoo NIET meer wachten!!!

Concentreer je nu maar heel goed op je tentamens , daarna lekker wegdromen met je nieuwe boobies !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Concentreer je nu maar heel goed op je tentamens , daarna lekker wegdromen met je nieuwe boobies !

haha jaa dankje :D In feite heb ik zojuist een 9.5 gehaald en daarmee 2 andere vakken overbodig gemaakt, dus als ik zou willen heb ik na woensdag al vakantie en mn diploma, maar omdat ik cumlaude wil slagen ga ik een aantal vakken herkansen na de boobjob, dus ben benieuwd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha jaa dankje :D In feite heb ik zojuist een 9.5 gehaald en daarmee 2 andere vakken overbodig gemaakt, dus als ik zou willen heb ik na woensdag al vakantie en mn diploma, maar omdat ik cumlaude wil slagen ga ik een aantal vakken herkansen na de boobjob, dus ben benieuwd :P

Zo toe maar ! een 9.5 ! Goed hoor .

Gefeliciteerd . xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur anders eens een pbtje naar Tijgertje, zij heeft ook 800cc.

Ik lees mijn naam.! :P

Ja zeker ronde 800cc extra high profile van Cereform, type Aptima.

Dit zijn smalle prothese met een hoge projectie,

mijn omvangsmaat is maar 70 dus ik moest ook opzoek naar smalle prothese ;)

Dr.Plovier heeft ze bij me geplaatst voor nog geen 3000,-.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste caro66,

ik heb 25 juni een consult met dr frans straten en 15 juli word ik dan geopereerd,

ben jij ook bij Diana gabriels geweest?

zij zei dat ik het beste 500cc kon doen maar ik vind het eerlijk gezegd te klein en wil groter!

ik had altijd van mezelf E80 maar door dat ik 15kg ben afgevallen heb ik nu nog maar een slappe B75

wat was jou argument dat dr straten toch 700cc wilde doen bij je?

graag hoor ik van je

liefs lieveling

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste caro66,

ik heb 25 juni een consult met dr frans straten en 15 juli word ik dan geopereerd,

ben jij ook bij Diana gabriels geweest?

zij zei dat ik het beste 500cc kon doen maar ik vind het eerlijk gezegd te klein en wil groter!

ik had altijd van mezelf E80 maar door dat ik 15kg ben afgevallen heb ik nu nog maar een slappe B75

wat was jou argument dat dr straten toch 700cc wilde doen bij je?

graag hoor ik van je

liefs lieveling

Spannend voor je 15 juli is al heel snel !

Tja .. ik heb het meteen aangegeven bij Frans 700 cc of 800 cc .

Hij is er inderdaad geen voorstander van ... Ik heb hem aangegeven dat het geen één dags vlieg is,

ik had namelijk al 275 cc dus ik wilde nu groter .

deze maten vind ik mooi en dit heb ik hem ook laten zien via plaatjes , gewoon mijn mobiel onder z'n neus geschoven 'kijk zo wil ik het ' 'dit is wat ik wil '! daar betaal je immers toch ook voor ?

Maar natuurlijk wel afhankelijk wat er in past ! Hij kan er geen 700 cc in proppen als het echt niet gaat

lukken , zo heb ik het ook afgesproken .

Nu bijna 5 weken verder en geslaagd met 700 cc en super trots en super blij , precies hoe ik het bedoelde .

Dus ga er voor !

Succes . En laat het nog even weten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees mijn naam.! :P

Ja zeker ronde 800cc extra high profile van Cereform, type Aptima.

Dit zijn smalle prothese met een hoge projectie,

mijn omvangsmaat is maar 70 dus ik moest ook opzoek naar smalle prothese ;)

Dr.Plovier heeft ze bij me geplaatst voor nog geen 3000,-.

X

Ik had even nagevraagd, maare Cereform wordt momenteel niet meer geleverd in Europa..

Dus ik zal het met de motiva's moeten doen.. Mja komt goed, nog 2 nachtjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, ik leef nog!! Eerste foto's staan online voor vriendinnen.

Het is 825 geworden maarrrr ik zit nig helemaal ingepakt dus heb nog geen idee hoe ik eruit zie, ben benieuwd morgen!

Nu is langzaam bedtijd voor ons, morgen denk ik wel ff meer update! Xxx

Ps BB(of andere mods) miss kan mn titel veranderd worden en topiv naar operatie verslagen? Thnx xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOOooooooooooh ben ik weer te laat! gefeliciteerd je hebt ze al,wat snel!!

wat gaaf ik wil ze zien haha..(inmiddels je fotos bewonderd ,waanzinnig mooi)

van harte he en rustig aan natuurlijk ,825 CC whopppaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ze zijn absoluut verdomd mooi geworden, alleen zie ik er zelf voornamelijk de 1cm breedte in terug en niet de 2cm meer projectie (en ik heb gemeten, ook daar kom ik net als voorheen op 95 omtrek uit) :( Ook mn oude sportBH paste gewoon perfect (en is in feite bijna dezelfde maat als degene die ik nu heb gekregen).. dus ben nog heel benieuwd wat ze gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa denk het ook, ik heb geduld :D Probeer me er niet te druk om te maken, vandaag 1 week PO, zondag de pleisters er eens af en hechtingen eruit.. ben benieuwd!!

Ik slaap alleen steeds op mn zij.. kan er echt echt niks aan doen :( Nu had ik gebeld en zei Bruno dat het niet heeeeel erg was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

OKeej dames...

Ik heb genoeg geduld gehad, ze zakken weeeer niet (nu 17dagen PO)!!

De vorige keer waren ze na 3 maanden geduld, nee maak er 11 mnd van, niet voldoende gezakt en nu zijn ze ook niet voldoende aan het zakken. Daarnaast lijken ze aan de onderkant niet echt rond maar op de een of andere manier uhmm.. alsof er iets rechthoekigs inzit.. zal zo ff foto's uploaden.

DeMeyere had me geen borstband gegeven, want hij meende dat zoiets alleen bij de eerste keer nodig zou zijn. Ik zal zo ff foto's online zetten van wat ik bedoel.

Wel zijn de hechtingen prachtig aan het helen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.